Niall's pov.
,,A ako ti to mám kurva dokázať?!" naštvane som vyprskol. Čo kurva chce aby som jej dokázal? Nemôžem za to, že ma ten kokotský kretén vytočil do nepríčetnosti.
,,Už v živote po mne nebudeš vrieskať ako zmyslov zbavený." neľútostne na mňa hľadela.
,,Okey. Fájn." snažil som sa ukľudniť. Vnútri ma išlo rozdrapiť od nervov, ale musel som sa ovládať. Kvôli nej. Všetko je kvôli nej. ,,A teraz?" pohľad som zdvihol zo zeme na ňu.
,,Chovaj sa normálne a buď milší." bolo na nej vidno značnú radosť z 'víťazstva'. ,,A to nie len voči mne. Voči všetkým." povedala o čosi hrubšie.
,,Okey." povzdychol som si. Chytil som ju za ruku a potiahol do mojej izby. Ukázal som jej nech si sadne na postel, medzi čím som si vzal gitaru do rúk.
,, So close, no matter how far
Couldn't be much more from the heartForever trusting who we are
and nithing else mattersNever opened myself this way
Life is ours, we live it our wayAll these words I don't just say and nithing else matters."
Jednoducho som jej to zahral. Ten typický klišé slaďák. Viem, že Metallicu miluje, preto som to aj spravil. Prvú časť ich pesničky Nothing else matters. Tú miluje hádam zo všetkých najviac.
Pozrel som sa na ňu a na jej tvári som videl ten úsmev. Úsmev 'vieš o mne všetko a mne to nevadí' , jej úsmev. Miloval som ho.
,,Ty si presne vedel čo robíš." uchechtla sa a tuho ma objala. Pritisol som si ju k sebe a hlavu jej zaboril medzi krk a rameno. ,,Mám ťa strašne rada." šepla s jemným povzdychom.
,,Aj ja teba." pousmial som sa sám pre seba a sadol si vedľa nej s gitarou na kolenách. ,,Dúfam, že ti to stačilo, lebo na dnes som vyčerpal všetko čo som mal." uchechtol som sa a ľahol si. Aj keď som dnes v podstate nič také nerobil, bol som kurva unavený.
,,Zatiaľ áno." zasmiala sa. ,,Ale dnes ťa čaká ešte jedna povinnosť." uškrnula sa popod nos. Okamžite som zbystrila a posadil sa.
,,Čo?" nechápavo som sa na ňu pozrel.
,,Tí tvoji kamaráti." drgla ma do ramena. Ugh, to sa ešte pre nich trepať budem musieť. Kurva.
Elise's pov.
O niekoľko hodín neskôrNiall práve išiel pre tých svojích kamarátov, z ktorých mám mimochodom dosť hrôzu, keďže som počula o nich toho dosť. A nič z toho to neboli pekné veci.
Momentálne som už konečne doma a čakám na Nialla. Chcela som ísť medzitým ako som bola doma a kým pre mňa dôjde do nemocnie za Sam, no dnes nie sú návštevné hodiny. Idioti.
Mama doma ešte nebola, vlastne v poslednej dobe skoro vôbec doma nie je. Stále je len v práci, no zazlievať jej to nemôžem. A vlastne, ani mi to nevadí. Beztak trávim väčšinu času s Niallom u nich doma alebo sa potulujeme niekde po vonku.
Posadila som sa na kuchynskú linku a začala jesť jogurt, ktorý som si už asi pred hodinou vytiahla. Vtom mi zazvonil telefón.
YOU ARE READING
Heartless//N.H.
FanfictionMladí ľudia sú nevyspytateľní. A tak isto aj vzťahy medzi nimi. Či už je to nenávisť, láska alebo sa len prosto neznesú. Aj malé detaily, ktoré by ostali za normálnych okolností nepovšimnuté, sa stanú tými, čo všetko zmenia. Cover by @RossalinGray...