Potom ako som sa stretla stím chalanom ma prešiel dobrý pocit z tejto školi. Zamierila som rovno ku riaditeľni... teda aspoň myslím. ,,Kira!'' Zakričal niekto namňa zozadu. A následne som už cítila jeho prítomnosť. ,,Dávid?'' Nechápavo som sa otočila a hneď zamnou stál on.
,,Dávid tak si to ty'' hodila som sa mu do náručia... prekvapivo nemal šiltovku... mal vlasi vygelované a vyčesané do hora a do boku. ,,čo tu robíš?'' Viem blbá otázka... ,,sme v škole'' a ešte blbšia odpoveď... akože ja o tom neviem že kde sme.
,,počul som že tu mal niekto problém z chalanmi'' dal si ruku na môj pás a vykročili sme dopredu.
,,hej no... Trochu'' priznala som. ,,ja som aj tak krajší'' zasmial sa.
,,počuj nemáš trochu veľké ego?'' Zamračila som sa.
,,si robím srandu'' ukľudnil ma a dal my pusu na líca.....
Už bolo celkom po hodine keď som došla z riaditeľne do triedy. Premohla ma nervozita. Hlavou my behali otázky v podobe.... Čo ak sa tam nikomu na prví pohľad nezapáčim?... Čo ak si tam vyberajú ľudí podľa výzoru?... Čo ak tam nezapadnem?... Som hysterka ja viem.
,,dobrý deň Paní kolegiňa vediem vám vašu novú žiačku'' vstúpil riaditeľ do triedy a zaním ja. ,,ako sa voláš?'' Spítala sa ma profesorka. ,,Kira... Kira Danwrok.... A mám 16 rokov...'' Vykoktala som zo seba. ,,tak dovidenia'' povedal riaditeľ a celá trieda hneď vstala a zase sa posadila. ,,Kira po hodine pôjdete somnou do kabinetu pre knihy... Teraz sa môžte posadiť na voľné miesto...'' A ukázala na zadnú lavicu medzi chalanmi...
...Kira no super. Chalani? To fakt?... Môj vnútorný hlas sa ozval.. ako ináč.....
Celí deň prešiel bezproblémov... Hodina, prestávka, hodina, Dávid, hodina, prestávka, hodina a domóv.
Ešte pred odchodom som hľadala Dávida ale nakoniec som sa aj nato vykašľala.....
Crrrn Crrrn. Zastala som uprostred chodníka a zodvihla som mobil.
,,ahoj Kira... Kde si?'' Z mobilu sa ozval Dávidou hlas. ,,ja už idem domóu... Prečo?'' Usmiala som sa.
,,ok tak choď domóv a večer sa stretneme na kopci.... O siedmej...''
,,dobre tak budem tam'' súhlasila som a moje červené líca sa nedali zakriť. Zložili sme.Keď už som prišla domóu vybehla som hore do svojej izby aby som sa stihla pripraviť.... Lebo ten autobus my to robí schválne, mal hodinové meškanie....
Zišla som do izby pre uterák a sprchovú taštičku a zamierila som do sprchy. Zamkla som pretože aj keď som doma sama, mám tak lepší pocit.... Odvtedy ako ma Adam skoro znásilnil som viac opatrná. Crrrn Crrrn. ,,mobil!'' Vykríkla som a rýchlo si usušila ruky aby som mohla zdvihnúť..."Neznáme" zdvihla som to. ,,ahoj kote'' ozvalo sa z mobilu. ,,kto je tam?'' Vystrašene a celá roztrasená som hovorila do telefónu. ,,si si myslela že sa ma zbavíš?'' Stále som nevedela kto to je ale nezmohla som sa ani nato abi som zložila.
,,mám pre teba novinu... Som späť'' a z vystrašeným pohľadom som dala mobil preč z ucha a stlačila na tlačítko "ukončiť"....
Obliekla som si krátku rifľovú vestu pod to čierne krátke tričko a úzke dlhé rifle z členkovímy botaskamy. Do ruky som si zobrala tenkú bundu a zamierila som do stajne za Cleo.
,,ahoj dievča'' zišla som do boxu a pohladila ju po čumáku. Ona sa my zaprela do brucha a mykala hlavou. ,,no čo... ideme na prechádzku?'' Podala som jej trochu sena. Vyviedla som ju vonku osedlala a nasadla. ,,no poď ideme'' dala som jej pokyn na jazdu.
Zachvíľu som už behala po pasienkoch.
,,Kira!'' Niekto namňa zakričal. A o chvíľu som už vydela čiernu hrivu a čierneho koňa. ,,Dávid'' povedala som a pribehla som na Cleo bližšie. Z chrbtov koní sme sa naklonili a dali si pusu na ústa. Potom sme spoločne išli na miesto kde sme sa mali stretnúť.
.....
,,musím ti niečo povedať!'' Oznámila som z vážnou tvárou. ,,čo to je? Nestraš!'' Pozrel sa namňa zmätením pohľadom... ,,je tu!'' Dávid sa namňa zamračil.
,,Adam sa vrátil....''Popisok:
Prepáčte že my tak dlho trvalo vydať časť... Ale na moju obranu... Som mala menší technický problém...Už napísaná časť sa my pri ukladaní vymazala... Je to na dlhšie... :) ale hlavne že nová časť je už hotová... :)
Dúfam že sa bude páčiť... Snažila som sa... Takže ako furt vravím ďakujem že ma sledujete som vám zato vďačná... "Že nadomnov nelámete palicu" ľudovo povedané :) ďakujem... za voty a comment... Ďakujem... :)
716 slov
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nový začiatok 2. časť AM
RomantizmSkončili predĺžené "letné" prázdniny. A to znamená: nová škola nový učitelia nový spolužiaci a kopec nových zážitkou. A všetko z nového domu. Sledujte pokračovanie príbehu čierny a bieli kamarát A dúfajte že z hlavnéj hrdinky Kiri bude stále to ist...