Konečne odišli všetci kameramani a fanúšičky.... Vyšla som z auta a šofér my vytiahol batožinu potom nasadol do auta a odišiel. Ja som si zobrala tašku a išla som si sadnúť na lavičku aby som nestála uprostred cesty. Na parkovisku. Po chvíľi sa na letisku rozliehal zvuk dvýhajúceho lietadla. Pozrela som sa hore a zbadala lietadlo. ,,ahoj...'' Povedala som potichu a znova pozrela na displej mobilu. Rozhodla som si skrátiť čas tým že zavolám mamine. ,,ahoj mami..'' povedala som hneď ako zodvyhla. ,,ahoj už si tam?... Aká bola cesta? A čo Dávid... Už vycestoval?'' Hneď namňa vyvalila otázky... Povedala som jej otom aká bola sranda v aute a ako sa na nás všetci zabávali no časť kde plačem keď sme sa lúčili som vynechala.. nechcem aby si robila starosti. Spítala som sa jéj na Cleo že či je v poriadku a ona my potvrdila že áno. Potom som musela už zložiť lebo som uvidela auto Brockiného otca ako sa priblížuje kumne. Až pri mne zastavil.
,,no ahoj Kira... Ako? Už som ťa dávno nevidel...'' Vystúpil ocino Brock z auta a zobral my batožinu. ,,ale dobre... A ako sa má teta..?'' Odpovedala som a prešla som na druhú stranu auta... Otvorila som dvere a položila som si na sedadlo spolujazdca svoju kabelku. ,,ále dobre len stále pracuje ale to poznáš u svojich rodičoch.... No dobre sadaj...'' Povedal a pritom zatvoril kufor a otvoril si dvere na strane šoféra... Ja som si spolu sním sadla do auta a za pár sekúnd sme vybáčali na cestu...
,,a ako si sem prišla..?'' Opital sa ma starostlivo a ťukol do rádia z ktorého sa hneď ozvala hudba..
,,doviezol ma priateľ....'' Povedala som a otočila hlavu na okno. ,,héj a ako rodičia...?'' Spítal sa a zastavil na červenú... ,,ale v pohode... Len teraz máme trocha problémy ale už je to v poriadku... Veď nás príďte kedikoľvek pozrieť..'' usmiala som sa a auto sa znova pohlo.
,,dobre prídeme...'' Pousmial sa a ja som sa ďalej sústredila na vonkajší svet cez okno.....
Po polhodinke cesty sme prišli ku domu kde bíva Brock... Veľká biela stavba s poschodím a dole z veľkou garážou... Vonkajšok robilo útulnejším malé jazierko s kríkmy plních kvetou a pekne upraveným trávnikom...
Vyšla som z auta a porozhľiadla sa tu. ,,niečo sa tu zmenilo..'' povedala som a pozerala sa po okolí... ,,áno ty si si všimla?'' Usmial sa ujo a vytiahol tašku z auta. Potom prešiel somnou ku dverám od domu.. ,,to jazierko tam predtím nebolo..'' pozrela som sa na jazierko. ,,dobrá...'' Pochválil ma ujo a vošiel somnou do domu. Hneď ako sme sa ocitli na chodbe zo schodov zbehla dole Brock a hodila sa my okolo krku. ,,caw Kira.... Aká bola cesta?'' Povedala keď sa po chvíľi odomňa odtiahla. ,,super veď poviem hore...'' Dopovedala som a ani som si nestihla zobrať tašku a Brock ma už ťahala hore po schodoch od nedočkavosti...
,,no čo sa stalo...?'' Opítala sa ma hneď ako sme prekročili prah jéj izbi... ,,rozplakala som sa'' povedala som keď som si sadla na jéj posteľ. ,,čo si sa? A prečo?'' Opítala sa ma keď zavrela dvere od izby. Potom si sadla na posteľ do tureckého sedu a zobrala si vankúš na nohy. ,,keď sme sa lúčili nevedela som sa premôcť'' povedala som a zaborila hlavu do dlane pravéj ruky. ,,moja a nakoľko to vlastne odišiel?'' Pohľadila ma po ruke a starostlivím tónom na mňa znova prehovorila... ,,na dva mesiace...'' Odpovedala som a zacítila som ako ma niekto objal. Ten niekto bola Brock... Vrátila som jéj objatie a potom nás prerušil mobil Brock... Odtiahla sa a načiahla sa pre mobil. ,,to je Suzy....'' Povedala a zodvihla mobil.
,,Suzy?'' Ohlásila sa. ,,héj môžeš...''.... ,,jasné budeme ťa čakať...'' .... ,,no jasné už je tu aj Kira...'' Pozrela sa namňa a usmiala sa. ,,nó sedíme na posteli a kecáme... Ták švyhaj a budeš nám pomáhať..'' .... ,,no dobre caw....'' Rozlúčila sa a vypla mobil. Potom sme sa ešte rozprávali o všetkóm možnóm a o dve hodinky sa knám pridala už aj Suzy...
Popisok:
Ták ďalšia taká nezáživná časť ale to nevadí.... Ďalšie sa vám budú viac páčiť... Budú trochu osviežené novynkamy... Tešte sa :) :) :)686 slov
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Nový začiatok 2. časť AM
Любовные романыSkončili predĺžené "letné" prázdniny. A to znamená: nová škola nový učitelia nový spolužiaci a kopec nových zážitkou. A všetko z nového domu. Sledujte pokračovanie príbehu čierny a bieli kamarát A dúfajte že z hlavnéj hrdinky Kiri bude stále to ist...