prvý deň v škole

44 3 4
                                    

Je pondelok ráno a ja vstávam do školi. Rozosmiatá a vyspinkaná kráčam do stajne za Cleo len abi som sa sňou rozlúčila. ,,moja ahoj....'' Podišla som knej a pohladila som ju po nose. ,,ako si sa vyslala? Čooo?'' Usmiala som sa nad otázkou a pokračovala som. ,,a noha?'' Zišla som do boxu a pozrela sa nato. Nevyzeralo to dobre ale ani zle... iními slovami nehám to tak lebo to spackám ešte viac. Potom som sa postavila a zavrela som ju... zase som ju pohladila a rozlúčila sa sňou.

......

,,čo si dáš na raňajky?'' Spítala sa ma mamina keď som vošla do kuchyne. ,,neviem čo máme?'' Sadla som si k ocinoví za baroví pult a nazrela na kuchynský pult čo robí. ,,hrianky?'' Navrhla a hneď už jednu vyťahovala. Ja som mykla plecom že mne je to jedno a naliala si džús. ,,ocí?'' Pozrela som sa na ocina ktorý bol tak zahľadený do novín že nereágoval.
,,ja ťa odveziem'' pozrela sa namňa mamina a ja zároveň tiež. Ďakovne som sa usmiala a začala jesť.

.....

,,Ták a sme tu!'' Oznámila mamina keď zastala pred vchodom školi. ,,naozaj nechceš abi som išla stebou?'' Pozrela sa namňa mamina. ,,nieže nechcem ale čo bi si tam robila... Kebi bol začiatok tak v poho ale sme uprostred roka...'' Usmiala som sa a dala mamine pusu na líce.
,,tak ahoj... A pekný deň'' rozlúčila sa a ja som jej povedala to isté a vyšla som z auta.

Vonku som sa nadíchla a išla som dnu do areálu a dlhým a širokým chodníkom plných študentov som pokračovala do budovy.
Keď som prešla popri jednéj partičke chalanov započula som za sebou vypyskovanie. ,,aha pozri sa na ňu..'' ,,to je asi tá nová'' ,,tak jasné... túto som ešte v posteli nemal'' tá posledná poznámka my nedala a musela som to povedať... ,,a ani nebudeš... ja som zadaná''
Povedala som a preložila som ruky v bok. ,,ako sa opovažuješ? Si drzá? To je super...'' Povedal jeden znich. A približil sa bližšie. ,,nemáš zasnubný prsteň... Také vážne to není'' približil sa ďalší a ďalší a ďalší... Zachvíľu boli primne piati. No a nebolo my všetko jedno.
,,si celkom pekná... Ono bi nebol problém to spraviť niekde v kríkoch'' priblížil sa kumne ten najdrzejší.
,,hej? A kde sú dobré spôsoby?'' Vypadlo zomňa... Kde sa to vzalo netuším... Tak trochu poflirtujeme. ,,som Erik... zbitok vedieť nemusíš''
,,ok pôjdem veľmi rada ak odídu tvoji kamoši'' hlavu som dala tak blízsko že som cítila jeho dych... ,,ok choďte!'' Mávol rukou a všetci sa rozpŕchli.

,,ok teraz menšia predohra!'' Oznámila som a pomali sa mu blížila k perám. ,,myslím že.....'' A keď už som bola veľmi blízsko vrazila som mu kolenom medzi nohy. Pred celou školou si kľakol na kolená z piskotom a rôznimy zvukmy čo pripomínali nadávanie.
,,Ták a tu to máš... Ja som ťa varovala'' a stimyto slovamy som odišla.

Popisok:
Ták už je tu prvá kapitola nového príbehu tak dúfam že sa vám bude páčiť... Ten obrázok akože kreslila Kira.... Predstavte si to.... Ok?...... Akože obrázok tej školi... :) Prepáčte za chyby ak tam ešte niake sú... Kvôli jednému čítateľovi sa pokúšam dodržiavať určitú gramatiku...

Ale ak vám môžem povedať v dvoch predmetoch niesom dobrá... V gramatike a pod a v matematike :) to som stoho úplný somarik.

528 slov

Nový začiatok 2. časť AMWhere stories live. Discover now