Music records

21 2 4
                                    

,,podpísali sme zmluvu s nahrávacóu spoločnosťou a oni ma teraz posielajú na turné....'' Neprestával sa usmievať. ,,Aha...'' Odpovedala som dosť ťažko pretože ma zaskočíl. ,,Aha?! Čo? Ty sa netešíš?'' Opítal sa zarazene. ,,nie nie práve naopak... Veľmi sa teším.... Ach... Ty si ma len zaskočíl'' pohladila som ho po kolene a prinútila svojim pohľadom abi sa na mňa pozrel. ,,je to skvelá správa zlatko, teším sa spolu s tebou...'' Hodila som sa mu do náruče a on my objatie opätoval. ,,takže tebe to nevadí?'' Odtiahol si ma po niakej chvýľi. ,,no jasné že nie čo ti hrabe? Veď to je skvelá správa a ja ťa v tvojom sne budem plne podporovať'' usmiala som sa a on my od šťastia dal pusu.

Som rada že sa mu plní sen. Ale na druhéj strane začínam mať obavy. Že už preňho nebudem priorita... že si nájde niaku medzi faninkamy... Veď ide do štátou, uvydí tam pekné dievča a koniec...

,,zlatko neboj, ty si premňa najlepšia, iná žena okrem mojej maminy.... Zasmial sa si ty.... Vy ste premňa najdôležitejšie...'' Povedal a dal my znova pusu. Akobi vycítil že mám obavy.

.......

,,kedy ideš?'' Spítala som sa ho medzi bozkamy a on sa odtiahol. ,,zajtra...'' Dal dole hlavu a zosmutnel. ,,čo zajtra a ja že budeme spolu večer.. a kedy?'' Aj ja som dala dole hlavu a dívala sa na drevenú podlahu čo vykukala z pod gauča.
,,poobede...'' Usmial sa no hneď mu úsmev klesol keď sa pozrel namňa.
,,si v poriadku...?'' Starostlivo sa opítal. ,,áno áno... Len my ten výkend prišiel ľúto.... Ták namiesto pekného pykniku pod hviezdamy sa budem stebou poobede lúčiť na letisku....'' Úprimne som sa usmiala. On my chytil tvár do dlaní a pozrel sa na mňa. ,,neboj to bude v pohode... Budem preč dva mesiace a potom ukončím školu a odídem ešte na mesiac... A potom už budeme spolu...'' Povedal a objal ma.

Celí čas keď som bola u Mexových rozprávala som sa s Pani Mexovou a ešte z jednou stylistkou ktorá nám pomáhala z oblečením... Dávid musel súrne odísť do mesta na skúšku. Bola zábava a teta nevynechala ani jednu zábavnú hystorku jéj šina Dávida z dectva. Ešte že tu nebol Dávid.

O 22:23 my zavolala mamina a povedala že už môžem prísť domóu že ide premňa ocino aj z prepravníkom na kone. Hneď ako som zložila telefón rozlúčila som sa s tetóu a poďakovala som sa jéj že sa o mňa postarala. A išla som pre Cleo do výbehy.

....

Už som bola doma a vyšla som do svojej izby.
,,môžem?'' Zaklopala mamina na dvere, a nakukla do izby. ,,jasné poď dnu'' povedala som a zaklapla som počítač...
,,si v poriadku dievčatko?'' Keď si sadla vedľa mňa na posteľ pohladila ma po tváry... ,,áno.... Teda ták celkom...'' Povedala som z úsmevom no potom som hneď zosmutnela... ,,čo sa stalo?'' pohladila po vlasoch. ,,Dávid! Odchádza na dva mesiace.... Ide na turné....'' rozplakala som sa a hodila sa mamine do náruče. ,,neboj moja ale veď to je dobré nie?'' Pohladila ma a dala my pusu do vlasov. ,,áno je... Akurát že ho uvidím v telke.... A nie naživo...'' Vzdychla som si a pokúšala sa ukľudniť. ,,je marec ani tu nebude na moje narodky...'' Posadila som sa na posteľ do tureckého sedu a utrela si nos vreckovkou. ,,zlatko jeho to baví... A je super že má teba... A nikdy bi si nenechal ujsť tvoje narodeniny...'' Upokojovala ma mamina a keď vydela že to pomáha, pokračovala. ,,á teraz choď spať abi si zajtra bola pekná keď ho pôjdeš odprevadiť...'' povedala a ja som si ľahla ona ma zakrila a dala my pusu na dobrú noc...

Popisok:
Dúfam že sa vám časť páčila... Lebo mne celkom áno... Ale ja niesom dôležitá... Túto časť bi som chcela venovať všetkým mojím čitateľom.... Veľmi vám ďakujem za všetko.... Ste úžasní....


633 slov

Nový začiatok 2. časť AMWhere stories live. Discover now