Hneď potom ako prišla Suzy sme sa začali chystať.... Bolo už 19:35 keď sme vyšli z Brock z kúpeľne... Suzy zatiaľ bola v šatníku a kombinovala pre nás vhodné veci na párty...
Suzy mala dlhé uzske rifle, tričko po pás uvoľnené s veľkým nádpisom FAKE a čierne tenisky na platforme. Na jéj postavu úplne dokonalé. ,,Suzy už si niečo vybrala...?'' Zakričala s poza dverý šatníka Brock. Po chvíľi vyšla Suzy s plnímy rukamy a v obidvoch držala jeden celok oblečenia... ,,héj toto je tvoje Brock a toto je zase tvoje Kira...'' Povedala a hodila nám to do rúk... Potom zbehla znova do šatníka a po chvíľi vyšla s dvomy pármy topánok.
,,ták a tieto topánky...'' Podala nám ich a vzdialila sa abi lepšie vydela autfit. Ja som mala tielko čiernej farby, natom čiernočervenú košeľu ktorú som si zaviazala na páse a rukávy som si vyhrnula tesne pod lakte. Čierne krátke nohavice zo striebornóu retiazkou na ľavóm boku a letné čižmičky nad členkom. Bolo to celkom super. Brock mala krátke azúrovo modré šaty z rozšírenóu sukňou od pása a ladiace lodičky s platformou a asi 6cm opätkom. Ale keď vie na tóm chodiť.
,,ták a rýchlo make-up... Lebo to nestihneme..'' stresovala Suzy. Brock a ja sme si priniesli majkapové taštičky a rosypali sme to na posteľ do dvoch hrbok. Suzy najprv namaľovala mňa a potom Brock. Nakoniec namaľovala Brock Suzy. A keďže bolo už skoro deväť hodín stihli sme to len tak tak. Dorazili sme do domu Sophy kde bola párty v plnóm prúde. Zišli sme do obívačky kde všetci tancovali. Brock mňa a Suzy chytila za zápästie a zaťahala do kuchyne. ,,na tu máte... Je to oslava a vy dve sa potrebujete odreágovať...'' Podala nám fľašu s alkoholom. Keď že nepijem nevedela som čo to je ale vedela som že keď to vypijem, zajtra ma bude strašne boleť hlava.
Brock zo Suzy neváhali sa stoho napiť, ale ja som radšej zostala pri nealku.
....
Po hodinke na parkete prišlo babám zle ták sa my stratili. Ja som si išla sadnúť na barovú stoličku lebo nebudem na parkete tancovať sama. Po pol hodinke tam prišiel niaky chalan. ,,prečo taká pekná baba sedí pri bare a nieje na parkete...'' Sadol si kumne ja som sa otočila za ním a nevedela som čo mám povedať. ,,Enrique si to ty?'' Usmiala som sa. On my úsmev opätoval a prikývol na súhlas. Vrhla som sa mu okamžite do náručia...
Popisok:
Dúfam že sa vám časť páčila... A čo vravíte na Enriqueho? Zamotá situáciu podľa vás? Lebo ja neviem :) :) :)Me gustas :) :* :)
426 slov
ESTÁS LEYENDO
Nový začiatok 2. časť AM
RomanceSkončili predĺžené "letné" prázdniny. A to znamená: nová škola nový učitelia nový spolužiaci a kopec nových zážitkou. A všetko z nového domu. Sledujte pokračovanie príbehu čierny a bieli kamarát A dúfajte že z hlavnéj hrdinky Kiri bude stále to ist...