Správa. Dobrá?

10 1 0
                                    

,,Dávid?!'' Nechápavo som pozerala na televízor.
Celóu miestnosťou sa už ozívala pesníčka... ,,ale spieva dobre...'' Povedala Brock a dala si do úst hŕstku pukancou. My sme sa naraz pozreli zo Suzy na ňu a nechápavo sme nadvyhli obočie. ,,veď on je v telke!... Prečo my to nepovedal?'' Postavila som sa z kresla. ,,veď to je skvelé...!'' Pridala sa Brock. ,,to není... Lebo Kira o ničom... nevedela..'' povedala Suzy a mávla na mňa rukou... ,,viete čo babi ja sa budem tváriť že o ničom neviem...'' Držala som si v dlani hlavu a dívala som sa do zeme. ,,no ale ak bude robiť toto dlho ti to nevydrží...'' Ukázala Brock na telku. Keď som sa pozrela Dávid sa tam dotíkal okolo pása jednéj tanečníčky.. ,,veď kľud je to len v chooške... nemáš prečo stresovať'' ukľudňovala ma Suzy. ,,aj tak teraz je v telke... zajtra ho už pozná každé druhé dievča... musí my to povedať'' rozmíšľala som. ,,veď presne kukni veď jednéj už aj spieva... A má ich tam dosť....'' Pozrela som sa a on venoval jeden kukuč do kamery aj stóu jeho faninkov.
,,Brock?'' Hovorí Suzy... Brock sa na ňu pozrela a Suzy pokračovala. ,,buď ticho!...'' A potom sa pozrela somnov na telku kde už išla reklama.

Vypli sme to a z babami sme sa pobrali do izby.

....

Keď nás ta atmosféra prešla začali sme sa baviť o vzťahoch... Nemyslela som nato ako my nič nepovedal... Zato babi boli svojimy chalanmi priam unesené...

,,som s takím jednim Tomáš sa volá...Tony a on je strašne zlatý...'' Rozplívala sa Brock... Ja zo Suzy sme na ňu hľadeli ako neviem čo... nemali sme slov.

,,babi?'' Pozrela sa na nás z vážnim pohľadom. ,,čo je?'' Odpovedali sme so Suzy jednohlasne. ,,ja sa vám musím z niečím zdvôveriť...'' Začala a vo vzduchu bolo cítiť napätie. Dala chvíľu pauzu a spustila. ,,už niesom...'' A prekrútila prstamy. ,,ČO!'' Skríkli sme. Od prekvapenia.
,,ššššš'' dala si prst pred ústa. ,,ako?'' ,,a kedy?...'' Spovedali sme ju.
,,no... Ja som išla knemu, a že tam aj prespím... A keď sme vošli do jeho izby začali sme sa bozkávať a hlásiť. Presunul sa somnou ku posteli. Tam ja ani neviem ako ma začal vyzliekať a ja jeho... A tak. Ale to sa nesmie nik dozvedieť..'' Usmievala sa od ucha k uchu. My sme sa na seba zo Suzy pozreli a hodili prekvapení výraz. ,,á si si istá že ho miluješ?''opítala sa jéj to Suzy. ,,áno... Babi on je niekto kto je premňa všetkím... Keď niesom sním strašne my chýba... A keď som sním vnímam iba nás a keď ma pobozká, svet sa akobi zastavil...'' Žiarila. No jéj rozprávanie prerušil telefón. Crrrn Crrrn.

Zodvihla som mobil z postele a pozrela sa na displej... Dávid. Zodvyhla som to. ,,ahoj zlatko... Chcem ti niečo povedať ale nie po telefóne... Môžeme sa zajtra stretnúť na našom mieste?'' Znel naliehavo... ,,jasné a očom..?'' Spítala som sa.
,,poviem zajtra... Ahoj ľúbim ťa...'' A už som počula iba pípanie čo naznačuje to že zložil...

Popisok:
Ták čo poviete ako sa to bude vyvýjať? Ja som strašne zvedavá ako to vymyslím... Držte palce.

514 slov

Nový začiatok 2. časť AMTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang