Kira/Dávid:
Pohľad tretej osoby:....---....---....---
,,hej ty!... Čo tu robíš?!'' Ozval sa povíšenecky a zvedavo. V mysli dúfala že to nekričí jej ale vedela to. Otočila sa a nasadila ten najuprímnejší úsmev aký vtedy dokázala vystruhať.
,,ja?'' Opítala sa a poobzerala sa.
,,áno ty! Vydíš tu ešte niekoho?'' Zoskočil s koňa a rozhodil rukami.
,,nie... Len som si nebola istá či to hovoríš mne alebo svôjmu svedomiu'' položila ruky na drevený plot. Keď prišiel ku nej jednu ruku položil tiež na plot a druhou držal koňa......
,,keď my už pomáhaš obriadiť Cleo tak to rob poriadne... mudrlant'' pokarhala ho a s úsmevom mu išla ukázať ako sa češe hriva.
,,pane bože veď má chumáče... vieš čo choj radšej nabrať vodu do vedra a potom ju spolu umyjeme..'' povedala a jednou rukou mu podala vedro a druhou mu ukázala kde nájde klubovňu.
Ona zatiaľ česala Cleo hrivu. Nemôže si dovoliť chumáče alebo podobné kraviny.,,pozor voda!'' zakričal no skôr než sa stihla uhnúť už to bolo na nej. Obzrela sa dozadu, no než niečo stihla povedať skočil jej do rečí. ,,prepáč vyšmyklo sa my'' obhajoval sa a položil vedro na zem. ,,to nič v pohode veď sme si... vyrovnaný'' a vykydla mu druhé vedro na hlavu. Bol v tom až po uši...Nuž no...Čo sa dá robiť? ,,ty potvora malá...krpatá'' chytil ju za nohy a prevesil si ju cez plece. ,,hej ale daj ma dole'' kopala nohamy.
,,ako si señorita praje'' a hodil ju do seníka čo má Cleo v boxe. ,,no veď počkaj'' rozhodla sa že mu to vráti a stiahla ho k sebe......
,,čo budeme rob...?!'' Hystericky panikárila.
,,nebuc hysterka'' skočil jej do reči. ,,ja som hysterka... tak fajn tak ja som hysterka... ty si taký strašný...'' Vykrykovala tam až dokým ju neumlčal priložením jeho pery na jej......
,,pri Cleo je už veterinár... si v pohode Kira?'' Pribehol kumne Dávid...
,,nie, všetko ma strašne bolí'' odpovedala a zasičala od bolesti. ,,zach...'' Zbitok už nepočula... Odpadla........
Hneď ako sa pozrela Dávid vrazil Adamovi pästiačku, hneď spadol na zem. No potom Adam Dávidovi. Kira sa vyľakane na nich pozerala z rohu...
,,Ták čo máš dosť?'' Dávid výstrel ruky od tela a výťazoslávne sa usmial. No keď sa Adam nepostavil na nohy, Dávid zavolal políciu. Potom pribehol ku Kire a podal jej veci nach sa oblečie. No veci položila na zem a silno sa mu hodila okolo krku. V jeho náručí sa rozplakala. ,,čššš'' upokojoval ju a hladil po holóm chrbáte.
....---....---....---
Popisok:
Táto časť bola taká zážitková... A po prvý krát som písala v tretej osobe... Takže ak som nieč zbabrala prepáčte...432 slov
ESTÁS LEYENDO
Nový začiatok 2. časť AM
RomanceSkončili predĺžené "letné" prázdniny. A to znamená: nová škola nový učitelia nový spolužiaci a kopec nových zážitkou. A všetko z nového domu. Sledujte pokračovanie príbehu čierny a bieli kamarát A dúfajte že z hlavnéj hrdinky Kiri bude stále to ist...