Ocino domňa ťukol a ja som sa zobudila. Cez okno v lietadle sa my naskytol pohľad na Buenos Aires pod nami.
Onedlho sme pristáli a moja prvá cesta na zemy viedla na verejné toalety. Strašne som toho veľa vypyla... Ale keby niečo prišlo my zle z toho letu...
Zavolali sme si taxík a odviezli sme sa do hotelu CAsa Sur Bellini Hotel...
,,Ten hotel je úžasný....'' Povedala som hneď ako sme vošli na izbu.Ja som mala sama izbu a oproti rodičom... Rovno cez chodbu. Zložila som kufor a išla som ku oknu... Pozrela som sa von... Nádherný výhľad keďže sme boli skoro úplne hore naskytol sa my pohľad na mesto...
Zakutrala som v kabelke a vytiahla som mobil... Musím sa odfotit aj z výhľadom. No keď som chcela spustiť foťák na obrazovke sa my zapol hovor... Paní Susana zodvyhla som.
,,dobrý... Čo si prosíte..?'' Ozvala som sa a priložila som si mobil ku uchu.
,,v ktoróm hoteli si ubitovaná Kira...?'' Zaznel Susanin hlas z telefónu.
,,v CAsa Sur Bellini Hotel.... Izba 689... A prečo?'' Vyzvedala som. ,,zajtra začneme natáčať...''
,,aha to už zajtra?...''
,,áno dnes nemôžme lebo Dávid sa chce venovať fanúšikom a zajtra ráno o ôsmej má čas... Potom ešte o deviatej večer...'' Chvíľu som rozmýšľala...,,ok... Ták zajtra o ôsmej...'' Súhlasila som a položila.
S rodičmy sme sa trochu išli popozerať po meste. Keď sme konečne po dlhóm čase na dovolenke... Musím to rodičom vynahradiť zatú moju nehodu...
....---....---....---
rozbehla som sa pred prvóu prekážkou. Preskočila som. No Cleo sa my zdá niaka neistá.
,,nevadí poď to dáme'' a pohladkala som ju na hrive a rozbehli sme sa.
Blížim sa a tma............................................................,,zavolaj te sanitku potrebuje okamžitú pomoc'' Suzy kričala na chalanou.
,,dievča preber sa!'' Brock si položila moju hlavu na nohy a rukou sami snažila zadržať krv.Počula som veľmi nezretelne niektoré hlásky zo slou čo vraveli, sa my v hlave ozívali. Každý šuchot a buchot konských kopít my udierali do hlavi akoby som mala strašnú opicu.
,,Cleo je v...'' Vyšmochtala som to zo seba a prehltla som slinu. ,,poriadku'' pokračovala som a pomaly som sa začala otáčať. ,,áno je v poriadku veterinár je na ceste ale není to nič vážne len sa trocha oškrela'' usmiala sa namňa Suzy a zároveň ma aj ukľudnila. ,,určite?'' Spítala som sa a dotkla som sa chrbtice lebo ma pychá. ,,ahh!'' ,,určite a si v poriadku... záchranka je už na ceste... výdrž Kira'' pohladila ma po ruke ktorá ma po jej dotknutí začala ešte viac bolieť a zasičala som.
.....
,,pri Cleo je už veterinár... si v pohode Kira?'' Pribehol knám Dávid...
,,nie, všetko ma strašne bolí'' odpovedala som a zasičala od bolesti. ,,zach...'' Zbitok som už nepočula... zatmelo sa my pred očami a nič som nevnímala.....---....---....---
,,Kira no ideš? Alebo chceš ostať na hoteli?'' Prebudila ma z premíšľania mamina.
,,jasné...'' Zobrala som si mobil a išla som......
,,ták dievčatá ale to bi už stačilo nemyslíte?... Ak neprestanete... Budete si musieť objednať druhý taxík, vetší...'' Šomral ocino na chodníku pred jedným super obchodom.... Ja z maminou sme zatiaľ vyšli celé obkvačkané taškamy...
,,veď dobre oci... My nemôžme zato že majú výpredaj...'' Mykla som ramenamy a začala tašky nosiť do kufra. ,,pozri láska to to je poslední obchod...'' Mamina podišla k ocinovi a pohladila ho po líci. ,,to si hovorila aj v minuléj ulici v tóm obchode s topánkamy.... Takže...'' Ja som sa zasmiala...
,,ale teraz to myslím vážne, však Kira...'' Mamina namňa uprela pohľad a mne nezostávalo nič iné len sa pridať. ,,jasné oci posledný... A ak nie môžeš nám zablokovať karty do konca výletu...'' Pozrela som sa naňho. ,,ok sadajte...'' Povedal a nastúpil si na sedadlo spolujazdca. My s maminou sme sa pridali.
Popisok:
Ták dúfam že sa vám časť páčila..... Lebo podľa mňa celkom ujde... Uznajte boli už aj horšie... A ten obrázok je miesto na ktoróm sa momentálne nachádzali...640 slov
YOU ARE READING
Nový začiatok 2. časť AM
RomanceSkončili predĺžené "letné" prázdniny. A to znamená: nová škola nový učitelia nový spolužiaci a kopec nových zážitkou. A všetko z nového domu. Sledujte pokračovanie príbehu čierny a bieli kamarát A dúfajte že z hlavnéj hrdinky Kiri bude stále to ist...