Serenáda 45 časť

23 1 2
                                    

Z doprovodom...

,,Dávid!!'' Povedala som potichu...
,,Kira viem že sa hneváš... Len ma vypočuj...'' Začal spievať romantickú pesníčku... Je taký zlatý... Počkať on není zlatý... Čo to somnou je? Už my načisto hrabe. Mám sa na neho hnevať... Nie biť na neho milá... On si to nezaslúži...

Babi ma objali z obidvoch strán a plakali od šťastia... Lebo sa usmievali. Ja som neviem ako... ale dojalo ma to. Neudržala som tie slzy. Ešte my nikto nespieval serenádu..... Nikdy nikto. Mala bi som sa na neho hnevať ale to sa pri ňom nedá...

A navyše ho ľúbim.

...

Dospieval. Všetci sme začali tlieskať.. okrem mňa. Ja som sa na neho iba pozerala cez slzy v očiach.

Nevydržala som jeho pohľad na mňa a zaliezla som dnu.

,,čo tu robíš?'' Vyšla som von na dvor a podišla som knemu. ,,nechal som všetko v Madride a keď som sa dozvedel pravdu...'' Prerušila som ho.
,,akú pravdu?''

,,ten Enrique zo Stef sa dohodli že nás rozdelia... Ja som zo Stef nič nemal...'' Prišiel ešte bližšie kumne a zobral si moju ruku do dlaní. ,,odpusť my Kira... Prosím..''
Pozrel sa na mňa. Pohľadom prosiaceho šteniatka.

Slzy sa my spustili vodopádom a začala som plakať.

,,veď na teba sa nedá ani hnevať...'' Usmiala som sa cez slzy a hodila sa mu do náruče... Objatie my opätoval...

,,takže my odpustíš...'' Pozrel sa na mňa keď sme sa po chvýli od seba odtiahli. ,,áno ale už ma takto nevystrašíš'' zasmiala som sa.

,,nie neboj už nikdy... Chýbala si my...'' Usmial sa aj on a dal my pusu.

Všetci naokolo začali pískať a tlieskať. Jeho pery som po dlhóm čase konečne cítila. Chýbal my ták strašne. A už ho nikdy neopustím. A keď stretnem Stef a Enriqueho nach si ma ty dvaja neželajú...

Dávid ma aspoň bude chodiť pozerať do väzenia, pretože ja ich asi zabijem...

Po oslave na záhrade sme vyšli do izby.

Zobudiť sa vedľa neho ráno bol sen. Splnení sen.
Poobede som ja z Dávidom vyšla na kopec z Cleo a Negrom... A tiež na koňoch boli Suzy z Chavierom, Brock z Tonym, brat Tony s jeho frajerkov, tanečníci a Dávidoví kamoši tiež s frajerkamy...

.....

Pozrela som sa na Dávida.

Dávida už nikdy nechcem stratiť... Budem konečne šťastná a nič my nebude chýbať... Už viem čo je to láska a aj keď bolí musíme oňu bojovať. U niektorých sa to oplatí. Ľúbim ho.

Dávid:

Pozrel som sa na Kiru.

Milujem to čo robím. Ale viem že to čo my dáva silu niesu fans ale Kira. Môžem mať hociktoré dievča aké chcem ale Kira nieje hocikto... Ona je Kira ktorá je perfektná taká aká je. A ja ju nadovšetko ľúbim.

Pobozkali sme sa.

Kira/Dávid:

A ako to bolo ďalej?

Kira a Dávid sú ešte stále spolu. Dávid vydáva nový album a Kira vyhráva s Cleo súťaže... Len teraz majú obidve menší problém... Cleo čaká žriebätko s Negrom. A Kira z Dávidom riešia dôsledky nechránenia....
O pár mesiacov sa im má narodiť dievčatko Elizabeth...

Veľa šťastia.

Brock zo Suzy jéj budú pomáhať pretože oni si to už zažili. Brock má malého ročného Frederica a Suzy ta je spolu s Kirou v druhóm mesiaci...

Joj to bude detí...:):) chlapci sú veľmi šikovný... Haha :):)

Abrahámoví tanečníci sú asi v druhéj puberte. Začína to medzi nimi iskriť... Bohvie čo s tohoto vznikne. A Dávidoví kamoši sa stali vokalistamy Dávidového brata Tonyho ktorý sa tiež živý hudbov.

Ale čo je hlavné všetci sú zdraví a šťastný.

KONIEC :)

575 slov


Nový začiatok 2. časť AMDonde viven las historias. Descúbrelo ahora