21.rész

1.6K 110 5
                                    

Louis Tomlinson

Életünk egy hatalmas fordulatot vett a mai nap. Harryvel estefelé néztük a tévét, az ölében ültem, ő pedig átkarolt. Na szóval tévéztünk és néztünk egy tök jó filmet. Hirtelen reklám lett, pont amikor jött volna a legjobb rész.

-Ajj már, nem hiszem el.-mondtam.

-Nyugi cica, nem kell szomorkodni.- megpuszilta a homlokomat és simogatta a hátamat.

-Na, hozok csokit.-Duzzogva kikeltem az ágyból és elindultam a konyhába. Elővettem egy hatalmas Milkát és kibontottam. Eltelt negyed óra és halkan visszaosontam, nehogy megzavarjam Harryt filmnézés közben. Éppen telefonált valakivel. Megálltam a szoba előtt és hallgatózni kezdtem.

-Igen, holnap fél négyre, egyedül megyek hercegnőm! Majd valahogy lerázom Louist. Sietek! Szeretlek, puszi, szia.- elmosolyodott. Éreztem, hogy a szemem bekönnyesedik. Leráz engem? Szeretlek? Hercegnőm? Azonnal  felrohantam a szobába magamra csuktam az ajtót és sírni kezdtem. Harry nem szeret, az egészet megjátszotta. Hogy gondolhattam, hogy egy kicsit is szeret? Még hogy ő meleg? Éreztem, hogy a könnycsatornáim elkezdenek kiszáradni. Csak egyre jobban sírtam és sírtam. Hirtelen belenyilalt a csendbe egy kopogó hang.

-Hé, bébi valami baj van?- odajött és hátulról átölelt. Ellöktem a kezét mire csodálkozva nézett rám.

-Mi a bajod?- meglátta a kisírt szemeimet.

-M..Menj k..ki.-mondtam elhalt hangon.

-Ha ezt akarod.- fogta magát és kiment. Életembe nem éreztem ekkora fájdalmat. 

Nagy szomorúságomba fel se tűnt, hogy lassan lecsukódnak a szemeim. Pár percen belül pedig el is nyomott az álom.

*

Reggel amikor felkeltem tapogatózni kezdtem magam mellett. Kerestem Harryt de nem találtam. Eszembe jutott a tegnap.  Megint elbőgtem magam. Elmentem lefürdeni és átgondoltam ezt az egészet. Talán én értettem félre valamit, és nincs semmi? Lehet van valami elfogatható magyarázata? Sürgősen beszélnem kell vele. Kiszálltam a kádból, magamra tekertem a törölközőt és indultam a földszintre. Kerestem Harryt, de nem volt sehol. Kezdtem bepánikolni. Felhívtam, de ki volt kapcsolva. Lerogytam a kanapéra és sírni kezdtem.

Az egész napom ráment a sírásra. Sajnos Harry hiányával nem volt teljes a ház. Nagyon hiányzott. Kimondhatatlanul szeretem, de ő nem szeret viszont. Este hét körül hallottam, hogy mozog a kulcs a zárba. Gyorsan odarohantam. Teljesen lefagytam. Ott állt Harry egy idősebb nő kíséretében és egy kicsi lányka fogta Harry kezét.

Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now