Part 19.

1.4K 141 4
                                    

Prešla asi hodina a dolu niekto zazvonil. Louis tam zbehol a o pár minút vošiel do našej spoločnej izby, no nie sám. Spolu s ním aj Em, Horan a tá Max.

,,Č-čo?" jediné čo som zo seba vykoktala.

,,Hovoril som ti, že prídu." uchechtol sa.

,,Nie, nehovoril." precedila som skrz zuby. Louis len mykol ramenami. Horan sa tam vyškieral od ucha k uchu a Emily nehybne stála.

,,El?" skočila mi do náruče.

,,Áno?" usmiala som sa na ňu.

,,Môžem spať s tebou v izbe?" hovorila s nádejou.

,,No vieš, ja mám iz-" chcela som jej vysvetliť prečo nemôže.

,,Prosím?" znova tie jej psie oči. Spýtavo som sa pozrela na Louisa a ten prikývol.

,,Uh, dobre." povzdychla som si a obe sme sa naraz zasmiali.

,,Môžeš na chvíľu?" obrátil Horan svoj zrak na Louisa. Spolu vyšli z izby a odišli. Ja s Em sme si sadli na postel a Max ostala stáť. Prišla mi úplne divná.

,,Potrebuješ niečo?" chcela som byť milá a spýtať sa jej, ale podľa jej reakcie to malo úplne opačný účinok. Vypúlila na mňa oči, od hnevu celá očervenela a naštvaným krokom odišla z izby. Samozrejme pri tom nezabudla poriadne buchnúť dverami.

Akonáhle dvere zabuchla, Em sa začala smiať ako bláznivá. Hodila som po nej nechápavý pohľad a ona na mňa vyplazila jazyk.

,,Kto je tá Eleanor?" opýtala som sa, keď sa ukľudnila.

,,Chodila s Niallom." odvrátila zrak ku oknu.

,,A to kvôli tomu tak po mne vyštekla?" spýtala som sa skôr samej seba.

,,Kvôli Eleanor ju nechcel. El bola jediné dievča, ktoré mal rád. Naozaj." postavila sa na postel a začala skákať.

,,Poď, pôjdeme dolu." vzala som ju na ruky a položila ju až na zem. Zišli sme dole a prešli do kuchyne. Po celom tomto dni som naozaj vyhladla. Vlastne ani ráno som nič nejedla. 

Takže ona bola jediné dievča, ktoré mal naozaj rád. Ale čo s ňou je? Rozišiel sa s ňou? Alebo ona s ním? Stalo sa jej niečo? Prečo už s ňou nie je, keď ju ako jedinú v podstate ľúbil?

Ten chalan je naozaj prípad. S ním by sa v živote nemalo zapliesť žiadne dievča. Nikdy.

V kuchyne sedeli za veľkým tmavým stolom Horan s Louisom. Em sa rozbehla ku chladničke a celú ju prezrela.

,,Nič tu nie je. Dlho sme tu neboli. Objednám pizzu." otočil sa k nám Horan. Hlasne som si povzdychla a spolu s Em sme si sadli k ním za stôl.

Horan vytiahol telefón a objednal asi štyri veľké pizze. Potom sa hodil na gauč a zapol telku. Prisadla si k nemu tá Max a on ju objal okolo ramien. Pritúlila sa k nemu a oprela si hlavu o jeho hruď. Bolo divné vidieť Horana takto.

,,Poď sem." naznačil mi rukou Louis. Prešla som k druhému gauču, na ktorom sedel on.

,,Ľúbim ťa." zašepkala som mu do ucha a letmo ho pobozkala. Spokojne sa usmial a pritisol si ma k sebe. Pravou rukou na objal okolo pasu a venoval mi bozk do vlasov.

V televízií bežal nejaký thriler, ktorý Louis s Horanom uprene sledovali, keď zazvonil zvonček na dverách. Horan zo seba doslova zhodil Max a s iskričkami v očiach bežal s peniazmi k dverám. Zaplatil a pizzu položil na stôl, kde sme sa všetci presunuli.

