3.rész

2.9K 190 1
                                    

Harry Styles

Láttam Louison, hogy kissé meglepte amit mondtam. Magam sem tudom miért mondtam ezt, de mindegy. Amikor én is felálltam a földről ránéztem Louisra. Látszott rajta a reggeli kócos haja ami égnek állt, felkuncogtam ezen. Beletúrtam hajába és megigazítottam.

Elmosolyodott tettemem, de nem szólt semmit. Ismét megfogtam a kezét és elkezdtem sétálni az aula felé.

Mikor beértünk mindenki ránk nézett egy pillanatra, de nem különösen  foglalkoztak velünk. Louissal leűltünk egy kétszemélyes fotelre és egymásra néztünk. Épp ekkor szólalt meg az igazgató hangja a mikrofonba.

-Kedves gyerekek sajnáljuk,hogy ilyen korán kellett felkelnetek...- bosszús pillantást vetett ránk és folytatta. -Mindenki tudja, hogy el kellett bocsájtanunk Mr. Grogobit, mivel szexuális kapcsolatot létesített egy általa vigyázott gyerekkel. Helyette szerencsénkre rátaláltunk Ms. Sarah Hillre. Ő egy 34 éves egyetemi tanár, aki néhányotok nevelője lesz. Viselkedjetek rendesen és legyetek kedvesek vele. Most pedig menjetek a dolgotokra! Viszont látásra!- evvel a végszóval mindenki elhagyta a termet.

Louissal elhagytuk az aulát és elmentünk reggelizni. Reggeli után bementünk a szobámba.
-Hazza, szerinted örökre itt maradunk, és itt fogunk meghalni?-kérdezte Lou bársonyos hangján.

-LouBear, nem kell aggódnod amit betöltjük a 25. életkorunkat el mehetünk ha szeretnénk.-mondtam bíztatóan, mire  halványan elmosolyodott.

Beszélgetésünket egy nő zavarta meg. -Ő.. Harry Styles és Louis Tomlinson?- kerdezte fülig pirulva.

Weird love || Larry Stylinson || BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now