100K WYŚWIETLEŃ/ROK NA WATTPADZIE+ NIESPODZIANKA!

5.4K 208 41
                                    

Hejka wszystkim! 

Po tytule notki można wywnioskować od razu czego będzie dotyczyła i chyba nie muszę dodawać, że w będą wam tutaj dziękować za wszystko co dla mnie zrobiliście. 

WORST NIGHTMARE WŁAŚNIE DZIŚ PRZEKROCZYŁO 100 TYSIĘCY WYŚWIETLEŃ, KTÓRE UDAŁO MI SIĘ ZDOBYĆ W DOKŁADNIE ROK! 

(Jeżeli nie interesuje kogoś mój długi monolog z podziękowaniami to od razu mówię, że niespodzianka, którą KONIECZNIE MUSICIE ZOBACZYĆ znajduję się w odtwarzaczu a opisana jest na samym końcu tej notki)

2 LUTEGO 2015 roku rozpoczęłam swoją przygodę z wattpadem a jeszcze wcześniej z napisaniem tego fanficion, którego miałam już przygotowane 6 rozdziałów. Ale wracając do początków to zarejstrowałam się, dodałam historię z opisem i dodałam prolog. Odpowiedź była natychmiastowa i do dziś pamiętam jak cieszyłam się z pierwszych 100 wyświetleń prologu i kilka komentarzy pod nim. Może większość z was nie uważa, że 100K jest dużą liczbą na tle innych opowiadań na wattpadzie, które mają milionowe liczby wyświetleń ale dla mnie jest to moje małe zwycięstwo i powód do dumy.

Nigdy nie spodziewałam się, że jakieś tam opowiadanie zmieni tak dużo w moim życiu. Nie myślałam o tym, że poznam dzięki niemu cudownych ludzi takich jak Zuza Su_Pottorff z którą rozpoczęłam zwyczajną współpracę o trailer a skończyło się to przyjaźnią, która trwa już prawie od pół roku! Kocham ją bardzo i nie mogę się doczekać, kiedy zobaczymy się na koncercie Jack&Jack w Warszawie! Jestem jej niezmiernie wdzięczna za wszystkie edity, które dla mnie zrobiła i za to że wspierała mnie zawsze kiedy tego potrzebowałam. Nie spodziewałam się też tego, że każdy miły komentarz i wspomnienie o tym fanficion albo nawet wiadomości na priv będzie wywoływał na mojej twarzy tak wielki uśmiech. Pewnie nawet nie zdajecie sobie sprawy z tego jak szczęśliwym człowiekiem jestem posiadając tak wspaniałych czytelników. To najlepsze uczucie na świecie, gdy widzisz że coś w co wkładasz tyle serca i poświęcenia jest doceniane przez całkowicie obce osoby. Kiedy tylko dodaje rozdział czekam niecierpliwie jak wy na rozdział na chwilę w której będę mogła przeczytać wasze reakcję a najbardziej kocham stalkować konta na twitterze, które przeżywają wszystko od początku do końca rozdziału. Jednym zdaniem : jesteście niesamowici i nie wyobrażam sobie teraz bez was życia! 

No więc.. Dziękuje mamie, tacie, moim przyjaciółką które nie czytają mojego fanficion (zgińcie marnie głupie pałki) ale mimo to mnie wspierają. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś to przeczytacie i zobaczycie jak ważne było dla mnie wasze wsparcie:( 

Czuję się jak gdybym odbierała jakieś Oscara przez te wszystkie podziękowania HAHA ale to po prostu jest konieczne!  

Chciałabym oczywiście podziękować osobie, która wspierała mnie w tym od samego początku publikowania rozdziałów kiedy moja pewność siebie co do tego opowiadania nie była aż tak wielka jak teraz a jest nią moja przyjaciółka Ania moonliightbabex. To ona upewniła mnie w decyzji publikacji tego ff i wspierała ze wszystkimi początkowymi rozdziałami, kiedy jeszcze nie byłam do końca przekonana co do pisania na wattpadzie. Jednak dzięki niej i jej mądrym wypowiedziom dotyczących rozdziałów nie poddałam się i kocham ją za to, że nigdy pozwoliła mi zrezygnować z pisania kiedy miałam najgorsze momenty. Kocham cię z całego serduszka i mimo, że już to wiesz to chciałam to jeszcze raz napisać jak bardzo ważna dla mnie jesteś. Buzi! 

Dziękuję wszystkim którzy przyczynili się do tych 100 tysięcy wyświetleń, dziękuje za prawie 5 tysięcy gwiazdek i za 800 pięknych, łamiących mi serce i śmiesznych  komentarzy które są moją ulubioną motywacją do dalszego pisania. Kłaniam się nisko i mam nadzieję, że kiedyś to ff osiągnie nawet milion wyświetleń a wiem, że wszystko jest możliwe bo nigdy nawet nie pomyślałabym o tym, że zwyczajne bazgroły dziewczyny z wielką wyobraźnią i miłością do idola przerodzą się w coś większego. 

A teraz czas na moją małą niespodziankę! (chciałam napisać jeszcze jakiś One Shot ale zwyczajnie nie miałam na to czasu ze względu na to, że kończyłam rozdział 20) 

https://youtu.be/9z9bWg8rNBA (link tu jak i za równo znajduję się w odtwarzaczu! )

Mam nadzieję, że tak bardzo jak mi spodoba się wam to co stworzyła dla mnie Zuza Su_Pottorff a jest to edit z okazji 100k! Jest niesamowity i od razu zakochałam się nim. Przypomina mi on taki odświeżony trailer do tego fanficion a co wy o tym myślicie? 

Zapraszam was również na kanał na youtubie Worst Nightmare Fanficion, gdzie znajdziecie wszystkie edity zrobione przez Zuzę! 

Btw: jeżeli ktoś chciałby zamówić jakiś edit, trailer do fanficion zgłaszajcie się do Zuzy czy to na wattpadzie czy na twitterze gdzie jest pod nazwą jdvsfs. Polecam serdecznie tą cudowną osóbkę bo zawsze jest gotowa i chętna do pracy!

Jeszcze raz dziękuje i kocham was bardzo, bardzo mocno <3 Do zobaczenia w rozdziale 21, który rozjaśni wam troszeczkę sprawę po 20 rozdziale. 

-wasza autorka Daria xx. 


Worst NightmareOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz