Kira:
Poobede som odprevadila Suzy a Chaviera na autobus a išla si zajazdiť s Cleo...
S Cleo sme už polhodinu kráčali lesom... Rozmýšľala som o všetkom čo sa stalo. O Enriqueovi, o tóm ako ma pobozkal, o Dávidovi. Z premíšľania ma zobudil zvoniaci mobil. Vytiahla som ho a pozrela sa na dysplej Dávid. Usmiala som sa a zdvihla.
,,ahoj Kira ako?'' Započula som Dávidov hlas a rozplakala som sa.
,,čo sa stalo Kira?'' Ozval sa ustarostene....
,,nie nič prepáč... Som len smutná lebo my chíbaš...''
Upokojila som ho a dúfala že nato naletí.
,,Kira cítim že sa niečo stalo... Prečo si my nevolala? Kto ťa rušil?''
,,nič sa nestalo neboj som len smutná a unavená lebo niesom s tebou....'' ,,ok ale ešte si my neodpovedala prečo si...'' ,,,Ja zaspala som prepáč a prišla tam Suzy a volala ma na večeru...'' Prerušila som ho.,,ok a čo robíš?'' V jeho hlase boli cítiť pochybnosti ale čo som mu mala povedať pravdu? Ale nikto len kamoškin priateľ prišiel zamnou a začali sme sa boskávať na posteli... A mimochodom skoro ma aj pretiahol... Tomu povedať nemôžem. Somnou bi sa rozišiel a Enriqueho zabil.... A to fakt nechcem mať na svedomí...
,,Kira halooo'' znova sa ozval a mňa prerušil z premíšľania... ,,hmm áno čo si sa pítal?...'' ,,mama mia ti fakt nedávaš pozor... Kira čo sa stalo ale pravdu..!'' Upozornil ma.
,,ale nič sa nestalo... Cleo je špatne má bolesti brucha...'' Vyhovorila som sa. Cleo to zrejme počula lebo hneď zastala... Dala som jéj pokyn na jazdu no ona sa ani nepohla.S Cleo sme ako sestri dokázali sme sa naseba uraziť no keď sa urazila Cleo bolo to horšie. Mám sňou veľmi dobrý vzťah.
Cleo vychovávam od jéj narodenia... Potom keď spala po prvý krát sama v boxe som si ľahla ku nej na seno a spala som. Všetko som robila sňou. Je to moja mladšia sestrička...Zakrila som mikrofón aby Dávid nič nepočul a zosadla som z Cleo.
Prišla som k nej a podala jéj kúsok jablká aby nebola urazená. ,,moja musela som mu to povedať...'' Pohladila som ju po nose... A potom ju objala okolo krku
,,odpustíš my?'' Pozrela som sa na ňu psímy očamy a ona začala domňa ťukať hlavou čo znamená u nej áno. Potešila som sa a zobrala ju za uzdu a pokračovala som vo volaní... No už tam nikto nebol... ...asi už musel ísť... Pomyslela som si...Dávid:
Sedel som na mojej hotelovéj izbe a rozmýšľal som. ,,Dávid?'' Ozval sa niekto zamnou. Otočil som sa a nemohol som uveriť...
Popisok:
Ták kto prišiel podľa vás k Dávidovi... Mohol to biť ktokoľvek... :) ;) prekvapko...435 slov
BẠN ĐANG ĐỌC
Nový začiatok 2. časť AM
Lãng mạnSkončili predĺžené "letné" prázdniny. A to znamená: nová škola nový učitelia nový spolužiaci a kopec nových zážitkou. A všetko z nového domu. Sledujte pokračovanie príbehu čierny a bieli kamarát A dúfajte že z hlavnéj hrdinky Kiri bude stále to ist...