Part 52.

1.3K 141 23
                                    

Poznámka autora tam nie je len tak pre srandu 😏

Bolo niečo po pol noci a ja som sa úplne na šrot ponevierala po dome. Niall niekam pred-... Ani neviem kedy, niekam odišiel. Medzitým som stihla vypiť pol fľaše niečoho s nejakým chalanom. Tuším sa volal Luke, ale neviem to na isto.

,,Tak opäť sa stretávame." uchechtol sa niekto za mnou. Prudko som sa otočila, až sa mi zahmlelo pred očami.

,,Luke?" zaškerila som sa a zapotácala na jednej nohe. Prikývol a okamžite ma pridržal aby som nespadla. ,,Ako to,-," zasekla som sa, pretože som sa nevedela vykoktať, ,,že nie si opitý?" po dvoch minútach som sa konečne vykoktala.

,,Zlato, mal som len troch panákov." zasmial sa a zastrčil mi vlasy za ucho. Uchechtla som sa a chytila ho za ruku. Ťahala som ho až dolu do obývačky medzi ľudí.

,,To musíme hneď zmeniť." mrmlala som si stále popod nos. On nadomnou len krútil hlavou, no stále ma následoval.

Dostali sme sa cez masu ľudí až do obývačky, kde som padla na gauč ako taká handra. Neviem, či som sa potkla, alebo čo, no skončila som rozvalená na gauči.

Nejako som sa pozbierala a sadla si. Luke si sadol vedľa mňa a obom nam nalial do pohárikov nejaký alkohol.

Obaja sme zdvihli poháriky do rúk a pozreli sa na seba. ,,Na nás!" vyhlásil a ja hneď po ňom.

Kopli sme to do seba a ďalších päť hneď na to. Pomaly som prestávala vnímať svet okolo seba. Videla som len jeho a poháre s alkoholom, ktoré sme neustále do seba liali.

,,Poďme robiť niečo zábavnejšie." zasmiala som sa a prisala sa mu na pery. Musím uznať, chlapec sa bozkávať vie. 

Ruky som mu obmotala okolo krku a on tie svoje položil na moje boky. Do najprv nevinných bozkov sa zaplietli aj jazyky.

,,Si zo mňa robíš piču, Elise?!" počula som za mnou naštvaný hlas. Maximálne som ho odignorovala a venovala sa Luke-ovým perám, ktoré ma dostatočne zamestnávali.

,,Bracho, daj si odchod. Tá je dnes moja." odtrhol sa mi nachvíľu od pier, no hneď sa k ním vrátil naspäť. Spokojne som sa usmiala a pritiahla si ho bližšie k sebe.

,,Nie, nie je tvoja! Vypadni od nej!" strčil do Luke-a. Ten sa naštval a chcel mu jednu vraziť, no zastavila som ho.

,,Choď dopiče, Niall." povedala som kľudne a vrátila sa naspäť k Luke-ovi. Všetci naokolo začali pískať a pokrikovať rôzne veci ako "chlapče, ty si teda dostal", alebo "mladá ti dala" a smiech.

.....

To bola posledná vec, čo som si z toho večera pamätala. Odvtedy mám totálne okno. Nič, prázdno.

Ak by som povedala, že to ľutujem, klamala by som. Luke je fakt v pohode chalan a ako bonus, dobre sa bozkáva. Bola to len zábavka na jednu noc, nič viac.

Potrebovala som sa od tohto všetkého odreagovať a toto mi naozaj pomohlo. Neviem, prečo to Nialla tak vytočilo, ale je mi to jedno. Ja to neľutujem a jemu to môže byť akurát tak štyri čo, kde, s kým a ako robím. Je to moja vec.

Aby ste si nemysleli, s Lukeom som sa nevyspala. Len som sa s ním bozkávala. No dobre, tak aj nejaké tie cucfleky, ale to nič nie je. Možno tak dočasná spomienka na dobre strávenú párty.

Luke bol tak zlatý, že ma ráno vzal do bistra vo vedľajšom meste na raňajky, a potom ma zaviezol domov. Zatiaľ čo Niall bol "nezvestný".

,,Ďakujem za spoločnosť včera, za raňajky a za odvoz." uchechtla som, keď zastavil pred mojim domom.

Heartless//N.H.Where stories live. Discover now