Vstala som už len ráno. Pozrela som sa na hodinky 10:45 ...bože ako som mohla ták dlho spať... No hneď ako som sa prebudila ale naozaj som si spomenula čo sa stalo.
No bola som ták strašne psichycky vyčerpaná že som nemala odvahu zísť dole. Mrzelo bi ma keby som tam nenašla Suzy ale ani bi som sa jéj nečudovala. Veď je právom nahnevaná.
No ani ja som nevedela čo robím. Dávid my strašne chýba, som bez neho stratená ja som to proste nevydržala. Ale aj ja sa za svoje konanie hambím.Potom ako som si utriedila myšlienky pozeraním sa do zrkadla, niečo sa ozvalo. Moje brucho. Neochotne som vstala zo stoličky no keď som sa postavila niekto zaklopal na dvere.
,,prosím'' týmto som dala povolenie o vstup.
,,môžem?'' Skľúčene vošla do izby. ,,Suzy? Áno samozrejme...'' Ona zatvorila dvere ale ostala pri nich stáť. Ani jedna nič nepovedala a ani sa nepohla. Po chvíli začala.,,ja sa ti.... Ospravedlňujem... Nemala som ták vybuchnúť, Chavier my všetko povedal. Odpustíš my?'' Spítala sa hamblivo. Jéj oči zaplavovala úprimnosť. ,,aj keď ti nemám čo odpustiť?! Áno...'' Vrhli sme sa obidve do náručia téj druhej.
Rozplakali sme sa ako malé.... No proste strašne.... Strašne dojemné.. ,,mám ťa rada'' povedali sme zborovo nad čím sme sa aj cez slzy zasmiali. ,,už nikdy kvôli chlapom'' zodvihla som ruku a nanej vystrčený malíček a nastavila tú najvážnejšú tvár akú som vedela.
Suzy sa zasmiala a urobila to isté. ,,už nikdy kvôli chlapom'' znova sme sa objali.Celí zvyšok dňa sme strávyli učením Chaviera jazdiť na koni.
Zábava.Enrique:
Zahodil som vyfajčenú cigaretu a zodvyhol som vyzváňajúci mobil. U Kiri som nemohol fajčiť lebo ona tam má tie svoje kone. A to tam nemôžeš.
,,caw, čo chceš?'' Odvrkol som do telefónu keď som si ho priložil k uchu.
,,dúfam že si nezabudol na našu dohodu...'' Ozval sa ženský hlas.
,,nie nezabudol len nastal menší problém'' prešiel som si zamyslene prstamy po brade a počúval som ďalej.
,,aký problém? Dúfam že si to neprezradil...''
,,nie čo ti... Len asi musíme prejisť na plán B''
,,rozumiem idem na to...'' Povedala a vypla mobil.Dal som si mobil do vrecka a pokračoval som po ceste do baru.
Popisok:
Čo si otom myslíte vy?
Píšte do komentára.... Milujem vás ste naozaj užasný.... Ste najlepší...383 slov
YOU ARE READING
Nový začiatok 2. časť AM
RomanceSkončili predĺžené "letné" prázdniny. A to znamená: nová škola nový učitelia nový spolužiaci a kopec nových zážitkou. A všetko z nového domu. Sledujte pokračovanie príbehu čierny a bieli kamarát A dúfajte že z hlavnéj hrdinky Kiri bude stále to ist...