Kamošky

19 2 0
                                    

,,čo!'' Vykríkol som.
,,Kedy? Ako? Si si istá? A odkiaľ to vieš ty?'' Vyhŕkol namňa veľmi veľa otázok. ,,dnes poobede keď som bola v sprche tak my volal'' dívala som sa naňho utrápením pohľadom. ,,čo ti povedal?'' Pohladil ma po líci. ,,že je späť.... A potom som zložila'' pozrela som sa naňho potom do zeme a zase naňho. ,,bojím sa!'' vyhŕklo zomňa. ,,neboj'' povedal a prisunul si ma bližšie k sebe.

,,ľúbim ťa'' pošepkal my do ucha. Ja som sa usmiala a išla som mu dať pusu. No keď som sa priblížila buchla som si hlavu o jeho šiltovku.
,,tieto šiltovky ma začínajú hnevať...'' Zamračila som sa ale hneď som sa usmiala. Dala som mu ju dole a on si v rýchlosti prehrabol rukov vlasi. Druhý pokus o bozk.

Crrrn Crrrn. ,,mňa zase štve ten tvôj mobil...'' Zasmiali sme sa a ja som ho zodvihla. ,,Kira poď domou už je neskoro!'' Ozvala sa moja mamina.
,,ok'' odpovedala som a zložila. ,,počuj Dávid ja už budem musieť ísť... Je neskoro'' postavila som sa a mobil si strčila do vrecka. ,,jaj tak caw'' a išiel smerom ku koňom ktoré zatiaľ spásali trávu. No aj tak sa v polovici cesty zastavil a pribehol kumne. ,,robím si srandu... Kde sme skončili?'' Usmial sa a naklonil sa kumne.

....

,,cawte... Ako bolo dnes v práci?'' Zišla som do obívačky za rodičmy. ,,dobre ale ty sa pochváľ ako bolo prvý deň v škole'' zahľadení robičia do televízie sa ma pítajú ako bolo v škole. Tie správy sú evidentne nudné.
,,celkom v pohode.... Idem do izby...'' Vyšla som po schodoch a zamierila do svojej izby. Prezliekla som sa do pyžama... A zapla som nootbuk. Po dlhšej dobe my tam naskočila tabuľka z videochatom. Prijala som.
,,ahojte baby... Ako?''

Brock: ,,si v poriadku?''
Suzy: ,,vieme o všetkom...'' Brock: ,,báli sme sa o teba!''

,,už otom viete? Ako?'' Zvedavá som ja viem.
Ale mám právo.

Suzy: ,,aj nám volal''
Brock: ,,vedia otom tvoji rodičia?''

,,nie zatiaľ som im nič nehovorila, nechcem ich vystrašiť... A kedy? Kedy vám volal?'' Som zmätená.

Brock: ,,zavolaj polišom!''
Suzy: ,,presne... A mali bi otom tvoji rodičia vedieť!'' Brock: ,,suhlasím zo Suzy... Mali bi to vedieť...''

,,ok ok poviem im to... ale musím ešte vedieť čo a kedy vám volal..?''

Brock: ,,dnes poobede...''
Suzy: ,,išli sme z Brock zo školi a zazvonil my mobil... Zdvihla som...''
Brock: ,,pítal sa že... kde sa nachádzaš, či si snami a či ešte chodíš s Dávidom...''
Suzy: ,,mal priam šialene otázky... Bol ako posadnutý tebou... Je to veľmi pekný chalan ale to väzenie mu asi trochu uškodilo...''
Brock: ,,on sa nezastaví dokým nedosiahne to čo chce a práve teraz chce teba...!''

,,dobre to stačí!'' Zakričala som a zatvorila na okamih oči. ,,bojím sa ho... Ale utekať nebudem, keby sa vám ozval alebo ukázal... Dajte vedieť... Zatiaľ čawte...'' Rozlúčili sme sa a išla som spať.

....

,,ahoj señorita!'' Objavil sa Adam. ,,čo tu chceš vypadni!'' Zakričala som.
,,až odídem stým prečo som prišiel....'' Zvalil sa namňa a začal zomňa zvliekať pyžamo.

Popisok:
Vy ma asi zabijete... Ďalšia napínačka...

Ako to skončí? Je to sen alebo skutočnosť?...

Voty a commenty ďakujem... Mám vás rada, ste skvelý...


523 slov

Nový začiatok 2. časť AMTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon