Hádka

9 1 0
                                    

,,si v poriadku?'' Ozval sa zamnou dievčenský hlas ktorý patril Suzy. Na svojom ramene som pocítila dotyk. ,,neviem... Som zmätená a chýba my Dávid...'' Smrkla som a tým dala Suzy najavo že som plakala... Prisadla si kumne a objala ma.
,,prečo si zmätená?'' Nechápavo sa namňa pozrela keď sme sa odtiahli. ,,ja mám problém.... A ten problém sa volá Enrique..'' vytiahla som to zo seba a Suzy nechápavo na mňa zazrela. ,,akoto?'' ,,no on my povedal niečo čomu som nechápala a ja tu nemám Dávida aby my poradil...'' Pozrela som sa na vodu ktorá doliehala až k mojím nohám.

,,čo sa týka Dávida je síce ďaleko ale pochybujem že na teba rýchlo nezabudne... On ťa ľúbi... Ja som také iskrenie ako je medzi vamy ešte nezažila...'' Pohladila ma po chrbáte a znova ma objala. Potom som sa ja začala venovať kariére dohadzovač...

A išlo my to celkom dobre...

......

Večer sme si vytiahli karty a popri hre sme sa dívali na ďalší koncert.
Zo Suzy sme pozorovali každý jeden pohyb pri ktoróm fanúšikovia priam bažili.

No keď som započula že ide pesnička me gustas zo Suzy sme stopli hru a dívali sme sa. ,,to aj ty takto dobre že neomdlieš sa tváriš keď ťa hladká...'' Zasmiala sa Suzy až sa váľala po gauči. ,,nie ale asi začnem, pozri ako ho to baví...'' Zasmiala som sa a ďalej pozerala.

Chavier keď uvydel ako táto pesnička mňa a Suzy vzala začal napodobňovať Dávida. Začal Suzy hladiť po tváry potom po vlasoch, objal ju z boku a potom jéj chytil ruku a zaviedol ju do prostriedku obivačky a začal sňou tancovať slaďák. Pri tóm všetkom otváral ústa ako na karaoke. Vtedy som upriamyla pohľad na ich dvoch. Boli ták zlatý... No na sebe som zacítila pohľad niekoho iného. Otočila som sa a uvidela Enrique ako namňa pozerá... No keď zbadal že som si to všimla pozrel sa na televízor. Ja som sklopila pohľad na zem a potom znova na televízor...

......

Po koncerte som sa presunula do izby kde som telefónovala s Dávidom.

,,no aký bol koncert? Pozerala som sa na teba... To stou faninkou si ešte stebou vybavím....'' Hrala som urazenú no obidvaja veľmi dobre vieme že som svoje kútiky úst neudržala v rovnéj línii...
,,super a ako to myslíš? Že vybavíš...? Som v Monterrey a ty v Madride... Haa...'' Zasmial sa. ,,to si počká...'' Povedala som a obidvaja sme sa začali nahlas smiať...

,,robí ti to dobre? Takto my ublížovať?'' Vošiel do izby Enrique. ,,prepáč musím končiť'' počkala som kým sa rozlúči a potom som zložila.

Postavila som sa z postele a spravila krok dopredu.
,,nechápem?'' Pozrela som sa naňho a zdvihla ruky do blba. ,,veľmi dobre chápeš... Pozrela si sa namňa... Rozprávaš o vašom dokonalóm vzťahu predomnou... A teraz si vymieňaš sním sladké rečičky po telefóne...'' Rozhodil naštvane rukamy a potom sa čelom zaprel do steny...
,,je to moja izba ty bez môjho dovolenia sem nemôžeš vstúpiť...'' Podišla som ku stolíku pracovnóm a položila si tam mobil. ,,aha ok... Len keby si si uvedomila ako ťa mám rád... Skús si ho vyhodiť z hlavy! Využiť situáciu keď tu nieje!''

Podišiel kumne a chytil ma za ramená, pozeral sa my do očí.. ,,no z hlavy môžem ale zo srdca nie lebo láska je záležitosťou srdca a nie hlavi... Ja ho ľúbim a ták to aj ostane...'' Odvrávala som... On ma pustil a päsťou buchol do steny až ma nadvyhlo...
,,Kira ja to chcem stebou skúsiť... Chcem ťa ľúbiť.. dám ti toho oveľa viac ako on....'' Pozrel sa na mňa zo smutným pohľadom. Ja hneď potom ako buchol do steny sa my pustil plač... Nezmohla som sa na nič iba na fňukanie... ,,čo... také...'' Povedala som.. ,,svôj čas...'' Dal dole ruky a prišiel kumne bližšie. Musím uznať že toto ma zabolelo... Ako môže niečo také povedať..

,,vieš čo toto ja nebudem stebou preberať...'' Urazene som sa posadila na posteľ... ,,takže mám pravdu...'' Prisadol si ku mne a pohladil ma po chrbte... ,,nechaj ma..'' pohla som zo sebou a tým mu dala na znamenie že sa ma nemá dotýkať.
,,dovoľ my ti pomôcť na neho zabudnúť..'' chytil ma za líca a začal ma bozkávať... Po chvíli ma položil na posteľ, ja som začala spolupracovať.

Popisok:

Konečne je tu ďalšia kapitola... ospravedlňujem sa za chyby ktorích bude určite teraz viac lebo idem písať na počítači lebo my blbne mobil neobjavuje sa my klávesnica....čo je pre mňa prúser lebo ja som zvýknutá písať na mobile... takže dopredu sa už ospravedlňujem.... dobre a čo vravíte na Kiru a Enrigueho.... budú spolu?

755 slov

Nový začiatok 2. časť AMTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang