O pár týždňov neskôr.
,,Dnes ten lunapark platí?" sadla som si mu na kolená. Dal mi malú pusu na čelo a usmial sa.
,,Samozrejme. Budeš dovtedy u mňa, alebo pre teba mám potom prísť?" spolu so mnou na jeho hrudi, si ľahol na posteľ.
,,Myslím si, že tá prvá varianta bude najlepšia." zachichotala som sa a prevrátila sa tvárou k nemu.
Chytil ma za boky a spojil naše pery. Jemne som sa usmiala do bozku, a potom sa od neho odtiahla.
,,Som hladná." zaškerila som sa na neho. Vzal ma za ruku a kráčali sme smerom do kuchyne.
,,Spravme čoko-bombu." sliny mi dobre že už netiekli z pusy. Niallovi v očiach tancovali iskričky nadšenia.
Doma nikto nebol, pretože Sarah s Em išli k nejakej jej kamarátke na návštevu. Čo znamenalo jediné, mohli sme robiť čokoľvek.
,,Máme rôzne čokolády, sladké tyčinky, keksíky, lentilky, mentolky a ešte zmrzlinu." pozeral sa do skrinky so sladkosťami, akoby videl nebo.
Vybrala som veľkú misku, Niall zatiaľ priniesol všetko sladké na stôl. Rozbalili sme ich a nahádzali do misky. Nakoniec sme tam ešte pridali jahodovú zmrzlinu a veľkou lyžicou začali miešať.
,,To je tak kurevsky dobré." pchal to do seba ako stroj.
,,Tomu ver, mňam." hovorila som s plnými ústami. Ale keď ono to bolo tak dobré. V živote som nič lepšie nemala.
Misku sme vzali so sebou na gauč, usadili sa a pustili telku.
,,Pamätáš si, naše prvé stretnutie?" zasmiala som sa, keďže to nebolo nič moc. ,,Celý nasratý si jačal po tvojej mame." uchechtla som sa a hlavu si oprela o jeho rameno.
,,Bol som na ňu naštvaný." zasmial sa a drgol do mňa. ,,Ale ojebala si sa. Prvýkrát sme sa nestretli vtedy." provokačne nadvihol obočie.
,,Počkať, čo?" zdvihla som hlavu z jeho ramena. ,,To nedáva zmysel?" hľadela som na neho s pokrčeným čelom.
,,Ale dáva," uchechtol sa, ,,Pamätáš, ako si fotila asi deň predtým na tom útese?" hovoril s pobavením v hlase.
,,To si bol ty?" vyprskla som do smiehu. Nebodaj bol Niall ten chalan, čo tam išiel baliť srnky s tou "úžasnou" vôňou.
,,Bol. Je na tom niečo smiešne?" založil si ruky na prsiach a tváril sa vážne.
,,To ty si ten, čo tam bol baliť srnky." spustila som ešte väčší rehot, keď som si na to spomenula. No koniec toto.
,,Prosím?" snažil sa tváriť vážne, ale takisto ako ja, začal sa smiať.
,,Bol si strašne prevoňaný." chytala som sa za ústa, pretože som sa smiala ako blázon.
,,Idiotka." buchol ma do ramena a hneď na to k sebe pritiahol. Pobozkal ma a ja som si ho objala okolo pásu.
,,Vidím to tak, že si jednu zapálim a pôjdem si nachvíľu ľahnúť." ledva sa postavil z gauču a odišiel na terasu. Ja som sa zdvihla tiež, ale išla som rovno do jeho izby.
V noci sme toho moc nenaspali, takže by sa nám trocha toho spánku naviac zišlo.
Ľahla som si mu do postele a zakryla sa až po krk. Z plných pľúc som sa nadýchla tej dokonalej vône, po ktorej vonial Niall a všetky jeho veci. Naozaj, na tú vôňu nemá nič. Niečo ako levanduľa zmiešaná s jemným nádychom ruže a čokolády. Divná vôňa, ale dokonalá.
YOU ARE READING
Heartless//N.H.
FanfictionMladí ľudia sú nevyspytateľní. A tak isto aj vzťahy medzi nimi. Či už je to nenávisť, láska alebo sa len prosto neznesú. Aj malé detaily, ktoré by ostali za normálnych okolností nepovšimnuté, sa stanú tými, čo všetko zmenia. Cover by @RossalinGray...