osmanliadabi ve zeynep_bayramm meydan okumasına kendini 20 etkinlikte anlatma kervanına ben de takıldım. Hadi Bismillah...
☆☆ Dört kardeşten oluşan ailenin en büyük çocuğuyum. Kardeşler arasında en büyük olmak çoğu kez keşke en küçük olsaydım dedirtiyor olsada yine de halimden memnunum. Annemin gece dışarıya çıkıp inşAllah bir kızım olur duası babamın erkek olsun ki aramızda çok yaş farkı olmasın sözüne baskın geldiği ortada mağlum:-))
☆☆ Kasım doğumlu olduğum için yay burcunu taşıyorum ve çoğu özelliğini de hem taşıyor hemde yaşıyorum. Çok ilginçtir ki bazen yok artık dediğim oluyor haftalik burç yorumuma bakınca. Ama bunu çok da önemsediğim söylenemez. Ama yine de iş olsun diye takip etmekten de geri durmuyorum. Ne yapalım bazı şeyleri kurcalamayı seviyorum yapacak bir şey yok.
☆☆Dışarıdan bakıldığında çok soğuk biri gibi duruyormuşum bunu çoğu kez bir çok kişiden duyuyorum. Bu özelliğim benim için vazgeçilmezim çünkü hiç bir zaman cıvık bir insan olmak istemedim. Ki halen de istemiyorum. Soğuk olmam insanlara çok zor güvendiğim için de üstümde hep duruyor. Her türlü sorunu derdi sohbeti dinlemeyi çok severim ama kendimden bahsedecek kadar güven duygusunu taşımıyorum.
☆☆ Nasıl bir duygu olduğunu merak ettiğim çevremdeki bir çok kişiye özendiğim abi sevgisini hep istemişimdir. İçimdeki en büyük uktelerden birisidir abisizlik. Abim yerine koyduklarım var illaki ama kimse bir abi değil neticede.
☆☆Kim olursa olsun ona duymam gerekenin ilk sırasında güven olması gerekiyor benim için. Çünkü güven duymadığım birini hayatımın baş köşesine koyamıyorum. Benim için Güven+ Saygı=Sevgi üçlemesi böyledir . Güven duymadığım birine saygı göstermem saygı göstermediğim birine de sevgi besleyemem.
☆☆ Onun yanı sıra çabuk hastalanan bir bünyem var. Bunun nedeni de soğuyu gereğinden fazla sevmemden kaynaklanıyor. Tam anlamıyla sonbahar çocuğuyum diyebilirim. Kışı da severim ama hiç bir mevsim sonbaharın yerini tutamıyor.
☆☆ Rüzgar sonbahar derken canım acayip kahve çekti şimdi :-))
Soğuk ve sıcağı bir arada çok severim. Mesela rüzgarı bol olan bir günü kesinlikle kaçırmam. Hemen bir büyük fincan kupuna iki paket kahveyi döküp soluğu balkonda alırım. Havanın soğukluğu kahvenin sıcak buharına karıştığında huzurun dibini yaşarım bu sayede. Çay tiryakileri, sigara tiryakileri vardır ben de kahve tiryakisiyim. Ha bu arada sıcak çikolatayı da unutmamak gerek:-))☆☆ Elden ele geçen okunan kitapları çok severim. Şimdi diyeceksiniz ki elden ele nasıl oluyor:-)) Şöyle ki bir arkadaşın arkadaşı bir kitap okur ve arkadaşıma tavsiye eder ve bitirdikten sonra ona verir. Arkadaşım da okuduktan sonra bana bana tavsiye eder bana verir bu sefer ben merak içinde kitabı bir yada iki günde bitiririm. Çok zefkli bir durum. Merakla kitabı okurken bir bakmışım kitap bitmiş ama bu sefer de bitti diye üzülüyorum.
☆☆ Kitap okumayı çok seviyorum. Zaten wattpadde girme abacım da daha çok kitap okumaktı. Gerçi şuan okuduğum kitap sayısı bir elin beş parmağını geçmiyor ya neyse...
☆☆Şiir kitapları benim için kitap türünün en başında gelir. Duyguyu anlatmak için öyle uzun uzun cümleler kurmaya gerek olmadığına inanırım. Üstü kapalı tek bir cümle bazen uzun uzun cümlelerin anlatamadığını anlatır. Bu yüzden şiir benim için çok önemli. Kafiyeli yada başka bir tür ne olursa olsun yeter ki şiir olsun.
