,,ták sme vás našli hrdličky...'' Ozval sa Dávidov producent...
,,viete otom že vás niekto s fotografov mohol vydieť?'' Pokračoval. No ešte že nekričal... Bol úplne pokojný...,,nebojte dávali sme si pozor... No nemôžete my zakázať zábavu...''
Povedal Dávid a spolu sme prišli ku autu...,,Dávid to si zle pochopil ja ti vtom nechcem brániť len sa bojím abi to zle nepochopili...'' Ja som nasadla do auta k ostatným a Dávid sa ostal rozprávať vonku...
Myslím že si to vysvetlili... Potom sme sa vrátili k natáčaniu... O ôsmej sme skončili lebo o hodinku musí ísť Dávid odohrať koncert... Lúčili sme sa už pred mojím hotelom...
,,ták nach sa ti darý... Dneska to bolo super...'' Držala som obrovského plišáka v rukách... ,,ľubim ťa... Dúfam že ospravedlníš môjho producenta on to ták nemyslel...'' Pohladil ma po ruke... ,,ja viem úplne to chápem... A aj ja teba ľúbim...'' Postrapatila som ho po jeho upravených vlasoch...
Zamračil sa na mňa a upravil si ich naspäť...
,,no dobre ja už idem...'' Mykla som hlavou smerom na hotel...
,,jaj... No dobre ahoj...'' Potom sme sa približili k sebe že si ideme dať pusu no z auta vykukol Djus, jeden z tanečnikov.
,,počuj ty playboy... Čo ták sa trochu krotit nezabúdaj nato čo ti povedal pán producent...'' Zasmial sa.Dávid sa nervózne otočil na Djusa... ,,ty playboy... Si ma neželaj keď sa my dostaneš pod ruky...'' Djus sa zasmial a ja tiež...
,,no dobre ahoj...'' Rozlúčila som sa sním a vošla som do vnútra...,,po koncerte prídem...'' Zakričal na mňa no ja už som bola dnu...
......
Niekto zaklopal na dvere.... Otvorila som ich...
,,Dávid...'' Vyskočila som na neho... ,,poď dnu...'' Pozvala som ho do vnútra hneď ako som pristála naspäť na zemy...
Zatvorila som za ním dvere.,,nebudeš mať problémy?'' Sadla som si knemu na posteľ. ,,nie prečo veď tu niesu fotografi ani nikto.... A všetci vedia že som tu... O piatej prídu pre mňa...''
Oprela som si hlavu o jeho rameno... ,,aspoň sa môžeme rozlúčiť lebo zajtra večer letím naspäť do Madridu...'',,čo! To už?''
,,áno máme poslední deň...poslednú noc...''
,,ja viem čo sme ešte nerobili...'' Usmial sa na mňa a vyletel na mňa vankúš... Hrali sme sa po celéj izbe vankúšovú bitku... Po vyše hodine sme si spoločne ľahli na posteľ... Dávid ma pohladil po vlasoch a dal my pusu. Hneď za nov ďalšiu, ďalšiu a ďalšiu.......
Prebudil ma Dávid ktorý si obliekal akurát ryfle...
,,zlatko, prečo ešte nespíš?'' Pretrela som si rukamy oči aby som ich dokázala viac otvoriť..
,,no už idem... Nechcel som ťa zobudiť... Prepáč..'' ,,to už je päť?''
,,áno ochvíľu...ty si ták strašne zlatá keď sa zobudíš...'' Usmial sa na mňa a pokračoval v obliekaní...Crrrn Crrrn... Zazvonil my mobil na správu...
Pozrela som sa do mobilu a otvorila som správu...Neznáme: ahoj Kira tu je Stef, zistila som si tvoje číslo od Dávida... Odkáž mu že bude ockom lebo mne nedvíha telefón... Ďakujem Stef...
Popisok:
No čo nato vravíte? Podľa vás je Stef tehotná? A ako zareáguje Kira..?499 slov
YOU ARE READING
Nový začiatok 2. časť AM
RomanceSkončili predĺžené "letné" prázdniny. A to znamená: nová škola nový učitelia nový spolužiaci a kopec nových zážitkou. A všetko z nového domu. Sledujte pokračovanie príbehu čierny a bieli kamarát A dúfajte že z hlavnéj hrdinky Kiri bude stále to ist...