Enrique

7 1 0
                                    

Zasunul si ruku pod moje tričko a hladil ma po bruchu... ,,nie prestaň...'' Povedala som a odtiahla si ho od seba... ,,no vydíš keby si ho ľúbila ták ako tvrdíš nikdy bi si my bozky neopätovala...'' postavil sa s postele a prišiel kumne... ,,veď ty ma ľúbiš a si len zmätená... Kira spolu to prekonáme...'' Chytil my ruky a oddelil my ich od tela... Potom my prešiel po páse a prytisol si ma bližšie..
,,nie pusti ma!'' Snažila som sa vymotať z jeho zovretia... ,,prečo Kira nebráň sa láske ktorú kumne cítiš...'' A znovu sa pokúsil ma pobozkať...
,,nie ničomu sa nebránim lebo k tebe nič necítim... Ty si ma zmiatol... Urobil si my v hlave zmätok... A vlastne VYPADNI!'' zakričala som a ukázala smerom na dvere.

V mojom tele kypyla zlosť ale aj smútok z toho čo sa stalo... Veď ja som sa boskávala s Enriquem a pritom chodím s Dávidom... Enrique si neovedomuje čo som spravyla? Veď ja.. ako sa teraz pozriem Dávidovi do očí...? Som krava... Nezaslúžim si mať niekoho ako je Dávid... niekoho ták úžasného... Ako je on.

,,počúvaj Kira viem že sa hneváš ale....'' Prerušila som ho. ,,ja sa nehnevám'' povedala som pokojne a pokračovala... ,,ja priam ZÚRIM! VYPADni s MOJEJ IZBY!'' zakričala som že ma bolo počuť asi na celí dom... ,,ale Kira..'' ,,povedala som VYPADNI! A už sa my na oči neukazuj...! Sviniar prekliatí....'' Bola som ták rozčúlená že som si už ani nedávala pozor na to čo hovorím...

,,čo sa tu deje?'' Vtrhla do izby Suzy aj spolu s Chavierom... ,,nič len..'' snažíl sa vyhovoriť Enrique no ja som mu skočila do rečí.. ,,nič len mladý pán je na odchode a pocestuje až do MADRIDU...'' Pri slove Madrid som sa varovné pozrela na Enriqueho a slovo zvýraznila...
Enrique sa na mňa pozrel a už ho nebolo...

Ták a teraz som sa neudržala a prepukla som do veľkého plaču...
Chavier zo Suzy pribehli kumne a odviedli ma až k postelí aby som si sadla.

......

,,už je dobre.. V pohode..?'' Chavier ma hladil po chrbte zatiaľ čo Suzy išla pre pohár vody do kuchyne.... Zatriasla som na súhlas hlavou a akurát vtedy prišla Suzy do izby. V ruke držala sklenený pohár plný čistej vody ktorý my podala a sadla si vedľa mňa z druhej strany.

,,Dobre ták nám povedz v pokoji čo sa stalo?!'' Povedala zase Suzy. Ja som si odpila s pohára aby som nabrala novú silu a pohár som potom položila na stolík vedľa postele. Znova som si sadla medzi Chaviera a Suzy a zhlboka sa nadíchla. Začala som.

,,telefonovala som z Dávidom... On prišiel a začal sa somnou hádať ohľadne Dávida... No a potom som si sadla na posteľ a on... On...'' Prerušila som. ,,čo on...?'' Suzy nechápala... ,,ja ti to nemôžem povedať Suzy...'' Povedala som zo slzamy v očiach. ,,ale prosím ťa...'' Mávla rukou do "vetra" a dala my pohľadom najavo že mám pokračovať...

,,on ma pobozkal...!'' Povedala som a otočila som sa ku Chavierovi a plakala mu na ramene. On ma utešoval...
,,čože?!'' Suzy sa zdvihla s postele a nechápala....
,,ako si to mohla spraviť? Kira?'' Zamračila sa na mňa... ,,Suzy ja... Ja ti to vysvetlím...'' Povedala som no Suzy len nezmyselné pokrútila hlavou a odišla z izby...

,,neboj Kira, Suzy to prejde uvidíš len ju to nechaj nach to predícha..'' utešoval ma Chavier.

Nakoniec som mu všetko povedala a zaspala som....

Popisok:
No ďalšia časť na svete a možno čoskoro aj ďalšiu časť vydám... Ale najprv si trošku počkáte abi to bolo také že čo sa bude diať ďalej... Hihi :)

592 slov

Nový začiatok 2. časť AMWhere stories live. Discover now