Prespávačka

11 6 1
                                    

Kira:

Po chvíľi som sa od neho odtiahla a on bol celí prekvapení.. nebol jediný. ,,prepáč nechala som sa uniesť'' zahambene som sa usmiala a dala si vlasi za ucho no oni hneď spadli naspäť. ,,v pohode... Tiež som ťa dlho nevidel... si oveľa krajšia ako keď sme sa lúčili...'' Chytil my bradu a hlavu my zodvyhol hore, aby som sa na neho pozrela. ,,to preto lebo som šťastná.. mám teraz s...'' Prerušil ma vyzváňací mobil... Podvyhla som sa zo stoličky abi sa my dal lepšie vytiahnúť... Pozrela som sa na displej.. ,,my o vlku a vlk v displeji..'' zasmiala som sa a zodvyhla.

,,ahoj Dávid no ako? Už si tam? A aký bol let?'' Vyvalila som na neho  hneď niekoľko otázok.
,,dobre len som trochu unavený a áno som na hoteli aj let bol super lebo som ho celí prespal...'' Zasmial sa a ja som sa tiež pousmiala.
,,ozaj daj my tú babu k telefónu...'' Povedal a ja som suhlasila.... Vyšla som na horné poschodie a zamierila do izby Sophy. Vstúpila som dnu a podala jej mobil.
,,Dávid..'' povedala som aby som jéj ujasnila moje zámery. Zobrala mobil a už začala hovoriť.

,,prosím?'' Keďže bola ticho usúdila som že rozpráva Dávid. Po tichej dobe začala pišťať. Po chvíľi sa normálne ozvala.
,,prepáč my to ale som tvoja veľká faninka'' zasmiala sa a začala sa ospravedlňovať. Zase bola chvíľu ticho, potom pomykala hlavou na súhlas a spravila to typické piskľavé mhh.
...Tá musí biť strašne mimo... Pomyslela som si. Znova bolo ticho a podľa Sophininého výrazu som usúdila že jéj spieva. Znova začala pišťať. Už som ľutovala Dávida.

Potom som si zobrala mobil naspäť a rozlúčila som sa sním.

,,díki za super darček Kira si fajn..'' povedala Sophy keď som odchádzala z izbi. ,,nemáš zač..'' odpovedala som jéj a zavrela za sebou dvere. Zišla som dole do hali kde som pri schodoch stretla troch chalanóu a Suzy z Brock. Ostala som nechápavo stáť na schodoch. ,,aaa to je Kira chalani..'' keď sa namňa pozreli zbadala som Enriqueho a tých dvoch zvyšních chalanov som nepoznala.

,,Kira... Toto je Tony a Chavier... Enriqueho poznáš..'' prišla kumne Suzy a zatiahla ma dole schodamy. ,,cawte...'' Pozdravila som sa im keď som zišla dole. Pozdrav my vrátili a dievčatá my ich predstavyli ako svojich chalanov. Brock s Tonym. Na toho chalana som sa hneď pozrela pohľadom z ktorého aj slepý vyčíta že viem o všetkom. A Suzy s Enriquem... ČO! Suzy a ENRIQUE... no to snáď nie. Akože Enrique je super ale Suzy ho odjakživa nenávidela. Tomu trochu nechápem.

Ale keďže dnes je Brock sama doma všetci sme išli knéj domóu. Pozreli sme si serial pri ktoróm všetci zaspali okrem mňa a Chaviera. ,,počuj ja som si všimla tvôj záujem o Suzy...'' Zasmiala som sa a pokračovala som. ,,tebe sa Suzy páči však?'' Zvedavo som nadvihla obočie. On sa neubránil začervenaniu. ,,héj ták celkom ale ona už priateľa má... Enriqueho'' povedal smutne. ,,ja som si stopercentne istá že jéj sa páčiš ty'' povedala som z úsmevom na perách.
,,ako si môžeš biť istá?'' Spítal sa nechápavo. ,,keď si sa nepozeral ona sa pozrela na teba ja som počas seriálu nič iné nerobila iba sa na vás pozerala...'' Nedalo sa my ubrániť úsmevu nad celím červenajúcim sa Chavierom.

Práve som stupila do niečoho veľkého a tým je že Suzy dám dokopy s Chavierom... Už nieje cesty späť.
Chvíľu som mu ešte rozprávala o Suzy čo má na chlapcoch rada, činy aké sa jéj páčia a mnoho ďalších vecí. Až dokým sme obidvaja nezaspali.

Popisok:
Dúfam že časť sa páčila aj keď 80% znej tvorila tá časť ktorá bola už prečítaná len z iného pohľadu. Ale to nevadí...

                                611 slov

Nový začiatok 2. časť AMWhere stories live. Discover now