Bolo už večer keď som sa nachystala... Zamierila som dole po schodoch a až do stajne. ,,no poď Cleo, večerná prechádzka...'' Zasmiala som sa a osedlala ju. Za nedlho som už bola na kopci kde ma už čakal Dávid. ,,ahoj, trvalo ti to...'' Podišiel kumne a podržal Cleo kým som zosadla. Potom som ju už prevzala. ,,dlho čakáš?'' Ustarostene som sa ho spítala.
,,musím ti niečo povedať..''
Povedal a otočil sa kumne. ,,áno?'' Vedela som čo my chce povedať.
,,ja začal som hudobnú kariéru...'' Povedal a prehrabol si vlasi... ,,ja viem..'' s kľudním tónom som mu to oznámila...
,,ták to je super...'' Povedal a usmial sa.
,,počkať... čo!'' Zazrel po mne. ,,vystupoval si v televízii... Myslel si si že to utajíš...?'' Usmievala som sa. ,,ty si to vydela...?'' Pozrel sa nechápavo...
,,áno vydela... Spolu aj z babami...'' ,,prečo si my nič nepovedal?'' Sadli sme si. ,,bál som sa ako budeš reagovať...'' Sklonil hlavu k zemi. ,,úplne ťa v tom podporím... Ak je hudba to čo chceš v živote robiť?...'' Usmiala som sa naňho a objala ho. ,,áno chcem... Mám šťastie že ťa mám...'' Tiež ma objal a dal my pusu na čelo. ,,á ide ti to veľmi dobre...'' Povedala som v objatí. ,,čo?'' Pozrel sa namňa a trochu sa odtiahol. ,,spev, tanec... oblbovanie dievčat... V tóm najlepšom slová zmysle....'' Povedala som z úsmevom na tváry... úsmev my opätoval a jemne ma začal ukladať do trávy. ,,však? Ja viem.'' Zasmial sa a ja už som ležala v tráve on zatiaľ sedel nadomnou.
,,sprostý...'' Povedala som z úsmevom a začali sme sa bozkávať.........
Keď som prišla domou nevedela som čo mám robiť abi som sa prestala usmievať. Čo somnou robí jeho prítomnosť je zvláštne, cítim ako by som nabrala a našla nový zmysel života. Keď sa ma dotkne.. jeho dotiky v mojom tele vyrábajú vlny nervozity a dobrého pocitu... Len mám strach teraz keď je už akotak slávny začne biť viac... A čím viac slávy, tým viac dievčat, a každá bi zato dala aj majlant niektoré aj svôj život preto abi mu mohli biť ták v blízko ako ja. Každá chvíľa sním my bude vzácna lebo ich bude veľmi málo. Ja to nechcem riešiť ale musím. Lebo táto otázka ma bude zožierať čím ďalej ták viac. Nenájde si zamňa náhradu medzi tisíckamy dievčat ktoré sú do neho zbláznené?
Dávid:
Prečo stále na ňu myslím? Prečo keď odídem od nej stále sa usmievam, myslím na naše zážitky a mám vtedy hrejivý pocit pri srdci. Je to láska? Ták to neviem ale mesiace keď pôjdem na turné budú premňa tie najdlhšie v celóm mojom živote. Ale bojím sa že keď tu nebudem niaky chalan po nej vyštartuje a namňa zabudne. To ma trápi, veľmi bojím sa toho. Nechcem ju stratiť. Bude všetko ták ako teraz alebo keď sa vrátim z turné bude v objatí niekoho iného, niekoho lepšieho ako ja?
Popisok:
Toto je trochu taká nudnejšia kapitola ale je tu pohľad ich obidvoch na ich vzťah a to je super.Viete čo navzájom cítia ktomu druhému a ich obavy... Sú podľa vás oprávnené?
509 slov
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nový začiatok 2. časť AM
RomanceSkončili predĺžené "letné" prázdniny. A to znamená: nová škola nový učitelia nový spolužiaci a kopec nových zážitkou. A všetko z nového domu. Sledujte pokračovanie príbehu čierny a bieli kamarát A dúfajte že z hlavnéj hrdinky Kiri bude stále to ist...