Part 26.

1.4K 131 6
                                    

Približne o mesiac neskôr

Rany sa mi už celkom zahojili a to je asi jediná vec, ktorá sa za ten čas zmenila. Za dva týždne má Em oslavu, na ktorú ideme do Francúzskych Álp. Bola som (ne)milo prekvapená keď som sa to dozvedela. Najprv som nevedela či mám súhlasiť, ale keď mi to Sarah priblížila tak som s radosťou súhlasila.

Potrebuje tam ísť kvôli práci, o čom samozrejme Em a Horan nevedia. Áno, správne, aj Horan ide (veď ako inak). Ak nerátam v škole a keď chodievam strážiť Em, tak ho nevídam. Dokonca som si všimla, že s Malikom som sa už absolútne nerozpráva a dokonca po sebe zazerajú.

Stále som nedostala odpovede na veľa otázok, ktoré by som veľmi prijala.

A Louis? Ten nič. Už nedolieza a ani sa nijako o mňa nezaujíma. V škole sa na mňa ani len nepozrie a nie to, aby ma ešte vôbec pozdravil. Neviem čo si o tomto všetkom mám myslieť. Ja si už radšej nič nemyslím.

,,El?" vyskočila zrazu na mňa Emily.

,,Áno slniečko?" dala som jej malý bozk na čelo.

,,Choď za Niallom." zatvárila sa vážene, no bolo vidno ako jej kmitalo kútiky do úsmevu.

,,Na čo?" zvráštila som obočie a zložila ju zo mňa.

,,Neviem, nepovedal." zachichotala sa a utiekla pravdepodobne do izby. S hlasným povzdychom som vyšla hore po schodoch a za zamierila si to do jeho izby. Celá znechutená som zaklopala na dvere a čakala pokým ich príde odomknúť.

,,No?" lenivo prišiel k dverám a otvoril mi. Keď ma však zbadal jeho znudená a znechutená tvár sa zmenila na tvár s chabým úsmevom. Mal na sebe oblečené jeho typické šedé tepláky s biele tričko s nejakým nápisom. ,,Poď dnu." odstúpil od dverí a ukázal rukou na postel.

Sadla som si a čakala čo sa bude diať. Musela som vyzerať ako vystrašené šteňa. Sedela som tam, žmolila si ruky, hrýzla si do spodnej pery a napäto som čakala čo bude ďalej.

Horan prišiel a postavil sa predo mňa. Mlčky stál a pozeral sa mi do očí. Nepohol sa a ani na jeho tvári nebol žiaden náznak čo i len malého pohybu.

,,Ja...Mal by som ti to povedať." vydýchol a sadol si vedľa mňa. Hlavu som pootočila jeho smerom a čakala kým bude pokračovať. ,,Ten kto nás postrelil." odmlčal sa. ,,Bol to Zayn." zatváril sa akoby mu spadol kameň zo srdca.

,,Čo?!" nechtiac som vykríkla. ,,P-prečo by to robil?" ostala som na neho zízať.

,,Tomlinson mu to nakázal." hovoril opatrne pričom veľmi pomaly presunul jeho ruku na moje rameno.

,,Čo?!" slzy mi ako na povel začali stekať po lícach. Louis nás chcel zabiť. Nechcem a nemôžem tomu uveriť.

,,Viac ti povedať nemôžem, ale radím ti sa s Tomlinsonom už nestretávať." postavil sa a prešiel k jeho stolu.

,,Hvoríš ako keby som sa s ním doteraz stretávala." pípla som a zotrela si slzy, ktoré už pomaly zaschli.

,,Dobre. Choď už. Musím si niečo vybaviť." prešiel k dverám a otvoril mi ich. Opatrne som sa postavila a vyšla z jeho izby.

....

,,Elise! Som rada, že som ťa ešte zastihla." zakričala Sarah, ktorá sa už hnala ku mne. ,,Ešte raz by som sa ti veľmi chcela poďakovať za tie Alpy. A chcela by som už teraz s tebou prebrať podrobnosti."  nestihla som odpovedať a už som sedela na gauči v jej pracovni a pila čaj.

