Ráno keď sme všetci stali najedli sme sa a zo Suzy sme išli osedlať kone. Keďže chalani jazdiť nevedia dívali sa na nás vo vonkajšéj jazdiarni.
,,Chavier? Ideš si to skúsiť? Teresa je kľudná kobilka'' zakričala Suzy na Chaviera a on hneď pribehol knej. Ja som zosadla z Cleo a išla som sňou ku Enriquemu.
,,čo chceš Kira?'' Opítal sa urazene keď som knemu prišla. ,,ja... Chcela som...'' Uviazala som Cleo o plot a išla na druhú stranu plota abi som sa snim lepšie mohla rozprávať.
,,ja chcem vedieť či to dievča som bola ja?'' Podišla som knemu bližšie a oprela sa o plot.
Enrique bol môj kamarát na škole a mrzelo ma že sa takto zmenil. A možno ešte kvôli mne. ,,ano...'' Zahundral a tiež sa oprel o plot. ,,aha a prečo? Veď sme boli kamaráti...'' Pozrela som sa na zem a začala som nohou preberať piesok čo vytŕčal z jazdiarne. ,,ja viem a bolo všetko v poriadku ale potom...'' Zamlčal sa. ,,čo potom?'' Pohladila som ho po ruke. ,,nič nerieš...'' Povedal a otočil sa na odchod. Do stajni. Ja som tam chvíľu stála no moja zvedavosť bola silnejšia ták som išla zaním.,,čo potom?'' Povedala som keď som ho otočila aby sa my pozeral do očí. ,,nič povedal som že to nemáš riešiť...'' Povedal len trochu s pozdvyhnutím tónom.
,,ale ja to chcem vedieť si môj kamoš... Mne na tebe záleží...'' Nevládala som ďalej. Nevedela som čo mám ešte povedať. Rozplakala som sa.
,,nehovor že ti namne záleží kebi áno ták...'' Znova stíchol. Bavý ho to. ,,ták prečo sa namňa hneváš keď vieš že ja neviem dôvod... Neviem čo som také urobila...'' Cez slzy som začala zvyšovať hlas a v mojom tele sa zbierala veľká zlosť...No keď bol aj potom ticho nevedela som čo mám ešte spraviť. ,,ok ták keď my to nechceš povedať... Fajn ale potom my nič nevyčítaj...'' Povedala som a otočila sa na odchod.
,,lebo ťa milujem... Milujem ťa už od vtedy ako si bola ešte v Madride....'' Zastavil ma a ja som sa otočila naňho čelom. Slzy náhle zmyzli a moja tvár zbledla. On teda vie ako ma prekvapiť. ,,čo?!'' Na nič iné som sa vtedy nezmohla... ,,keď som sa dozvedel že máš románik stím chlapcom... Stou hviezdou... Nevedel som čo idem robiť...'' Pomali kumne kráčal. ,,ták prečo si my to nepovedal?'' Opítala som sa ho na to.
,,neviem... Keď som ti to chcel povedať bolo už neskoro... Ja ťa milujem... A úprimne zmenilo bi sa to?'' Priložil my ruky na líca a pohľadil my ich.
,,ja.... Ja... neviem...'' Koktala som sa. ,,ták vydíš.... Chcel bi som biť na jeho mieste... A aspoň na chvíľu ťa pobozkať a obímať bez pocitu že ťa nikdy nebudem mať...'' Oprel si čelo o moje a rozprával. No ja som ho len potichu počúvala. Keď dopovedal približil sa ešte viac a dal my pusu... No ja som chvíľu nevedela čo urobil, bola som mierne v šoku no potom som sa odtiahla. A zo strachom v očiach a zo zmätenóu tvárou som vybehla von a z Cleo som odcválala k rybníku.Popisok:
Ták čo na to hovoríte čo si zažila Kira s Enriquem...Kira je zmätená.... Čo myslíte ako to dopadne...
533 slov
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nový začiatok 2. časť AM
RomanceSkončili predĺžené "letné" prázdniny. A to znamená: nová škola nový učitelia nový spolužiaci a kopec nových zážitkou. A všetko z nového domu. Sledujte pokračovanie príbehu čierny a bieli kamarát A dúfajte že z hlavnéj hrdinky Kiri bude stále to ist...