Oslava

10 2 2
                                    

O 2 týždne neskôr
Kira:

Odvtedy ako som sa rozišla s Dávidom to niesom ja. Začala som si robiť denník do ktorého si píšem zážitky. Nikomu sa nezdvôverujem. Len Cleo ale téj tiež chýba Negro. Asi si ho obľúbila.. Ráno chodím do stajne a stadiaľ rovno sem na kopec... Celí deň sedím na tráve a plačem... Môj svet sa proste od základu zmenil... Svet v ktoróm som žila sa rozpadol a to čo cítim k Dávidovi sa premenilo na bolesť a trápenie ktoré ma pomali zabíja. Pomali ale isto. A proti tomu som bezbranná. Zajtra je môj veľký deň takže zajtra to zmením... Budem sedieť v stajni a plakať... Áno to presne urobím... Moje narodenini som si predstavovala úplne inak.

Spravím obrovskú oslavu a Dávid my povie že ma ľúbi... Potom my pred polnocov zaspieva pesníčku a pôjdeme sa pozrieť na ohňostroj. A po oslave pôjdeme spolu do izby.... Niako ták som si to predstavovala...

Na druhý deň:

,,Kira vstávaj...'' Prebudil ma maminin hlas. Pomali som otvorila oči. Pred sebou som vydela obrysi dvoch osôb. Keď som zaostrila zistila som že to sú mamina z ocinom.

,,mamí, oci... Čo tu robíte?'' Posadila som sa.
,,zlatko neprehovorila si nič už dva týždne...''
,,z maminkov máme strach o teba...'' Obidvaja sa posadili na posteľ a začali sa dopĺňať vetamy.
,,ja viem prepáčte...'' Povedala som. ,,nemáš sa začo ospravedlňovať... Máme pre teba prekvapenie...'' Povedala mamina a podišla k dverám... Otvorila ich.

,,Kira!'' Pribehli kumne.
,,Suzy...! Brock...!'' Objala som ich.. rodičia sa pomali vytratili z izby a ja som tam z babami zostala sama...

,,čo sa stalo...?'' Povedala Brock a prisinula si stoličku. Ja zo Suzy sme si sadli na posteľ...

,,prečo nerozprávaš?'' Povedala Suzy a nahla sa kumne... ,,a ani mobil nedvíhaš?! Čo je stebou?'' Pridala sa Brock.

,,rozišli sme sa...'' Povedala som potichu...
,,čo!....!!!'' Zakričali jednohlasne...
,,rozišli sme sa...'' Zopakovala som len trochu hlasnejšie... ,,ale my sme počuli len nemôžem tomu uveriť...'' Mavla rukov Brock a obidve ostali zarazene akobi som im oznámila vraždu...

,,prečo?'' Vyzvedala Suzy..... ,,kvôli Davidovej... E..'' prerušila ma Brock...
,,no dobre preč zo zlou náladóu... Je desať a o 16:00 začína žúrka...''
,,aká žúrka...?'' Nechápavo som na ňu pozrela... ,,vedeli sme že ty ju nespravíš...'' Hovorila Suzy no Brock dnes asi rada skáče ľuďom do rečí...
,,ták sme narodeninovú párty spravili za teba...'' Povedala Brock a usmiala sa...

Potom ma donútili isť do sprchy a oni my zatiaľ pripravovali veci..

.....

S Brock a Suzy sme ostali zatvorené v izbe. Nemala som náladu na oslávi ale keď už ju zorganizovali...

Zišla som dole po schodoch zo šatkov na očiach... Ešte že ma Suzy z Brock viedli za ruku ináč bi som asi spadla na nos....

,,ták teraz počkaj tu...'' Povedala Suzy a obidve sa niekam vytratili...
,,môžeš...'' Na Suzyn pokin som si stiahla šatku z očí...

,,VŠETKO NAJLEPŠIE!'' zakričali všetci a hneď sa kumne rozbehli abi ma objali... Sú perfektný...

.....

Párty bola v plnóm prúde... Vyšla som na chodbu aby som prišla pre pizzu a zastala som vo dverách... Dobre vydím? Suzy a Chavier sa bozkávajú...

,,mhmmm'' odkašľala som si a tým upútala ich pozornosť. ,,Kira my ti to vysvetlí...'' Prerušila som Suzy... ,,ja vám to prajem...'' Usmiala som sa a zobrala som pizzu.

,,všetci poďte na hornú terasu... Ochvíľu sa pustí ohňostroj...'' Zakričala Brock zo schodou a všetci sa zaňou rozbehli. My tiež...

Prásk prásk.... Výbuchy ohňostroja sa začali úderom polnoci... No to nebolo jediné čo bolo počuť... Mariachi... Z doprovodom niakej romantickéj pesníčky.

Ten hlas spoznám aj z diaľky... To je...

Popisok:
Dúfam že sa vám časť páčila... Lebo mne veľmi nie... Je taká nezáživná. Ale musí abi ďalšia bola úplná bomba...

606 slov

Nový začiatok 2. časť AMWhere stories live. Discover now