Stef

17 2 0
                                    

,,ty tu čo robíš?'' Postavil som sa a prišiel knej. Dal som jéj pusu na líce a znova sa odtiahol. ,,prišla som ťa pozrieť.. som teraz na nášteve u sesterky a ták som si povedala že ťa naštívim...'' Sadla si na posteľ a pozrela sa na mňa... ,,no ja mám teraz skúšku a potom idem podať jeden rozhovor takže veľmi nemám čas ale ty sa tu udomácni a počkaj tu....'' Povedal som a prehliadol som sa v zrkadle. ,,keď prídem budem sa ti venovať...'' Zobral som si kľúče a hneď som aj zavrel dvere od izby.

,,len dúfam že nič nevyvedie...'' Povedal som si sám pre seba za zatvorenímy dverami.

Stef:

Počkala som kým Dávid nenastúpi do auta a potom som vytiahla mobil. ,,niečo nové?'' Ozvalo sa z mobilu. ,,nie nič odišiel má niake povinnosti ale večer sa my bude venovať...'' Hodila som kabelku na posteľ a sadla si s prekríženímy nohamy na gauč.
,,ok ale nezabúdaj že Dávid není Kira... Bude to oveľa kom...'' Prerušila som ho. ,,oveľa jednoduchšie... Prosím ťa veď ten chudák nevidel Kiru už skoro dva tíždne... Zbaliť ho bude hráčka..'' mávla som rukou.

,,dobre len abi si mala pravdu...'' ,,neboj mne neodolá to si buď istý...'' Upokojila som ho. ,,dobre dúfam že ti to víde... Nezabudni ho potom odfotit...'' Pripomenul my... Ja som zo smiechom dodala. ,,chúďa Kira ták ho ľúbi... No vybrala si zlého speváka lebo tento je môj...'' Zložila som. A zovolala na hotelovú službu...

Treba vychladiť výnko...

......

Dávid:

,,ahoj už som tu... Stef?..'' vošiel som do izby no našiel som tam iba víno a a Stef nikde. ,,a ahoj ty si objednal víno?'' Prišla kumne aj z čínou v poháriku... Podala my ju.
,,nie a ty?.... A čo je toto... A veď ja ani nepijem...'' Nechápavo som tam stál.

,,mňa len napadlo že bi sisi somnou mohol dať... keď už sme spolu dlho neboli...'' Sadla si smutne na gauč. ,,ok ale iba trochu...'' Nakoniec som súhlasil a sadol si knej.

....
Stef:

,,bože už je polnoc...?'' Pozrel sa na hodinky a typickým pripitím hlasom povedal. Ja som si dala iba jeden to len jemu som furt nalievala... Potrebujem aby bol on opitý nie ja...

Postavil sa a ja som ho odprevadila do postele...
Vyzula som mu topánky a vyzliekla mykynu. Bol taký zlatý keď bol pripitý... ,,ty budeš kde spať?'' Ozval sa keď som ho ukladala na spánok...

,,neboj aj ja pôjdem spať ale predtím ti musím niečo povedať...'' Pohladila som ho po tvári. ,,vieš Kira sa bozkávala zo svojim bívalím Enriquem...'' Vyklopila som to a on sa len na mňa pozrel tým zmätením pohľadom...
,,ale neboj primne na ňu rýchlo zabudneš...'' Pritisla som sa k nemu a začala ho boskávať...

Chvíľu nevedel čo robím ale alkohol nepustil.. začal spolupracovať.
Ľahli sme si na posteľ a ďalej si viete predstaviť čo nasledovalo.

Popisok:
Takže Stef :O :) a už viete skím sa dala dokopi... Z akím človekom? Skím telefonovala? Ale je to podtvora :( :(

489 slov

Nový začiatok 2. časť AMWhere stories live. Discover now