,,Vieš, Niall, znamenáš pre mňa až príliš veľa." ľahla som si na jeho posteľ a vložila si cigaretu do úst. Zápalila som ju a zatvorila oči.
,,Ja viem." cítila som, ako sa posteľ po mojej ľavej strane prehla. Chytil mi ruku a druhou vytrhol cigaretu, ktorú som si práve prikladala k perám.
,,Hej!" zabručala som a vzala si ju naspäť. ,,Mala by som už ísť." postavila som sa, posledný krát si potiahla z cigarety, a potom ju vyhodila von oknom.
,,Pôjdeš dnes so mnou piť ku Zaynovi?" zastavil ma medzi dverami. Záporne som pokrútila hlavou a slúchatka si strčila do uší. ,,Večer prídem ku tebe." vytrhol mi slúchatko z ucha. Dal mi malú pusu na čelo a vrátil sa naspäť na posteľ.
Niall's pov.
,,Si kokot?! Ja teraz nemôžem odísť!" zakričal som na toho idiota do telefónu.
,,Lenže ty teraz nemáš na výber. A nemyslím si, že by si bol rád, ak by si skončil dva metre pod zemou." ozval sa znudene do telefónu.
,,Je mi jedno, či mám na výber! Nesmiem ju tu nechať!" myslel som, že ma od nervov roztrhá.
,,Máš ešte zopár týždňov, tak sa upokoj. Potom ťa tu chcem vidieť." s jeho drzým smiechom ukončil hovor.
,,Kokot!" z celej sily som hodil telefón na posteľ.
Nemôžem ju tu po tom všetko teraz nechať samú. Hlavne po tom, čo som jej to sľúbil.
....
Zaklopal som jej na okno a pozrel sa na hodinky. Pol jedenástej, takže v pohode. Ona zatiaľ prišla ku oknu a otvorila mi ho.
,,Ahoj." chabo sa pousmiala, ustupujúc od okna. Vrátila sa naspäť na posteľ, kde do rúk vzala nejakú knihu a mne nevenovala ani jeden pohľad.
,,Deje sa niečo?" opatrne som si sadol k nej na posteľ a hlavu jej oprel o rameno.
Elise's pov.
,,Nič." usmiala som sa na neho so slzami v očiach. Samozrejme, že sa niečo dialo. Sam. Stále som ju nemohla dostať z hlavy.
Snívali sa mi sny o nej. Nie také pekné "spomienkové sny", ale nočné mory. Pred sebou som mala obraz jej, padajúcek do tmy. Jediné čo povedala, bolo "chýbaš mi", a potom zmizla. Následne som sa ocitla v márnici, kde bolo položené jej telo predomnou. A tým sa moje úžasné nočné mory končili.
,,Ženské." zahundral si a ľahol si mi na kolená. Chytil mi ruku, ktorou som nedržala knihu a začal si ju prezerať.
,,Si divný." uchechtla som sa a postavila sa, čím som ho zhodila na podlahu. ,,Hups." zákerne som sa uškrnula a odišla na záchod.
Keď som sa vrátila naspäť, čakal ma Niall, spiaci v mojej posteli. Vyzeral ako malé deculko, ktoré celé unavené prišlo z ihriska a padlo ako kabela.
Slabo som ho potlačila smerom k stene a ľahla som si k nemu. Vzala som si kus prikrývky a hlavu mu zaborila do hrude.
,,Ľúbim ťa." povedala som dúfajúc, že to nebude počuť. A ani nepočul, naštastie.
Nechcela som, aby to počul, pretože som si to ešte sama úplne nepriznala. Toto všetko bolo v tomto období pre mňa tažké. Sam, Niall a škola. V ktorej som mimochodom nebola už vyše týždňa.
YOU ARE READING
Heartless//N.H.
FanfictionMladí ľudia sú nevyspytateľní. A tak isto aj vzťahy medzi nimi. Či už je to nenávisť, láska alebo sa len prosto neznesú. Aj malé detaily, ktoré by ostali za normálnych okolností nepovšimnuté, sa stanú tými, čo všetko zmenia. Cover by @RossalinGray...