návšteva

11 2 0
                                    

Kira:

,,ahoj a vy tu čo robíte?'' Oslovila som ľudí za dveramy.
,,no poďťe dnu...'' Pozvala som ich dnu a zatvorila za nimi dvere. Potom sme spoločne prešli do obívačky. Suzy si s Chavierom sadli na gauč a Enrique do kresla. V miestnosti bolo počuť zvuk nahratého koncertu Dávida. ,,jé to je Dávid? Kedy mal koncert?'' Ukázala Suzy na zapnutú telku a pozrela sa zvedavo namňa. Ja som si zo stolíka pri gauči odpratávala domáce úlohy. Medzi tým som sa pozrela na telku, potom na Suzy a naspäť som pokračovala v činnosti pri ktoréj som odpovedala na otázky.
,,héj... koncert v Mexicu v nedeľu večer...'' Postavila som sa od stola. ,,tak dones popcorn a pozrieme si to odzačiatku...'' Navrhol Chavier. Ja som súhlasne prikývla a Suzy tiež. Enriquemu to bolo asi jedno. ,,ja spravím popcorn...'' Povedal Enrique a zodvihol sa otrávene z kresla. ,,ja mu idem pomôcť nechcem aby doničil kuchynu...'' Zasmiala som sa a knížky som položila pri schodoch na prázdny stôl. Nechala som Suzy s Chavierom samých a ja som išla do kuchyne za Enriquem.

Enrique asi zacítil moju prítomnosť v kuchyni lebo hneď ako som vošla, oslovil ma. ,,kde máte popcorn...?'' Opítal sa a otočil sa čelom kumne.
,,tu!'' Podišla som ku skrinke nad pultom a vytiahla sáčok s popcornom. Hodila som mu to do ruky aby to dal do mikrovlnky. ,,počuj chcela som sa ťa opítať na tú nedeľu...'' Prekrýžila som si ruky na prsiach a oprela sa o linku. ,,čo sňou...?'' Nechápavo sa ma spítal.. ,,no nič len som chcela vedieť prečo si ma chcel pobozkať?'' Povedala som otvorene. On sa namňa pozrel nechápavím pohľadom a pribehol kumne. Pritisol ma o chladničku až to treslo. ,,je všetko v poriadku?'' Zakričala na nás Suzy z obývačky.
,,jasné... To len Kire vypadli myski z ruky..'' zakričal naspäť. Potom sa pozrel na moju vydesenú tvár a zodvihol ruku k mojím ústam... Zapchal my ich sňou. ,,teraz ma dobre počúvaj ty nádhera budeš ticho jasné... A možno čo ja viem budeš aj rada stoho čo somnou zažiješ...'' Pošepkal my do ucha a ja som sa na neho zamračila. Dal dole ruku s mojich úst a išiel vybrať popcorn z mikrovlnky.

,,kedy sa steba stal takýto bezcharakterný blbec Enrique? Veď to niesi ty..!'' Snažila som sa nezvyšovať hlas no veľmi my to nešlo. ,,od vtedy ako jedna baba odomňa odišla a zabudla namňa v náručí iného... Speváka!'' Zvíšil hlas no potom keďto dopovedal opustil kuchyňu s myskou popcornu. Ja som sa chvíľu spamätávala z toho čo my povedal a potom som prišla ku nim.
.....

Večer sme sa presunuli do izby kde už boli pripravené nafukovačky so spacákmy čo pripravila mamina. Keďže zajtra sa nejde do školi lebo máme až do odvolania chrípkové prázdniny mohli sme sa blázniť až do polnoci. Ja a Suzy sme spali spolu na mojej veľkéj posteli a chalani tý spali po stranách postele na zemy.

Chvíľu potom ako všetci zaspali som ešte chvíľu rozmíšľala nad Enriqueho správaním a čo my všetko povedal. Keď my pípla smska, načiahla som sa pre mobil a odblokovala ho.
Správa od Dávida.

Dávid: ,,ahoj Kira práve som dorazil na hotel v Monterrey :) ... Zajtra drž palce :) PS. Ľúbim ťa :* chýbaš my :)''

Ja: ,,budem ale ty to dáš... :) ták sa dobre vyspí nach tam nezaspíš :D a aj ty mne strašne chíbaš'' podpísala som mu a mobil položila na nočný stolík vedľa postele a keď nič neprichádzalo zaspala som.

Popisok:
Ták ďalšia časť zanami som rada že mám nápady a že vám môžem prinášať vždy nové kapitoli.. mám vás rada :) :) :)

587 slov

Nový začiatok 2. časť AMDonde viven las historias. Descúbrelo ahora