Epilógus

1.3K 76 19
                                    


Louis Tomlinson

Már egy pár hónapja beindult úgymond a "karrierünk" . Viszont az első meghallgatás elött történt egy elég érdekes beszélgetés.

~Visszaemlékezés~

-Baszd meg Liam, hol van az a Zayn gyerek?- idegeskedett Hazza és leültetett az ölébe.

-Hát..izé...az van...h..hogy Z..Zaynie..uh..-és itt köhintett egyet.

-Mivan Zaynel? Kilépett?- kerekedett el Harry szeme.

-Hát..hogy..hogyis.. m..mondjam..ő már..um..meghalt...a..azt h..hiszem..-zavartan pislogott és elpirult.

-Mi az hogy meghalt?- kiabált Harry. Micsoda?

-Nyugi cica, nyugii.- túrtam bele göndör hajába mire panaszosan felnyögött. Megmarkolta a fenekem és azt hiszem lenyugodott. Wow, ezt jó tudni.

-Szóval Liam. Mi az hogy azt hiszed meghal?.- mondta viszonylag nyugodtan a Göndörkém.

-Hát az úgy volt...véletlenül um megdugtam és hát beleszaladt a késbe mikor kergetőztünk...- rágta a szája szélét.

-Mi az hogy beleszaladt a késbe?? Ilyen nincs!!- mondtuk egyszerre Harryvel. Ez nem normális.

-Amúgy csak elutazott Amerikába a tesójához.- mosolyodott el.

-MIVAN??- Ez egy beteg állat...

-Te most hazudtál?

-Nem minden volt hazugság.-kacsintott.

-Te megkúrtad Zaynt?-kérdezte Hazz.

-Miért? Nem tiltotta meg senki.- vont vállat.

-Liam, van két perced mielőtt Hazza robban.- fogtam vissza fújtató Stylest, erre Liam sikítva elrohant és elhagyta a szobát.

~Visszaemlékezés vége~

Ez történt kb 4 hónapja. Bejutottunk az x-faktorba és most hétvégén lesz a döntő. Mindenki halálra izgulja magát. Gemma vigyáz Tinára amíg mi próbán vagyunk. Nem mellesleg Gemma, jövő hónapba fog szülni és Niall állandóan ideges.

Nagyba mentem haza a postáról amikor megcsörrent a telefonom.

-Igen?- szóltam bele, igazából nem is figyeltem, hogy ki az csak felvettem.

-Te nekem itt ne igenezzél, gyere gyorsan haza.

-Mi a baj bébi?

-Szükségem van rád.- és kinyomta. Hát kössz Hazz. Hazafelé fotózkodott velem pár lány, bár fogalmam sincs, hogy miért, hisz még alig futottunk be. Mindegy. Kinyitottam a bejárati ajtót és letettem a cuccaimat a konyhába. Felmentem Tina szobájába és megnéztem mit csinál. Pont aludt én pedig adtam egy gyors puszit az arcára. Kimentem a szobából és elkezdtem keresni Harryt. Kinyitottam a hálónkat és teljesen mértékben felizgatott a látvány. Harry nyomott valamit magába és a nevemet nyögte.

-Lou...Loueehh- nekem se kellett több és azonnal odaugrottam mellé.

***

-Hú anyám, ennyire nem voltál még kanos baba.- harapta be száját Hazza.

-Hallgass Harry, még a sokk hatása alatt vagyok.- lihegtem neki. Odabújtam hozzá és szagolgatni kezdte a hajam.

-Ne szaglászd a hajam.- morogtam neki, mire elkuncogta magát.

-Loui annyira szeretlek.- csókolt meg.

-Én mégjobban imádlak, Cica.-pusziltam meg az orrát.

Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now