Part 48.

1.4K 144 15
                                    

,,No ja len aby si vedel." uchechtla som sa a knihu si zložila na brucho. Usmial sa a knihu si vzal do rúk.

,,Je pútavá, ale nečítal by som ju." zasmial sa a zahodil ju do rohu izby.

,,Ty si čistý idiot?!" vyprskla som na neho. Nenávidim už len keď sa niekto dotýka mojich kníh a nie ešte to, aby ich kurňa hádzal. ,,Mám chuť ťa zabiť." naštvane som po ňom zakričala a išla ju zodvihnúť. Preboha, je ten chalan normálny?! Určite nie.

,,Veď kľud." uchechtol sa akoby nič. ,,Stalo sa jej niečo? Nie. Tak pokoj." a znova sa uchechtol. Knihu som medzitým odložila so poličky a keď som prišla k nemu, tak som mu jednu strelila po hlave.

,,Žiadnej z mojích kníh sa už v živote nedotkneš!" každé jedno slovo som hovorila rázne, aby to pochopil. ,,Už N-I-K-D-Y! " naštvane som zavrčala a odišla do kuchyne.

,,To ťa to tak strašne nasralo?" dobehol za mňou. Naštvane som prikývla, no neotočila som sa na neho. Sadla som si za stôl a vytiahla telefón. ,,Ugh, počkaj tu." povedal mierne znudene a odišiel von.

Počula som, že s niekým telefonuje, no rozhovor sa mi nepodarilo zachytiť. Vrátil sa naspäť dnu a napochodoval do kuchyne.

,,Za dvadsať minút tu bude jeden kamoš, potom mu otvor." zatváril sa otrávene a odišiel do obývačky. Sadol si na gauč, vyložil nohy na stolík pred gaučom a zapol telku.

,,Ehm, ty čo robíš?" zazerala som na neho aj keď to nemal ako vidieť.

,,Pozerám futbal. Dnes hrá Barcelona." otočil sa na mňa a vzápätí naspäť na televíziu.

,,Si strašný, vieš o tom?" pretočila som očami a naďalej hrala hru na mobile. On nereagoval a spokojne si pozeral futbalový zápas.

....

Niekto zazvonil pri dverách. Niall sa neobťažoval postaviť, dokonca sa ani len neotočil.

Išla som k dverám a otovorila ich. ,,Uh, čau. Ty si to Niallove dievča, však? Je tu Niall?" v dverách sa objavil tmavovlasý chalan. Bol asi o dve hlavy vyšší ako ja a išiel z neho docela strach.

,,Čo prosím?" vyprskla som. ,,Nič nie som." pokrútila som hlavou. ,,Horan! Máš tu nejakého tvojho priblblého kamaráta." zakričala som na celý dom a odišla do izby. Koho dievča? On sa naozaj zbláznil, doriti?

Sadla som si na posteľ a spod vankúša som vytiahla môj najnovší knižný úlovok- The Perks of  Being a Wallflower.

,,Poď." zrazu mi vtrhol do izby Niall a ťahal ma za ruku do obývačky. Všimla som si, že ten jeho divný kamarát tu už nebol. To mi docela odľahlo, pretože z ľudí, ktorých skoro nepoznám, alebo vôbec mám menšiu hrôzu. ,,Sadaj." posadil ma na sedačku a niekam zmizol.

,,Horan, si tu ešte vôbec?" otočila som sa za seba a zakričala som na celý dom. Započula som dupot a Niall sa o chvíľu objavil pri mne s niečím v rukách za chrbtom.

,,Zatvor oči." prikázal mi. S menšími obavami, no predsa som ich zatvorila. ,,Môžeš." povedal po pár sekundách a odrazu stál predomnou. V ruke držal hŕbu papierov zviazaných v nejakom obale.

,,Čo to je?" pozerala som na neho s nadvihnutým obočím. Bez slova mi to podal a pohľadom mi dával jasne najavo, nech si to prečítam.

Heartless//N.H.Where stories live. Discover now