Sabah uyandığımda hissettiğim ilk şey popoma dayalı kocaman bir şey olduğuydu. İkinci şey feci şekilde sıcak olduğuydu ve üçüncü şey de tam olarak bu durumla alakalıdı. Üçüncüsü, güçlü ve kaslı kollar tarafından sarılmış olduğumdu.
Belime sarılmış koldan kendimi ayırıp, ki hiç kolay olmamıştı, biraz geri çekilebildiğimde yüzümü arkama çevirebildim. İşte tam olarak bu anda tahminleri istiyorum, gençler.
Ben de çok isterdim, eve giren hırsızın beni gördükten sonra, aman allahım bu nasıl bir güzellik, diyip işi bırakıp yanıma kıvrılıp uyumasını. Ama ne yaparsınız işte, hayaller ve hayatlar diyebiliyorum.
Zaten benim evime giren hırsız beni görüp beni beğenmek yerine çıkarken not bırakırdı. Evde çalacak hiç bir şey bulamadım. Ama siz benim iki saatimi çaldınız. Faturalar için komedinin üzerine para bıraktım. Not; ailenizin hırsızı
Tamam, bu biraz abartı oldu ama emin olun siz de insanlık yapıp eve aldığınız adamı dibinizde ve size sarılmış bir halde bulunca saçmalama kapasiteniz çağ atlardı. Bir de bu adamın nefes kesen bir çekiciliği, ki uyuyan hali daha da bir başkaydı, ve sizin patronunuz olduğu gerçeğini göz önüne alınca daha da artardı.
Ağzı hafif aralıktı ve bu da mükemmel dişlerinin göz önüne serilmesini sağlıyordu. Uzun kirpikleri elmacık kemiklerinin üzerine serilmiş gibi duruyordu. Burun konusu ilgimi çekmediği için, biraz da dolgun dudakları kafamı karıştırdığı için çok üzerinde durmamıştım. Gözlerim dudaklarına dalmışken hınzır dili dudaklarını yalamak için dışarı çıktı. Dudaklarını yaladıktan sonra yutkundu ve sırt üstü uzandı. Tabi dönerken sarıldığı oyuncağını da beraberinde götürdü, ki buradaki oyuncak ben oluyorum. Ben onun çekmesine boylu boyunca göğsüne yapıştım. Yüzüne bir kaç santim kala durduğum için dudaklarıyla bakışıyorduk. İşte olay tam olarak o an patlak verdi.
Ona bir dakika daha bakarsam baştan çıkan hormonlarımın etkisi ve sabah, ki burada neyden bahsettiğimi ben bile bilmiyorum, olması ile üzerine atlamaktan korkmuştum. Üzerinde yatıyor olduğum gerçeğini de göz önüne alınca kendimi geri çekerken bir yandan da çırpınma başladım. Bunun etkisiyle beni kendine daha çok çekmiş patronumun karnına ufacık bir tekme atıp üzerine bir de ayağımın tabanıyla geçirmiş ve kendisinin göt üstü adı verdiğimiz şekilde yere düşmesini sağlamış olabilirim. Burada benim ne gibi bir suçum var ki?
"Ne yapıyorsun, Güneş? " dedi boğuk sesiyle kafasını uzattığı yerden. Ben ise yatağın üzerinde oturmuş bir şey olmuş mudur diye ona bakmaya çalışıyordum. Onun yatağın yanından kafasını uzatmasıyla derin bir nefes aldım ve mahçup gülümsedim.
"Ben biraz deli yatarım da," külliyen yalan, "dönerken şey oldu heralde. Kusura bakma" dedim kıkırdayarak. Feci yalancıyım.
Bana gözlerini devirdikten sonra yatağa geri tırmandı ve ırzına geçtiğim uykusuna geri dönebilmek için yorgana sarılırken beni de çekti. Doğal olarak onun ağırlıyla ben de devrildim yanına. Tabi hemen arkasından da çırpınma başladım.
"Bi bıraksan diyorum" dedim kolunu üzerimden atarken. Sonra da onu gördüğümde sormam gereken soruyu sordum.
"Ne yapıyorsun sen benim yatağımda?"
Tabi beni gram takmadan sırt üstü uzanıyordu. Bir gözüyle bana bakarken beni cevapladı. "Çekyat çok rahatsızdı ben de senin yanına kırıldım."
Bu nasıl bir yüzsüzlüktür yahu?
"Kedimi ne yaptın? Benle uyur o."dedim hırsla sonra da kendi kendime konuşur gibi devam ettim. "Hatta bazen ben onun yanında yatıyormuşum gibi hissediyorum. Yatak onunmuş da ben de onun yanına sıkışıyormuşum gibi "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaştık mı? -Night Serisi 1
RomanceGüneş Uyar. Bir mühendis. Beynin %90'ı erkekçe çalışan, yıllarca erkekler içinde kalmış bir genç kız. Çınar Tekin İnanoğlu. Bir patron ya da iş veren ya da her neyse işte. Aşkın varlığını kabullenmiş ve ondan kadınlarla birlikte olarak kaçan bir gen...