15.rész ( +18)

2.8K 152 0
                                    


Harry Styles

Pár óra után már senki nem volt józan. Az egyik gyerek megint kitalálta azt az átkozott felelsz vagy merszet. Mindenki körbe ült, Loui pedig az ölembe. Elkezdődött a játék. Sok ember már minden kínos, nem kínos feladatot elvégzett mikor Louira ketült a sor.

- Louis, felelsz vagy mersz?- kérdezte tőle valaki.

- Merek.- válaszolta Lou. Az Istenit...

-Remek.- mosolygott huncutul mire odahajoltam hozzá.

-Ha olyan feladatot adsz neki, hogy hozzá kelljen érnie valakihez, esküszöm, letépem a töködet.- mosolyogtam rá és a gyerek nagyot nyelt.

-Vetkőzz le és izgasd fel Haroldot.-oldalba ütöttem erősen, hogy csak ő vehesse észre, és hozzá tette.

- A szobában.- Lou felállt és megfogta a kezemet. Elsétáltunk a szobámig és bezártam az ajtót. Loui leültetett az ágyra és hátat fordított. Hallottam, hogy nagyot sóhajt.

-Bébi, nem muszáj ezt csinálni, ha nem akarod,nem mu...- közbevágott azzal, hogy letolta a nadrágját. Beharaptam ajkaimat amikor megláttam, hogy csak egy boxerben áll előttem. Bepucsított és lehúzta a boxerét.

-Igazából már nagyon vártam ezt.-nyöszörögte.

Beleült az ölembe és tekergetni kezdte csipőjét. A nadrágom már nagyon szükös volt, Lou kigombolta  és lehúzta rólam. Felált nekem háttal és hihetetlenül szexin mozgott. Már éreztem, hogy mingyárt elmegyek. Louis odahajot a fülemhez

- Mivan manó, csak nem tetszik?- végighúzta mutatóujját a farkamon és vadul megmarkolta. Itt nekem végem volt, egy ilyen pici dolog miatt elélveztem.

Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now