útek

14 2 0
                                    

,,tý?!'' Vyvalila som oči na osobu ktorá stála predomnou. ,,áno... Mňa si tu nečakala však?'' Usmial sa. ,,čo tu chceš?'' Bola som drzá, ale prečo bi som mala biť milá na Adama. Vošla som do obívačky aj z Adamom.
,,chcem ti to vysvetliť'' povedal ustarostene a ja som sa z chuti zasmiala.
,,a čo my už len ty môžeš vysvetliť, my povedz.... Hmm?'' Pozrela som sa naňho chladne. Úplne necitlivo. ,,to čo sa stalo, bol to skrat, ja....'' Stopol sa uprostred vety a hlavu sklonil. ,,čo, ja?'' Mávala som rukamy. ,,ja som chcel biť prvý... Bál som sa že si sa stou hviezdou už vyspala...'' Adamové slová ma prekvapili... Ale nie v dobróm. ,,udivujema že si myslíš, že bi som sa sniekym vyspala v tomto veku...'' Som v druhóm ročníku to áno, ale mám nato ešte čas. ,,ty si to ešte neurobila?'' Prekvapene sa namňa pozrel. ,,nie?'' Zazrela som poňom. ,,to je dobre ták začnime od znova, veď môžeme biť znova šťastný... Kira... Odíť somnou do Madridu... Tam budeme ako pred rokom...'' Približil sa kumne a načiahol ruku, no keď sa pohol ja som zacúvala o dva kroky dozadu.

,,Kira neboj, bude nám dobre'' povedal a znova sa priblížil. ,,nepriblížuj sa Adam... A radšej odíť...'' Upozornila som ho. No nezabralo podišiel ešte bližšie a už sme boli ták blízsko že sa ma zmocnil strach. Začala som sa triasť. ,,neboj Kira poď somnou a bude nám dobre a prestaneš mať aj zomňa strach...'' Keďže som sa už nemala kde pohnúť lebo som bola natlačená ku stene mohol sa ma pokojne dotknúť. Mala som na sebe voľné tričko takže z jedného ramena my rukáv padal dole... Odhrnul my vlasy a tým pádom prešiel aj po mojom odhalenóm ramene. Ja som rameno nadvihla na dôkaz že my je to nepríjemné a svojim vzdychom plným strachu som to potvrdila. ,,ty sa ma bojíš... Kira?'' Spítal sa a pohladil ma aj po tváry. Už som to ďalej nevydržala a začala som plakať. ,,neplač Kira... Hlavne nie primne, potom trpím keď ťa vydím plakať...'' Povedal a jemne sa kumne priblížil. Dal my pusu a zišiel my pod tryčko a tým aj pod nohavice. ,,hej pusti ma Adam!'' Povedala som mu do úst a odstrčila ho od seba. Adam spadol na zem a ja som získala čas aby som vbehla do kuchyne.

,,teraz sa ukľudni Kira!'' Hovorila som si sama pre seba a keď Adam vošiel do kuchyni vybrala som zo zásuvky kuchársky nôž na krájanie mäsa a namierila ho naňho. ,,si normálna okamžite to polož!'' ukázal na pult. Ja som zakývala hlavou že nesúhlasím.

Potom prišiel bližšie a ja som ho kopla medzy nohy. Zložil sa k zemy. Ták som rýchlo utekala do izby. Kde som sa zamkla. Otvorila som balkón a pozrela si výšku. Vedľa mojej izby je parapeta cez ktorú sa dá prejisť a následne zachytiť o strom. Do vrecka som si zobrala mobil a na seba si hodila mykynu. Obula som si tenisky ale už som počula ako niekdo trieska na dvere nach otvorím. Ten niekto, je môj nevyzretí ex priateľ. Ták som si švihla.

Preliezla som balkónoví plot a stupila na parapetu. Šmyklo sa my. Veď jasné, pršalo. Keď som prechádzala po parapete srdce som mala až v žalúdku. Bála som sa a neskutočne. Konečne som sa prichytila o konár a začala som zliezať dole.

Keď som bezpečne pristála na zemy rozbehla som sa ku stajniam. Tam som iba Cleo nasadila uzdu a deku na spanie som jéj nechala. Už som veľa krát jazdila bez sedla takže v pohode. Raz som dokonca skúšala parkúr, bez sedla... skončila som z rozbitóv hlavou. Ale to je teraz jedno. Postavila som si vedro vedľa Cleo a s pomocou vedra som nasadla. Potom som vyštartovala smerom na Dávidou ranč a modlila sa abi tam niekto bol.

......

Už sedím u Mexovích pod dekou a pijem kakao. Zavolala som rodičom ktorý poprosili pani Mexovú aby sa o mňa postarala dokým to nevyriešia. ,,takže tento dom slúži ako vaša chata... Hmmm pekné'' pozrela som sa po celéj miestnosti. Potom my paní Mexová ukazovala fotky jéj sinóv keď boli malí. ,,mamí čo to robíš! A ty tu čo robíš Kira?'' Vbehol do obívačky Dávid. ,,ukazujem tvojej priateľke fotky z dectva...'' Keď to povedala Dávid na ňu vyvalil oči. ,,neboj si tam strašne zlatý...'' Položila som šálku na stolík a prišla knemu.
,,mamí my ideme do izby... ok?'' Oznámil jéj a už nás nebolo.

,,čo si my to chcel povedať?''spítala som sa zvedavo keď som si sadla na gauč v Dávidovej izbe... On si sadol kumne a strašne rozkošne sa namňa pozrel.

Popisok:
Dúfam že sa vám časť páčila... Prepáčte za chyby alebo možné nečítatelné slová... Ale aj to sa stáva. Hihi :)
PS. Na fotke je Cleo.

787 slov

Nový začiatok 2. časť AMDonde viven las historias. Descúbrelo ahora