19.rész ( +18)

2.4K 137 2
                                    

Harry Styles

Remek, moziba megyünk, méghozzá Louis munkahelyére. Mikor beértünk a moziba Lou egyből odarohant Eleanorhoz és szorosan megölelte. Én is odamentem hozzájuk.

-Szia El!- mosolyogtam és ő is elmosolyodott.

-Hali bodri, mi járatban vagytok itt?- Anyád hogy van?

-Dupla randira jöttünk.-felelte Louis büszkén. A lány kérdőn nézett ránk, mivel ketten ácsorogtunk ott.

-Ja, elmentek mosdóba már vagy fél órája.- kuncogott Loui. Istenem, olyan édes.

-Mit szeretnétek megnézni?- kérdezte a lány. Épp ekkor jöttek meg a többiek és rávágták egyszerre.

-Horrort.-mosolyodtak el. Lou elsápadt és ránézett Eleanorra, aki kuncogott.

-Mi az Loui?- kérdeztem

-Á, semmi. Szerintem v-vegyünk kukoriccát.

...

Egy óra elteltével beültünk a terembe. Louis remegve ült le aminek nem értettem az okát. Elkezdődött a film és a Niam páros egymás kezét fogva nézték a filmet. A film elején megjelent egy fürészes, aki mindenkit meggyilkol. Éppen rátalált a fűrészes az áldozatára, amikor unalmamba rátettem a kezem Louis combjára. Hangosan felsikított. Még szerencse, hogy csak négyen vagyunk itt, különben finoman szólva  kitessékeltek volna minket.

Loui baba elbőgte magát.

-Hé, nyuszi, mi a baj?- kérdeztem tőle aggódva és beleültettem az ölembe. Átkarolta a nyakamat és szipogott.

-U-u-utálom a h-h-horror filmeket.- megsajnáltam és egy csókot adtam neki.

-Miért nen szoltál? Nézhettünk volna mást is.- halványan elmosolyodott aminek nagyon örültem.

Louis az ölemben ült még mindig. Mozgatni kezdte csípőjét és huncutul elmosolyodott. Ó, szóval erre ment ki a játék, Tomlinson?! Ú, de meg fogod ezt bánni.

Nem érdekelt, hogy egy moziban vagyunk. Nekiestem ajkainak és vadul csókoltuk egymást. Megharaptam alsó ajkát ami hatására felnyögött. Megszakítva csókunkat szívni kezdtem az érzékeny pontot a nyakán. Megmarkolta hajamat és zihált.

-H-H-Hazzzaaa- nyögdécselt. Ez Niallt és Liamot nem kúlönösen zavarta mivel csinálták a dolgukat a terem másik felén. Louis felpattant én pedig értetlenül néztem rá. Felmutatott egy kulcscsomót és elfutott a terem ajtóig és gyorsan bezárta. A kulcsot bennhagyta a zárban és visszaindult hozzám. Ismét beleült az ölembe és folytattam ott ahol abbahagytuk.

-Nagyon szexi vagy ebbe a pólóba, de még szexibb lennél nélküle.-suttogtam a fülébe és elkuncogta magát. Habozás nélkül nyúltam pólója aljához és egy gyors mozdulattal vettem le róla. Bekaptam az egyik mellbimbóját és szopni kezdtem. Lou gyorsan vette a levegőt és a hajamat markolászta. Megmarkoltam a fenékét és durván megcsókolt. Letépte rólam az inget ami kuncogásra késztetett.

-De türelmetlen valaki.-mosolyogtam huncutul és Loui végighúzta ujjait a tetoválásaimon mire én beszívtam az ajkamat. Csókolni kezdte a felsőtestemet és kigombolta a nadrágomat. Lehúzta rólam és dörzsölte a farkamra.

-Louis ne k...kínozz már.- aprókat nyögtem mire levette rólam a boxert is. Letérdelt elém és bekapta farkam hegyét. Végighúzta nyelvét az egészen hosszomon és megmarkolta a golyóimat. Belemarkoltam a hajába és hangosan nyögtem. Bekapta az egészet és ütemesen mozgatni kezdte a fejét.

-B..bassza meg Loui, kurva jó v...- nem tudtam befejezni, mivel használni kezdte nyelvét is.

-Mi..mindjárt...- farkam megremegett a szájába és elélveztem. Beleült az ölembe és homlokát nekidöntötte az enyémnek.

-Definomvagymanooo.- mosolyodott el és megcsókolt. Levette a ruháit és visszaült a combomra.

-Lovagolj meg, bébike.- rámkacsintott, megfogta az égnek meredező péniszemet és bepozicionálta magát.

-Várj!- kérdőn nézett rám. Megfogtam a kabátom és kivettem belőle egy kisebb csomagolású síkosítót. Loui értetlen fejjel nézett rám.

-Mivan? Mindig van nálam, nem tudhatom, hogy mikor kell.- kuncogott. Kivette a kezemből és gyorsan felkente nekem. Ismételten bepozícionálta magát és leeresztette csípőjét. Becsukta a szemét és rátette a kezeit a vállamra.

-Loui ha nagyon fáj, nem ke...- megint nem tudtam befejezni, mivel eszeveszett tembóban kezdett el mozogni. Mindannyiunk nyögése töltötte be a szobát. Lou keményebben mozgott rajtam.

-Harry én mingy...- megcsókoltam és rátettem a kezem a farkára. Gyors tempóban kezdtem el mozgatni a kezemet. Nem kellett pár perc, mire én Louiba élveztem, ő pedig a hasamra.

-Hű, Styles, ez elképesztő volt.- borult rám. Én csak mosolyogtam mint a tejbetök.

Hallottuk, hogy Liam és Niall már a ruháikat veszik. Mi is gyorsan felöltöztünk és letöröltük a hasamat. Szerencsénk volt és pont vége lett a filmnek.

Átkaroltam szerelmemet, ő pedig gyorsan kinyitotta az ajtót. Kisétáltunk és leültünk Eleanor-hoz.

-Na, srácok, jó volt a film?- kérdezte mosolyogva. Mindenki kajánul elmosolyodott.

-Igen El, nagyon élveztük a filmet mindannyian. Ugye Liam?- mondta a szöszi és Liam elpirulva bólintott.

Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now