Part 40.

1.4K 142 10
                                    

Akonáhle Niall odišiel, išla som aj ja. Sarah tu ešte nebola a ja som nesmela nechať Emily dlhšie samú bez dozoru. Áno má už 7 rokov a je dosť stará na to aby sa vedela o seba chvíľu postarať, no nechcem aby sa jej niečo stalo tisícky kilometrov od domova.

Vyšla som hore po schodoch a namierila si to do jej izby. Vošla som dnu a uvidela Em sediacu na posteli so stále odutou tvárou.

,,Ale no tak." prešla som k nej a čupla si pred ňu. Ona sa mi však odvrátila chrbtom. ,,Prepáč." pohladila som ju po chrbte. Vtedy sa na mňa konečne pozrela. Slabo sa usmiala a objala ma.

,,Sľúb, že sa mi už nikdy nebudeš smiať." varovne zdvihla prst a ja som sa neubránila úsmevu.

,,Sľubujem. Ruku na to?" potriasli sme si rukami a obe sa usmiala. ,,A teraz už šup do postele, je veľa hodín." postavila som sa a ona si ľahla. Zakryla som ju a sadla si k nej na posteľ.

,,Dnes to zvládnem sama." pousmiala sa. Potešila som sa, keďže aj ja šomrali dosť unavená po včerajšku, kedy som toho zrovna moc nenaspala.

,,Určite?"uisťovala som sa. Prikývla a otočila sa na druhý bok. Ja som jej zapla malú lampičku a po ceste von z jej izby som tú veľkú zhasla.

Celá zlomená som si ešte išla umyť zuby a potom spomaleným a unavených krokom som sa dopracovala až do izby.

Ešte som nachvíľu išla na internet, že čo nového.

Niall Horan si vás pridal do kontaktov.

Pípla mi správa z Kik-u.

Elise P. : Woah! Takže pán Niall Horan má Kik? 😄

Niall Horan : Ano má 😏

Elise P. : A prečo si ma pridal? Teda ak smiem vediet? 😮

Niall Horan : Lebo si chce s vami pisat
Nic neuveritelene 😏

Elise P. : No práveže to neuveriteľné je 😐

Niall Horan : Okey menim temu
Čo robiš?

Elise P. : Ehm. Ležím asi o izbu ďalej od teba na posteli a píšem si s niekým, koho som donedávna nemala vôbec rada 😌 Také bežné, čo ty? 😊

Niall Horan : A teraz ma máš?

Elise P. : Neodpovedal si na otázku.

Niall Horan : Ani ty

Elise P. : Ale ja som sa pýtala prvá.

Niall Horan : Mam sa fajn
Teraz davaj ty

Elsie P. : Som unavená, idem spať. Dobrú 😏

Bože Elise, pomiatla si sa?! Hučalo na mňa moje podvedomie.

Áno áno áno, asi som sa pomiatla. Sama neviem načo som tam vložila to "koho som donedávna nemala vôbec rada". Som moc unavená na to, aby som rozmýšľala nad čímkoľvek, no a nie ešte nad tým, že čo napíšem Niallovi.

Mobil som si preventívne vypla a zababušila sa do perín. Snažila som sa zaspať, čo sa mi moc nedarilo. Tieto moje pokusy o zaspatie prerušil zvuk otvárania dverí na mojej izbe.

,,El?" ozval sa chrapľavým hlasom. Ja som ostala nehybne ležať so zatvorenými očami. Ešte pár krat vyslovil moje meno, no keď som ani jedne krat nezareagovala, odišiel.

Heartless//N.H.Where stories live. Discover now