.....

Po našej "veľkolepej" večeri sme ešte chvíľu ostali pozerať televíziu, a potom som išla uložiť Em do postele. Zaspala skoro okamžite ako si ľahla, za čo som bola naozaj vďačná. Pretože som nemala náladu jej hovoriť nejakú rozprávku alebo niečo iné. Chcela som ísť čo najskôr dole za Louisom.

Zišla som dole a prisadla si naspäť k Louisovi na pohovku. Horan s Max tam už neboli čo znamená, že sme konečne spolu sami. 

Louis si ma pritúlil k sebe a venoval mi krásny dlhý bozk. Z pohovky som sa presunula na jeho kolená. Nohy som si obmotala okolo jeho pásu a ruky zaplietla do jeho krásne hnedých vlasov.

,,Táto Elise sa mi začína páčiť." zavrčal mi do pier.

,,To som rada." venovala som mu posledný bozk predtým, ako zaútočil na môj krk.

Postavil sa a chytil ma pod zadok, aby som nespadla. Takto so mnou vyšiel na poschodie, za čo ho uznávam, pretože nie som dvakrát najľahšia. Naša izba bola "obsadená" spiacou Emily, takže to vzal do nejakej inej.

Zabuchol dvere, o ktoré ma následne oprel (to znie fakt divne 😂). Jeho ruky blúdili po mojich bokoch, moje zasa jemne ťahali za jeho vlasy a medzi našimi jazykmi nastala vojna, ktorú mal už predom vyhranú.

Zrazu ma chytil za ruku s potiahol k posteli, na ktorú ma zvalil. Zvalil sa na mňa a opäť dravo zaútočil na moje pery.

Bola som ako v tranze. Jediné na čo som dokázala myslieť bol sex s ním. Nič iné som už nikdy nechcela, len toto. Nešlo na to prestať myslieť. Cítila som sa ako nejako drogovo závislá osoba, ktorá nedostala dávku. Teraz ju však má na dosah a chystá sa ju dostať.

Chytila som ho za tričko a stiahla ho z neho. Hodila som ho niekam do rohu, kde o chvíľu skončili aj jeho tepláky. Pár sekúnd na to, tam bolo aj moje tričko spoločne s rifliami.

,,Chcem ťa." zašepkala som mu do ucha.

,,Tvoje prianie je mojim rozkazom." uchechtol sa a kusol mi do pery.

,,Heej! To bolelo." buchla som do hrude a zasmiala sa. Taktiež som ho, ako pomstu, kusla do pery, no silnejšie.

,,Nemám ťa rád." odul spodnú peru.

,,Možno, ale aj tak ma ľúbiš." vyplazila som na neho jazyk.

,,Mhhm." hodil po mne divný pohľad a naspäť sa prilepil na moje pery.

,,Počkať!" zrazu som vykríkla. ,,Máš, no... Ehm..." nevedela som sa vykoktať.

,,Kondom?" zasmial sa mi do pier.

,,Hej." začala som sa červenať.

,,Samozrejme." líšiacich sa uškrnul a začal mi rozopínať podprsenku. Tá o pár sekúnd na to letela niekam do uprostred izby. A hneď potom aj moje nohavičky.Bolo mi trocha trápne tam byť pred ním nahá. Preto som nezaostávala a stiahla mu boxerky.

Bola som dosť prekvapená, keď som uvidela, no...ehm..."jeho kamaráta", ktorý nebol malý.

Nadvihol obočie a ja on mu zneistene prikývla. S úškrnom na tvári sa na to chystal.

Ola people! 😌💙 Dúfam, že ste s časťou spokojní, kedže mne sa docela pozdáva 😊

Nemám čo viac dodať, takže pre ďalšiu časť 19+ votes a nejaké tie komentáre 😊💗

Ľúbim vás ☺️💖

Heartless//N.H.Where stories live. Discover now