V dome nastalo ticho. Pozrela som sa do mobilu 22:36. Super už dve hodiny som nič nejedla. Môj žalúdok vydáva strašné zvuky. Ako bi my tam "hral rockový koncert". Vynikla som z dverý a ešte raz skontrolovala okolie..
Na špičkách som vyšla z izby a potichu zavrela dvere. Ešte raz som sa poobzerala a potichu som zišla dole do kuchyne...
Otvorila som chladničku a prezerala som si obsah keď niekto zažal svetlo.
,,si hladná?'' Ozval sa maminin hlas. ,,héj lebo som si musela upratovať skriňu...'' Urazene som odpovedala a s chladničky som si vytiahla salámu a maslo.,,no nemôžeš ísť.... A ešte sama čo bi si tam robila...? Veď ty sa stratíš aj v tescu...nieto ešte v Buenos Aires...'' Podala mi nožík a chleba. Ja som si sadla za baroví pult a ona sa oprela o linku.
,,to bolo keď som mala osem rokou a boli sme vo Viedni... u starkej...'' Povedala som a zahrizla som do chleba. ,,to je jedno... Čo sa zmenilo? Len to že si staršia... Ale to nič nemení natom že si príliš mladá...'' Začala robiť unáhlené závery... Ešte chýba aby začala hovoriť kedy sa ona mohla stretávať z otcom a bla bla bla...
Otec pochádza z Mexica... Z mamou sa stretli na slávnostiach v Madride.. Vtedy tu bívala ocinová teta za ktoróv chodil na prázdniny. Vtedy bola v Madride niaka slávnosť a tam sa zoznámili. Otec potom musel odísť... Nevideli sa potom dva roky a zase na seba narazili v Mexicu kde mamina z rodinov trávila dovolenku... Začali sa stretávať častejšie a vyznali si lásku...
Ani jeden si za tie dva roky nikoho nenašli... Proste bola to láska na prví pohľad. Poslednú noc predtím ako mamina odchádzala sa spolu vyspali. Sľubili si že raz sa zase stretnú. O pár tíždňou neskôr ocino vycestoval pracovné do Madridu. Zase sa stretli. Keď si zopakovali druhú noc, mamina ostala tehotná. Na letisku ocino požiadal maminu o ruku. Vrátil sa po tíždni do Madridu aj z kuframi a rozhodol sa kúpiť dom za Madridom. Kúpili si ranč. Narodila som sa ja a potom keď som mala osem rokou.. narodila sa Cleo. Zbitok už poznáte...
No a toto bi ste chceli počúvať... Áno je to romantické ale keď to počujete siedmy krát ták už aj trošku otravné... Nemyslíte?...
,,ták bi ste mohli ísť aj vy... A o kone sa zatiaľ postará tá tvoja kamoška čo sem chodí pomáhať...'' Navrhla som. ,,Natali? No musím uznať že to není zlí nápad...'' Zamyslela sa a ja som sa nadtím musela pousmiať... ,,no aj ták nie... A nepresviedčaj ma...'' Dodala. ,,mamí prosím veď bi to bolo iba na pár dní... Vydela bi som Dávida a navyše bi som si zarobila...'' Škemrala som.
,,naozaj tam chceš ísť?''
,,áno... Viac než.... než....'' Rozmýšľala som čo poviem a zrak my zrazu spadol na pohľadnicu z Kanárskych ostrovóv čo my poslala Brock keď tam bola na dovolenke.
,,viac než Kanárske ostrovy...'' Dodala som z prosíkom. ,,dobre dobre.... Ale ideme stebou...'' Dovolila a ja som vyskočila od stola a pribehla som ju objať...,,dobre dobre... teraz choď povedať tete že prídeš a že nach stebou počítajú napozajtra ráno....'' Potom ešte niečo kričala ale to som ju už nepočula... Išla som zavolať Dávidovej mamine...
,,dobrý... To som ja Kira Danwrok... Ja som vám chcela oznámiť že to prímam a čakajte ma na pozajtra ráno...'' Oznámila som z veľkým nadšením v hlase... Hneď keď zdvyhla...
,,ako? Ešte raz Kira! Ty prídeš? Kedy?'' Ozval sa niekto kto to rozhodne počuť nemal...
Popisok:
Ták toto je asi tá časť ktorá je niako uprostred príbehu... Chcela som dať takú zaujímavú časť... Čo vravíte... Je to celkom také že je tam porozprávaný príbeh ako sa Kirininí rodičia dali dokopy... Napíšte my na to názor prosím....A ja bi som túto časť chcela venovať...
totalnyblazon ja ti ďakujem za to že čítaš môj príbeh, zato že sa ti páči a zato že si si vybrala moju Kiru z Dávidom :) :) Ďakujem mám ťa rada...
A vás ostatních samozrejme tiež mám veľmi rada... :) :)
667 slov
BINABASA MO ANG
Nový začiatok 2. časť AM
RomanceSkončili predĺžené "letné" prázdniny. A to znamená: nová škola nový učitelia nový spolužiaci a kopec nových zážitkou. A všetko z nového domu. Sledujte pokračovanie príbehu čierny a bieli kamarát A dúfajte že z hlavnéj hrdinky Kiri bude stále to ist...