2.4 rész

956 67 10
                                    

Louis Tomlinson

-Szeretlek Louis.-mosolyodott el. Nyeltem egy nagyot. Én nem vagyok képes kimondani. Én csak egy embernek vagyok képes kimondani azt a kilenc betűs szót.

-Tudom.-mosolyodtam el keserűen.

-Öhm..Te..izé....nem szeretsz?-kérdezte. Ekkor belépett Ben a testőröm. Hálát adtam Istennek, hogy most jött be. Nem tudtam volna kimagyarázni magam ebből a helyzetből.

-Uram ugye tudja, hogy két hét múlva már...-mondta volna de én belevágtam a szavába.

-Ne is fejezd be Ben! Nem szeretnék hallani erről. Nem is értem miért pont nekem kell vigyáznom egy 13 éves gyerekre. Nem is ismerek ott senkit. Tököm tele van mindennel. Ez miatt kell elszakadnom a családomtól. Amíg nem lesz január elseje addig meg ne említsd ezt kérlek.-mondtam ingerülten.

-Oké ahogy óhajtja.

-Jaj Ben ne beszélj velem úgy mintha én szartam volna a spanyol viaszt. Nyugodtan tegezz, nem lehetsz idősebb nálam pár évnél.

-Rendben, ahogy óh...vagyis nekem nyolc.-mosolyodott el. Felmutattam a hüvelykujjam és megkönnyebbülten fújta ki a levegőt.

-Louis én azt hiszem most megyek.

-Oké, szia Daniella.-mondtam és váltottunk egy gyors csókot. Elindult az ajtó felé és mosolyogva visszanézett.

-Tényleg szeretlek Louis, tiszta szívemből.-beharaptam az alsó ajkamat és szomorúan elmosolyodtam.

Elment a lány és nagyot sóhajtva dőltem el a kanapén. Nagy kár, hogy nincs közös jövőnk, eléggé szép és elragadó lány, de nem tudom szeretni úgy mint egy barátnőt. Semmi érzelmet nem tud kiváltani belőlem amikor megcsókol vagy megérint. Ellentétbe Harryvel. Annyira nagyon hiányzik. Meg kellett tennem amit tettem. Már megbántam amit mondtam neki. Az az egy mondat vízhangzik a fejembe, azon belül négy szó: Soha nem is szerettelek. Akkora nagy bűntudatot érzek, hogy az már fáj. Túlzásba vittem a dolgokat és olyat mondtam amit nem kellett volna. Egy hatalmas nagy hazugságot. De nem tudom visszaforgatni az időt, mostmár mindegy. Örökre megutált.
Muszáj volt megtennem. Vagy elhagyom, vagy megölik. Az Angol Királyság nem olyan jó és menő, ahogyan kinéz. Kegyetlen emberek vannak ott. Megfenyegettek, hogy ha nem hagyom el Harryt akkor megölik. Fogalmam sincs miért fenyegetnek ilyennel, de majd kiderítem, ha ott leszek.

-Úgy megdugnám Harryt.-szólalt fel Ben mire felkaptam a fejem.

-Mit.mondtál.- néztem rá és ellepett az a bizonyos piros köd. Nekiszorítottam a falnak és összeszorítottam a fogaimat.

-Jaj mit vagy úgy oda, te hagytad el. Most már szabad a pálya. Szívesen megdugnám azt a formás fenekét.- be se kellett fejeznie, már be is húztam neki és máris a földön landolt.

-Köcsög fasz.- köptem rá és leültem a kanapéra. Ben felállt és odasétált hozzám.

-Bocsi, nem tudom mi történt velem.- rugdosta a kanapé sarkát és a földet pásztázta.

-Ilyet többet ne. Megértetted?-néztem rá szúrósan. Hevesen bólogatott és leült mellém.

Unatkozva vettem a kezembe a telefonom és felmentem a twitterre. Elkezdtem nézni az eseményeket és megálltam egy igen érdekes képnél. Akkorát nevettem, hogy leestem a kanapéról.

 Akkorát nevettem, hogy leestem a kanapéról

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hogy ez a gyerek mennyire idióta.😂Sírva röhögtem még úgy kb fél óráig és nagy nehezen sikerült lenyugodnom.

Elmentem a konyhába és csináltam pár nutellás kenyeret. Visszamentem a szobába és átkapcsoltam a Vivára. Hallgattam pár zenét és amikor meguntam át akartam kapcsolni, de lefagytam, amint megláttam valamit.

" Úgy tűnik, a híres One Direction sem unatkozik.
Miután Louis Tomlinson kilépett és összetörte bandatársa szívét, Harryt azután Harry teljesen kizárta magától a külvilágot és nem volt hajlandó nyilatkozni, vagy válaszolni bárkinek is.
De napjainkban megváltoztak a dolgok. Tegnap lencsevégre kapták Harryt egy lánnyal egy szórakozóhelyen. Úgy tűnik elfelejtette már Louist és új életet kezd egy modellel az oldalán. Szurkolunk nekik és reméljük több képet is látunk majd róluk."

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Leültem a földre, rátettem a fejem Ben lábára és áztatták a könnyeim a nadrágját

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Leültem a földre, rátettem a fejem Ben lábára és áztatták a könnyeim a nadrágját.

Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now