☆☆Sakin bir yapım olduğu için tam anlamıyla aile hayatını çok seviyorum. Çekirdek bir ailem olduğu için de fazla kalabalığa gelemiyorum. Yani tek anlamıyla yalnızlığı seven birisiyim.
☆☆ Haksızlığa zerre tahammülüm yok. Neticesinin bende patlayacağını bildiğim halde bildiğim doğrudan vazgeçemiyorum. İsterse haksızlığa uğrayan düşmanım olsun onu korumaktan geri duramıyorum.
☆☆ Sevmediğim bir huyum var ki en ufak şeyi bile çok kafaya takıyorum. Öyle "aman boşver" diyemiyorum ama demek isterdim. Bir gün beyin error vericek bakalım ne zman.
☆☆Kim olursa olsun sevdiğim kişiyi çok kıskanan birisiyim. Babamı annemden kıskanma anlarım hala gözümün önünde. Annem bu konuda hep söylenir ama şimdi babam hayatta olsaydı asla kıskanmazdım çünkü aldığı nefes bile bana yeterdi.
☆☆ Yaşlı insanlarla vakit geçirmeyi seviyorum. Onları dinlemek onlar için bir şeyler yapmak hoşuma gidiyor. Karşılığı olarak onların sevgisini ve dualarını almak en güzel duygulardan biri benim için.
☆☆ Çocukları unutmamak gerek. Onların masum oluşları beni bütün dünyanın zulmünden bir nebze de olsa uzaklaştırıyor. Hele onlara kendi ellerimle bir şeyler yedirmek hiç bir şeyle paha biçilemez.
☆☆Babam benim arkamı güvenle yasladığım güven dağımdı. Öyle ki okuldan geldiğim gibi annemin değil de babamın yanına koşar okulda yaşadıklarımı anlatırdım. Benim tek sevdiğim erkek babamdı hala da babamın yerini kimse almadı alamadı. Babamın ölümünden sonra şimdiki kişiliğim yerine oturdu. Bütün kötü dediğim huyumu bırakıp daha olgun biri oldum. Ayağımı atsam babamı düşünüp de attım çünkü hiç kimsenin babamın ismi altında beni eleştirmesini istemedim. Bu yüzden aldığım bütün kararları buna uygun olarak uyguladım.
Sonunda bitti ....
Kendi kısa hikayemin sonuna gelirken diye başlıyormuşum :D :DŞaka bir yana Can Yücelin çok sevdiğim bir sözüyle bitirmek istiyorum. Sabır gösterip okuduğunuz için gözlerinize sağlık:-)))
Herkesin mutlu olmak için bir yolu varmış
Bir tek yaşanarak öğrenilirmiş hayat
Okuyarak dinleyerek değil
Yüreğinde aşk olmadan geçen hergün kayıpmış
Acı doruğa ulaştığında gözyaşı gelmezmiş gözlerden.
Ağlayanı güldürebilmek ağlayanla ağlamak daha değerliymiş.
Yalan söylemek değil gerçeği gizlememekmiş marifet. Biri sana git dediğinde kalmak istiyorum diyebilmekmiş sevmek.
Sevgi emekmiş
Emek ise vazgeçmeyecek kadar Ama özgür bırakacak kadar sevmekmiş....fkkulogevski
AygulMudurlu
sairolmak
GeceminMavilisi
Seherr2014
TINAROJE
-19ey03-
emilah9191
sairolmak
rukiyeckr
zeynepp571
roselandish Sizlere büyük bir keyifle meydan okuyorum. Hadi bakalım şimdiden merakla bekliyorum kendini anlatma etkinliğinizi.Not: Multimedia beni kısaca anlatan bir şiir. Keyifli dinlemeler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAKLARDA BİR YER
PoetryEnse kökünden başlayıp vücudunun tamamını ele geçiren sinirlerin omuriliğe atılan bir darbenin felç etmesi gibiydi, kulaklarınında çınlanan sözcükler. Solukları yavaşlarken, duyduğu üç kelimede takılmıştı. " Başınız Sağ Olsun." Bir ülke değil, kocam...