Hello, it's me i to niestety jeszcze nie rozdział. Zostałam nominowana do Libster Awards, z czego bardzo się ciesze bo zawsze chciałam zostać nominowana jednak to nigdy jakoś nie wychodziło. Bez przeciągania, przejdę do szczegółów.
1. Dzień czy noc?
Ciężka decyzję ale zdecydowanie wybieram noc. W dzień zazwyczaj wracam do domu ze szkoły i jestem zmęczona więc idę spać. Ale za to w nocy mój umysł zaczyna pracować na pełnych obrotach i dopiero wtedy dzieje się magia. Każdy rozdział zazwyczaj jest pisany w nocy, ze względu na to że wtedy mam największą wene. Ale uwielbiam w nocy też tą tajemniczość oraz gwiazdy na niebie w które mogłabym wpatrywać się godzinami. Nie ma nic piękniejszego od ciszy i mrugających na niebie gwiazd.
2. Fandom?
Od prawie 6 lat dumna belieber ale to powinno być oczywiste ze względu na główną postać tego fanfiction. Od półtora roku jestem również loves (arianator) oraz magcult ❤❤
3. Ulubione zwierze?
Jako, że posiadam najukochańszego pieska na świecie nie może być to inne zwierze. Oprócz tego i'm in love w fokach, szczególnie tych polarnych. Przyznajcie sami, czyż nie są słodziutkie?
4. Co sądzisz o dziewczynach/chłopakach poniżej 18 piszących opowiadania 18+?
Szczerze mówiąc to nic mi do tego. Jeżeli te opowiadania są naprawdę dobre, bez ciągłych błędów ortograficznych to czemu nie? Każdy ma swoje "fantazje" a jeżeli chce się nimi podzielić z resztą osób to gdzie w tym przeszkoda? Wyznaje zasadę, że jeżeli chcesz to robić, to rób to ale rób to dobrze tak, żebyś nie musiał się później za to wstydzić. Acz kolwiek faktycznie to trochę przerażające, że dzisiejsza młodzież wie więcej o seksie od dorosłych, w szczególności kiedy osoby który to piszą mają po 10/11 lat. Ofc nikogo nie staram się tym urazić.
5. Co lubisz czytać?
Wiele, wiele naprawdę wiele gatunków. Pierwsza książką po którą sięgnęłam z własnej woli była saga "Zmierzch" tak więc zaczęła się moja mała fascynacja światem wampirów. Później "Dom Nocy" i wiele innych. Jednak moim ulubiony gatunkiem są oczywiście romansidła, chyba zresztą jak każdej nastoletniej dziewczyny (nie, romanse nie kończą się tylko i wyłącznie na 50 twarzach Greya) Ulubiona książka: zdecydowanie Hopeless, Maybe Someday, Gwiazd Naszych Wina. Generalnie wyciskacze łez to coś co uwielbiam.
I oczywiście najlepsze co może być, czyli fanfictions!! Danger, Bronx, After to święta trójca. Amen.6. Napisz co sądzisz o moich wypocinach.
Ojej, niestety ale nie czytam twoich fanficów ale chętnie zacznę gdy będę miała tylko wolną chwilę :)
7. Tolerujesz LBGT?
Tak, toleruję ;)
8. Jesteś zamknięta/y czy otwarta/y?
Z całą pewnością jestem dość zamknięta osobą, czasami nieśmiałą. Nie lubię rozmawiać o swoich uczuciach, problemach ani o niczym co miałoby związek z moją osobą.
9. Jesteś realistą, optymistą czy pesymistą?
A można wybrać dwie cechy? Jeśli tak to w takim jestem pesymistycznym realistą. Wszystko co się dzieję analizuje dokładnie, rozpatruje każdą możliwa opcje i przede wszystkim nie siedzę z głową w chmurach wmawiając sobie niewiadomo jakie bajki, które i tak nie będą mieć miejsca. Stawiam wszystko na jedną kartę oraz oczekuje zawsze tego najgorszego. Przykład " Ten rozdział nie będzie się podobał" a za chwilę 20 komentarzy jak to bardzo wam się podobał. Taka już właśnie jestem, dziwna ze mnie istota.
10. Celebrity crush.
Jest ich tak wiele, że nie wiem którego wymienić i opisać więc wymienię chociaż paru : Justin Bieber (to chyba oczywiste) Jack Gilinsky, Dylan O'Brien, Harry Styles ♡ Co do Justina i Jacka to obu ich zobaczę w tym roku i nie mogę w to uwierzyć, że moje marzenie się spełni!! Jestem tak strasznie szczęśliwa i nie mogę się już doczekać♡
I teraz czas na standardowo nominacje:
xluvmyJustinx
Celivia
espinosatex
sekjut
tether0
northgomezPytanka to:
1. Jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?
2. Celebrity crush.
3. Ulubiona pora roku.
4. Fandom.
5. Ulubione fanfiction/książka.
6. Wymarzony zawód.
7. Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?
8. Twoje największe marzenie to...?
9. Najlepsza płyta 2015.
10. Jesteś realistą, optymistą czy pesymistą?
A tym czasem, do zobaczenia w rozdziale 20 który powinien pojawić się najprawdopodobniej pod koniec miesiąca :(
-Daria xx.
CZYTASZ
Worst Nightmare
FanfictionMłoda studentka i dość nietypowy kierunek studiów. Dwu miesięczny pobyt w jednym z najgorszych zakładów karnych w całym stanie to nie marzenie każdej nastolatki. Miejsce przepełnione mordercami, gwałcicielami oraz przedstawicielami gangów. Jednak ni...