,,Poď." chytila som ho za ruku a ťahala do Emilynej izby. Rýchlo sme vybehli po schodoch, no tesne pred jej izbou sme zastavili.
,,Nie, ideme sem." ukázal na dvere oproti Emilynej izby.
,,Čo?" ostala som zarazená.
,,Hosťovská." uchechtol sa. Len som sa zasmiala a vošli sme do tej izby. Hneď ako zavrel dvere ma o ne oprel a začal vášnivo bozkávať.
,,Nie." prudko som ho od seba odsotila. Ostal na mňa nechápavo a zároveň naštvane pozerať.
,,No tak." znova sa mi prilepil na pery. Áno alebo nie? Neviem.
Svoje ruky presunul na moje boky. Dravé bozky sa zmenili na jemne vášnivé. Nechápala som tu rýchlu zmenu, ale bola som rada.
Jemne som ho potlačila, tak, aby sa dostal k posteli. Na tú ma následne zvalil a ľahol si na mňa. Na pár sekúnd sa mi zapozeral do očí a potom dravo zaútočil na moje pery.
Pri jeho snahe dať so mna dole moje tričko, som sa spod nebo vymanila a rýchlo sa postavila na nohy.
,,Deje sa niečo?" zarazene sa na mňa díval.
,,Už som ti povedala, že nie." mračila som sa na neho. Frustrovane si prehrabol vlasy a zvalil sa na posteľ. Pobúchal na voľný kus matraca vedľa neho. S menšími obavami som si ľahla naspäť.
,,Neboj sa." zašepkal mi do ucha a zozadu ma objal. Na mňa sa dovalil úžasný pocit bezpečia. Akoby sa mi teraz už nič nemohlo stať. Ten pocit, že vás niekto ochraňuje. Pre niekoho niečo znamenáte.
Spokojne som sa usmiala a chytila jeho ruky, ktoré ma tak dokonalo držali celú pri ňom.
.....
,,El! El! El!" kričal na mňa niekto.
,,No?" začala som si pretierať oči.
,,Prečo si nespala v noci pri mne?" zahundrala. Ani som nemusela otvárať oči, aby som zistila, že je to Em.
,,Prepáč." zamrmlala som.
,,Loui!" zrazu skríkla a skočila medzi nás do postele. On sa nespokojne pomrvil a otvoril oči.
,,Uh." vydal zo seba nejaký podivný zvuk a posadil sa. ,,Čo je?" zachrapčal.
Vyzeral tak strašne zlato, keď bol rozospatý. Mala som chuť ho celého vybozkávať.
,,Čo tu robíš? Kedy si prišiel? A prečo tu si s El?" vyvalila na neho otázky. Nestíhala som sa čudovať, ako rýchlo to zo seba vysypala.
,,Počkaj." snažil sa načiahnuť za mobilom, ktorý bol položený na nočnom stolíku. Namiesto toho, aby ho vzal do ruky, ho však zhodil na zem. ,,Kurva." pleskol si po čele.
,,Hej!" buchla som ho do ramena. Z duše nenávidia ak niekto nadáva a k tomu, ešte pred dieťaťom.
,,Čo?" zamračil sa.
,,Je tu Emily." zamračila som sa na neho.
,,A?" mrzuto odvrkol a vstal z postele. Zrazu sa rozleteli dvere a dnu vošiel cely červený od hnevu Horan.
,,Niečo som ti včera večer povedal!" precedil pomedzi zuby.
,,Kľud kamo." uchechtol sa Louis akoby nič. ,,Nič sa nedialo." prekrútil očami. ,,Bohužiaľ." povedal si sám pre seba, lenže všetci sme to počuli.
YOU ARE READING
Heartless//N.H.
FanfictionMladí ľudia sú nevyspytateľní. A tak isto aj vzťahy medzi nimi. Či už je to nenávisť, láska alebo sa len prosto neznesú. Aj malé detaily, ktoré by ostali za normálnych okolností nepovšimnuté, sa stanú tými, čo všetko zmenia. Cover by @RossalinGray...