Celú noc sme preberali Brock a toho Tonyho. Ráno dievčatá skoro odišli a ja snimi akurát že do školi. Dávid ani dnes nebol v škole. A to je dosť keď dnes neprišiel do školi a včera vystupoval v známej relácii kde ho vydelo celé Španielsko... možno že aj v Argentíne a Mexicu. Veď prečo nie je to tiež Španielský národ ako my.
Stála som pri skrinke a vyťahovala som si učebnice. ,,počuj nádhera! Kde je Dávid...?'' Prišiel kumne niaky chalan. O hlavu vyšší než ja.
,,neviem keď sním budeš povedz mu že ho pozdravujem'' výsmešním tónom a trochu drzím som mu odpovedala. Pritom som zavrela skrinku a chcela odísť. No ten chalan ma chytil za zápästie a prudko otočil.
,,kam ideš? ja som ešte neskončil'' nechápavo sa pozeral. ,,čomu nechápeš?'' drzo som nadvihla hlas. ,,počuj ti si niaka ostrá... To sa my páči...'' Chcel sa priblížiť no ja som odstúpila.
,,vy ženy máte radi keď si hráte na nedostupné... Však?'' Nechutne sa zasmial. A keď som sa zasa pokúsila o odchod pritiahol ma k sebe a oprel o skrinky. ,,teraz si ťa vyskúšame či ták dobre bozkávaš ako aj vyzeráš'' a začal ma boskávať. O chvíľu som cítila prudké odlepenie a otvorila som oči... Ten chalan ležal na zemi.Pozrela som sa na ľavo a bol tam Dávidov kamoš. Lukáš. ,,počuj Majk.... Kira je pre teba... ZÁKAZ! Je ti to jasné?'' Položil si ruku na moje rameno a usmial sa namňa... Ja na neho a pozreli sme sa, teraz už na Majka. ,,á čo je to tvoje územie? Tvoja kosť?'' Postavil sa a utrel si krv čomu tiekla z pier. ,,nie moja ale ani tvoja ták ju nechaj dobre?'' Varoval ho a oprávnene
...A čo ja som kosť? Ták to je dobré... Zasmiala som sa potichu. ,,ak nechceš mať problém z tretiakmy ták....'' Dodal a prerušil ho hlas... Mužský hlas.
,,ták čo?'' Povedal a my sme sa všetci otočili na pána v obleku. ,,môžete my vysvetliť čo sa tu deje?'' Povedal. A už my to je jasné že riaditeľ zúri. Pozrela som sa vydesene na Lukáša, on na mňa a ešte obidvaja na Majka ktorý nám opätoval tiež vystrašení pohľad a potom znova na riaditeľa......
,,kto zato môže?'' Opítal sa riaditeľ keď sme už boli všetci v kancelárii.
,,on/a'' vyhlásili sme jednohlasne a ja s Lukášom sme ukázali na Majka a Majk zase namňa. ,,takže keď sa neviete dohodnúť budete potrestaní všetci...''
Rozhodol a ták aj bolo.Celé popoludnie sme strávili umívaním riadou v jedálni. Prišla som domou strašne unavená... ešteže ma odviezol Lukáš. Teraz ma čaká niečo namáhavejšie... stretnúť sa s Dávidom.
Popisok:
Dúfam že sa vám časť páčila ak áno voty a comenty.... Ste super ďakujem že ma sledujete.452 slov
ESTÁS LEYENDO
Nový začiatok 2. časť AM
RomanceSkončili predĺžené "letné" prázdniny. A to znamená: nová škola nový učitelia nový spolužiaci a kopec nových zážitkou. A všetko z nového domu. Sledujte pokračovanie príbehu čierny a bieli kamarát A dúfajte že z hlavnéj hrdinky Kiri bude stále to ist...