,,nie pusti ma!... Pusti ma! rozumieš?!.... Nechitaj ma!....'' Kričala som.
,,neboj to bude dobré'',,aaaaaaaaa''
Zobudila som sa. Primne sedela mamina a držala ma za ruku. ,,mamí!'' Zakričala som a silno som ju objala. Ona my objatie opätovala a poškrapkala ma svojimi nechtami po chrbte.,,si v poriadku? Zlatko. Čo sa stalo?'' Starostlivím tónom sa my začala prihovárať. Ja som sa nezmohla na slovo... silno som sa rozplakala.
,,ššššš... To bude dobré... Neboj už som tu miláčik.... Neboj... Kira...'' Pokračovala v utešovaní. Už sa jej to celkom darí... Keď zomňa vypadla posledná slza na mamininé pyžamo odtiahla som sa.
,,mala som nočnú... moru... stým čo sa stalo.. pre.. pre... pred mesiacom...''
vytiahla som zo seba z menšímy nádichmy pomedzi slová.....
Celí nasledujúci deň som nevedela na nič myslieť. Môj deň vyzeral tak... celí čas som chodila bez duše a nevedela som čo idem robiť. Ani Dávid nebol v škole. Kde sa aj ten fláka... to ani srnky netušia.
Dávid:
,,ááá tri, dva, jedna....'' Zapla sa hudba a trénerka a moja kamoška začala odpočítavať do rytmu. Začali sme tancovať.
......
,,dobre pre dnes končíme'' zakričala trénerka (Maya) a všetci si pobrali tašky a išli do šatne.
,,Dávid večer nezabudni... sme v telke...'' Keď poprimne prechádzala Maya pripomenula my telku. ,,ok neboj'' zakričal som zaňou a sadol som si na podlahu. Hlavu som si oprel o zrkadlo a ták som bol ešte pár sekúnd.Zobral som mobil do ruky či nemám zmeškané hovori od Kiri. Bojím sa o ňu keď je v škole sama. Poobede ešte pred odchodom ju pôjdem pozrieť. Crrrn Crrrn...
Na displaji sa ukázalo Kira rýchlo som to zodvihol a priložil k uchu. ,,Dávid? Prečo si neprišiel do školi?'' Spovedala som ho. ,,Kira mám teraz niake povinnosti.. ale neboj nič vážne.. už si skončila?'' Upokojil som ju tým že som jéj nepovedal celú pravdu. Bojím sa ako bude reagovať, viem že bi ma podporila ale neviem či chcem abi to hneď vedela... Možno niekedy jéj to poviem ale teraz nie. ...robíš chybu!... Vnútorný hlas? Čo keby si stíchol! ,,hej už som skončila...'' Ozvalo sa z telefónu. ,,ok tak prídem pre teba a môžme si niekam vyraziť...'' Ponúkol som. No na druhéj strane ostalo chvíľu ticho a potom sa znova ozvala. ,,nie nemôžem prídu baby...''
Povedala a bolo počuť ako sa zasmiala. Ešte sme klábosili dákich 15 min kým jéj neprišiel autobus a potom zložila......
,,si v poriadku?'' Prišiel zamnou brat Tomáš a položil my ruku na ramená. ,,ešte sa od obeda neozvala a už je osem večer...'' Položil som mobil na stôl. ,,neboj nič sa neboj... Je z babami a poznáš ženy?'' Chlapsky sa usmial a ja nad tov myšlienkov som sa tiež musel zasmiať... ,,asi máš pravdu...'' Zakýval som súhlasne hlavou... ,,no ták...'' Prerušil ho jeden pán. ,,Dávid choďte si nastúpiť s kolegami o chvíľu začíname...'' Keď odišiel pozrel som sa na Tonyho... ,,to dáš... Uži si to!'' Povedal, poťapkal ma slabo po líci abi my nepoškodil mikrofón a odišiel.
Nádych a výdych....
,,predstavujeme vám novú deckú hviezdičku.... Abraham Mateo...'' Vletel som do štúdia, všade potlesk, super pocit... Začala hudba...
,,AM....''
Kira:
,,no poď už to začína...'' Kričí namňa Brock z gauča v obívačke... pričom spolu zo Suzy neodtrhli zrak od telky.
predstavujeme vám novú deckú hviezdičku.... Abraham Mateo!...
Akurát keď ho vyhlasovali vošla som do obívačky... Pozrela som sa na telku a všetky sme zostali prekvapené...
,,Dávid?!''
Popisok:
Opäť v tóm najlepšóm... Zmenila som mu meno... V ďalších častiach sa dozviete ako to stím menom bude fungovať...Hore je video... to stej telky abi ste vedeli ako som to myslela...
Ďakujem za voty, comenty atď... Mám vás strašne rada a ešte som chcela...
Moja prvá časť má už skoro 400 zhliadnutí... Verím že k takémuto číslu sa aj tu dopracujeme... Milujem vás ste skvelý...
626 slov
أنت تقرأ
Nový začiatok 2. časť AM
عاطفيةSkončili predĺžené "letné" prázdniny. A to znamená: nová škola nový učitelia nový spolužiaci a kopec nových zážitkou. A všetko z nového domu. Sledujte pokračovanie príbehu čierny a bieli kamarát A dúfajte že z hlavnéj hrdinky Kiri bude stále to ist...