Çınar'ın arkadaşları tarafında da kabul edildiğim gecenin üzerinden yaklaşık bir ay daha geçerken bizim ilişkimiz farklı bir boyuta taşınıyordu.
Çınar'la anlaşma hakkında değil konuşmak varlığını bile unutmuştum mesela. Hemen hemen hergün görüşmek için bir bahane uyduruyordu ve bu benim zavallı ve karşımdaki sapkın adama tutulmuş kalbim de, ki aslında bu kısımda sadece kendime ilgi çekmeye çalışıyorum, ne yapacağını şaşırıyordu. Malum, top modellere taş çıkarak bir sevgilim vardı ve bizim aramızdaki şey de gerçeğe dönmüştü.
Yani, kısmen.
Yine, haftanın bir kaç gecesi yanında yemeklere katılıp onun istediği şekle girdiğim gibi bir gerçek olsa da eve döndüğümüzde kendi halime geri dönüyordum ve Çınar'ın bundan şikayet ettiği de yoktu. Beni bu halimle sevdiğini bilsem de ara ara süremiz bittiğinde ne olacağı aklıma geliyordu. Malum, bu işin bitmesine bir ay gibi kısa bir zaman kalmıştı. En başta söylediklerine göre de bu süreye en fazla iki ay daha ekleyebilirdik. O iki ay da bittiğinde gitmem gerekiyordu. Bu kısım o kadar problem gelmiyor olsa da sonrası feci şekilde aklımı karıştırıyordu.
Yeni bir anlaşma yapacaktı.
Tamam, bu hemen olmaya bilirdi ama illaki olacaktı. Evlenmeyi düşünmüyordu, bu davetlere katılması gerekiyordu ve yanında bir kadın olması gerekiyordu. Yapacak başka bir çözümü yoktu. O anlaşma er ya da geç olacaktı. Ve ben buna şahit olacaktım.
Yeni Asena olma da.
Yeni gelene acı çektirmek gibi bir düşüncem elbette yoktu. Sadece, onun bir şekilde doğru insanı bulacağını biliyordum. Okuduğum bilmem kaç romanda ya da hikayede görmüştüm bunu. Bu kişinin ben olmasını elbette isterdim ama ne bir hikayeye baş rol olabilecek malzemem vardı ne de Çınar'da yardımcı oyuncu olabilecek ego. Yani, her türlü postanan ben olacaktım.
Bu bir ay içinde şirkette de işler tüm rutinliğiyle ilerlerken, uzun dönem stajyerleri için sınav günü gelip çattığında benim yarım akıllı öğrencilerim toplanıp sınav gitmişlerdi. Hoş, bu kısım brni gerçekten alakadar etmiyordu. Sonuçta kendi başlarına bela alıyorlardı. Benim ilgimi çeken kısım daha sonra patlak vermişti.
Sınav sonuçları açıklandıktan sonra benim başı bozukların ilk dört oldukları ortaya çıkınca doğal olarak onları kapmak isteyen dört adet staj sorumlusu ortaya çıkmıştı. Dediğim gibi hala beni ilgilendiren kısma gelmedik.
Bu başı bozuk tayfa için kendi aralarında konuşan bu dört staj sorumlusu yapılacak toplantı öncesi aralarında bir karar varmışlardı. Hepimizin çağırıldığı toplantının son kısmında staj sorumlusu olmam için istek getirildiğinde de yaz stajyeri aldığımı ve uzun dönemde izin kullanacağımı söyleyip işin için sıyrıldım.
Ya da sıyrıldığımı var saydım diyelim.
Hemen iki gün sonra, apar topar Çınar'ın yanına gitmem istendiğinde yine beni zevk için yanına çağırdığını sansam da işler umduğumdan biraz daha garip bir haldeydi.
Çınar'ın derdinin uzun dönem stajyeri olması beni ilk başta bir sarssa da Sine'nin bu işte bir parmağı olduğunu anlamam çok da sürmedi.
Sine'nin isteği, Çınar Tekin beyin emri üzerine uzun dönem stajyeri almak zorunda kalıp üzerine bir de seçme hakkım elimden alınıp ortada bırakıldığımda önce sinirlensem de derin bir nefes verip kaderime razı olmam gerektiğini anlattım kendime. Kıyamam, o da sessizce kabul etti.
Bu olayı takip eden hafta başında da nur topu gibi dört köleye sahip oldum. Bana emrivaki yapmanın bir karşılığı olmalıydı değil mi?
Sine benim, Deniz Nehir'in, Enes Merve'nin, Melike de Semih'in köleliğine tayin edilirken ben sadece gülmekle meşguldüm. Hoş, kölelerim bundan bir şikayeti olduğu da yoktu ya neyse.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaştık mı? -Night Serisi 1
RomanceGüneş Uyar. Bir mühendis. Beynin %90'ı erkekçe çalışan, yıllarca erkekler içinde kalmış bir genç kız. Çınar Tekin İnanoğlu. Bir patron ya da iş veren ya da her neyse işte. Aşkın varlığını kabullenmiş ve ondan kadınlarla birlikte olarak kaçan bir gen...