ZOO

13 2 2
                                    

,,máme tri hodinky voľno... Nechceš niečo podniknúť?'' Hovoril Dávid a ja som mu sedela na kolene a hrala sa mu z vlasmi. ,,a čo?'' Spítavo som zodvihla obočie a potom som si unudene povzdychla. ,,bola si už v ZOO??'' Pozrel sa na mňa a nadvihol obočie.
Ja som pomykala hlavou na znak že nie. A on sa somnou rýchlo postavil a už nás nebolo.

......

,,prosím dva lístky...'' Dávid stál pri pokladni na lístky. Teta za pokladňou naťukala niečo do toho stroja a podala Dávidovi dva lístky. Vošli sme do areálu a ja som Dávida zastavila.

,,počuj nebudeš mať zle...? Z toho že sme utiekli?'' Zastavila som a sklonila som hlavu k zemi. ,,nie neboj... Máme hodinku aj pol na prezretie ZOO... Nebude nám to stačiť ale aspoň niečo uvidíme..'' upokojoval ma. ,,ták dobre...'' Povedala som a dali sme si pusu... Potom sme utekali k prvému pavilónu...

Užili sme si srandu a samozrejme hneď na druhej zastávke sme stretli fans. Proste chodím z celebritou...
Nič zvláštne premňa, musím si zvykať... Haha...
Konečne sme sa pohli. Pri žirafách to začalo biť vážne... Som hladná... A moju "operu" v bruchu si všimol aj Dávid. Po čase.

,,si hladná však?'' Zasmial sa... Ja som sa začervenala a zasmiala som sa tiež... ,,hej trochu.....'' Dávid sa poobzeral a zbadal stánok s občerstvením...

Usmial sa a pozrel sa na mňa... ,,výdrž tu...!'' Povedal a už ho nebolo... Pozrela som sa dozadu a uvydela som ho pri stánku ako kupuje tacos...
Po chvýli už prišiel zamnou a v rukách držal dva krát tacos. Len som sa nadtím zasmiala a zobrala som si tú porciu čo sa my zdala menšia...

Išli sme k levom... Vyskočila som mu na chrbát a odviezla som sa ták... Veď načo chodiť keď máš osobný taxík... Spolu sme si dali selfie pred tygramy. Chvíľu pred odchodom sme išli k ďalšiemu obchodu...

Ja som si pozerala slnečné okuliare a zrazu ma niečo chytilo za chrbát... V zrkadle som uvidela Dávida a ešte niekoho.... alebo niečo? Otočila som sa a Dávid držal veľkého plišového tučniaka...

,,to je čo?'' Pozrela som sa na to ešte s okuliarmy na sebe... Dala som si ich dole a pozrela som sa na to lepšie... ,,tučniak pre teba....'' Zasmial sa a nadvihol ramená...

,,ďakujem ten je zlatučký...'' Usmiala som sa a chytila som toho plišáka do rúk... Zakril ma úplne celú od hlavy až po kolená... ,,ukáž daj my ho... Ja ho odnesiem... A vezmi si tieto...'' Zobral my Pinguiho... áno naozaj som mu dala meno Pingui... A ukázal na okuliare ktoré som držala v ruke...

Išla som ich kúpiť a pobrali sme sa von zo ZOO. Tam nás už čakalo nepríjemné prekvapenie.

,,ták sme vás našli hrdličky...'' Ozval sa Dávidov producent...

Popisok:
Ták ďalšia časť do zbierky... Dúfam že sa vám páči časť... Poňala som ju trochu ako z romantického filmu o zvieratkách a ľuďoch... Ták sa zasmejte....:):)...pôvodne tam mala biť pesnička hore.... No nakoniec som dala obrázok a časť sa vám dúfam páči... Dúfam...

497 slov

Nový začiatok 2. časť AMWhere stories live. Discover now