,,Tak, o čo ide?" upila som si z čaju a pohodlnejšie sa usadila na sedačke. Za ten čas čo poznám Sarah viem, že keď povie "potrebujem sa s tebou na chvíľu porozprávať" tak to je chvíľa, ktorá trvá hodinu.

,,Em som tam na ten týžden zariadila animátorov, ktorí ju tam počas dňa budú zabávať a ty budeš mať čas pre seba." usmiala sa. Hmm, to nie je až tak zlé. Budem mať aspoň čas ísť na svah, kde som bola naposledy asi pred štyrmi rokmi. ,,Budeš sa o ňu musieť starať len večer, kedy ja budem chodiť na večere s investormi a podobnými inbecilmi." prekrútila očami a obe sme sa zasmiali.

,,A čo Niall?" bez rozmýšľania som vypustila z úst, za čo som si v duchu strelila poriadnú facku. Čo ma to vlastne zaujíma? Som už načisto pomiatnutá.

,,Ten určite na hotely ani noci tráviť nebude." pohodila nad tým rukou, ako keby to bolo to posledné čo by ju zaujímalo. Nemala by mať k nemu takýto postoj. Chápem, robí blbosti a hlavne vytvára problémy, ale takto by na neho nemala kašľať.

,,Tak ja už pôjdem, ak to je všetko." dvíhala som sa z pohovky, keď do pracovne vtrhol Horan. Očividne ma nezbadal keďže začal kričať po svojej matke a spomenul tam aj mňa.

,,Načo si riešila s políciou to, že nás s El postrelil nejaký skurvený poľovník?! Bola to nehoda! Nevidel nás!" Takže El? Fíha!

,,Ukľudni sa. Musela som to riešiť. Predsa nenechám len tak, že vás niekto postrelil. Ak by ťa zasiahol o päť centimetrov vyššie mohol si zomrieť!" slzy sa jej tlačili do očí. ,,Myslím, že by sa k tomu mohla vyjadriť aj ty, Elise." pozrela sa na mňa. Ja som celá očervenela a nevedela som zo seba vydať ani len hlásku. Bola som zarazená z toho čo som práve teraz počula.

Netušila som, že Horan mohol zomrieť. Vlastne, on mi klamal. Vravel, že to nie je nič vážne, no on bol pritom ten, kto bol na tom horšie.

Horan nestíhal vychádzať z údivu, keď si ma tam všimol. ,,Ja-...No...Bola to nehoda. Naozaj sme tam nemali čo robiť a ten poľovník za to nemohol." pozerala som na Horana, ktorý len súhlasne prykivoval. ,,J-ja už pôjdem." rýchlo som sa vyšmykla z miestnosti, no Horanova ruka na mokom zápästí ma zastavila. Síkla som od bolesti, keďže to bolo práve zápästie, na ktorom mám najviac modrín. Ten chalan si ani neuvedomuje akú má silu.

,,Odvezieme ťa." zatvoril dvere. Bez slova som prikývla a následovala ho dole a potom až k jeho autu.

Cesta prebiehala v trápenom tichu. Bolo na nás oboch vidno, že by sme to najradšej prerušili, ale ani jeden sme na to nemali odvahu.

Zrazu zastavil na kraji cesty. S hlasným výdychom si prebehol rukou po vlasoch, čím si ich rozstrapatil. Oprel sa a ruky si položil na stehná.

,,Ďakujem." posadil sa a pozrel sa na mňa.

Olaa! 😊 Áno áno áno. S časťou mi to opäť trvalo týžden, ale poviem Vám, že som nemala absolútne na to náladu. Boli prázdniny kedy som na to nemala vôbec čas a teraz zasa škola. Teraz mám také dosť uponáhľané obdobie, takže ma prosím ospravedlňte 😌

Dúfam, že sa Vám časť páčila ☺️ aj keď mne sa ako obvykle moc nepáči, keďže tam je veľa dialógov a je to v podstate dosť na prd, lenže aby ste sa dozvedeli nové veci tam museli byť 😄

Pre ďalšiu časť 23+ votes a nejaké tie komentáre 😊💖

Salut!! 🖖🏻😂💕

Heartless//N.H.Where stories live. Discover now