♧Chapter 1-Welcome Back To Los Angeles

7.5K 365 104
                                    

[gif povise je lik koji glumi Finna.]
~~~~~~~~~~~~~





♧Chapter 1 - Welcome Back To Los Angeles
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓









"Majko!"- sišla sam u dnevni pokušavajući ne zapeti od mnogobrojnih kutija za useljenje.
"Arabella? Jesi li raspremila sobu?"- zbunjeno me pogledala.
"Umh.. nisam..zvao me Finn, nismo se vidjeli od ljeta, mogu da idem?"-
"Svejedno ćeš odsada da ga češće viđaš.."- vratila se nazad na posao i nastavila sa raspakiravanjem. Wow, koji odjeb.
"Ali, mama, molim te. Ako to napraviš bila bi najbolja, i najljepša i jesam li spomenula najbolja mama na svijetu?"- nakesila sam se i pogledala ju najtužnije što sam mogla.
"Ugh. Uredu. Ali neka on dođe ovamo. Već sutra ti počinje škola, a nemamo ni knjige, kuća je u kaosu... imaš sreće što znam ravnatelja pa smo uspjeli da te prebacimo u zadnja dva minuta."- glas joj je postao miliji.
"Hvala mama! Sad ću odmah da ga nazovem!"- nasmijala sam se i zatrčala prema svojoj sobi koja se nalazila na katu.
Uzela sam mobitel i brzo ga nazvala.
Nije trebalo ni pet sekunda, a već se javio.
"Ari."- začula sam njegov predivni hrapavi glas.
"Finn! Dođi kod mene, moram toliko toga da ti kažem."- bacila sam se na svoj stari krevet.
"Kod tebe? Gdje si uopće? U staroj kući ili?"-
"Da. U staroj. Hajde."- nakesila sam se i poklopila. Ne mogu vjerovati da se nakon toliko godina vraćam živjeti ovdje. Imala sam toliko prijatelja, sjećam se Lisandy, Helen, Jacksona, Lucasa, Emme....i onog njenog glupog brata...
Gdje su svi oni uopće? Ostala sam u kontaktu jedino s Finnom. Zagledala sam se u plafon svoje stare sobe i shvatila da definitivno treba da preuredim sobu. Imam 17 godina, a soba mi je roze boje, prepuna barbikama i plišanim igračkama. Finn će sigurno da mi se ruga.
"Ari!"- uskočio je u sobu brzinom munje i prepao me.
"Finn, Isuse prepao si me!"- zbunjeno sam ga gledala. Kako je uspio da dođe tako brzo? Sigurno ima neke super moći....ili kondiciju...kondicija je super moć.
"Aw, dođi da te zagrlim Ari! Mnogo si mi falila."- nasmješio se i čvrsto me privukao uz sebe. Toliko čvrsto da sam mogla da osjetim njegove mišiće na sebi. Uh,kako je dobro građen.
"I ti meni Finn..." - i tvoji mišići...
"Sad mi reci sve ljepo šta se desilo,i kako se to iznenada vraćaš u Los Angeles?"- nasmješio se i pokazao svoje rupice. Zašto je toliko sladak? Ima preljepi savršeni osmijeh, onako podsjeća malo na Lucky Blue Smitha sa plavom kosom i to. Preljep je. Zašto mora da bude gej? Mogli smo da budemo ona vrsta prijatelja koji se zaljube i poslje vjenčaju i imaju djecu i to. Ali nee.. on je morao da bude gej. Kreten.
"Okej, znači ovako. Pošto smo se prije pet godina preselili u New York radi oca i njegovog posla, mama nije nikako mogla da nađe posao i vječito je stala doma. Uglavnom, otac je s vremenom postajao sve čudniji.. kasnije se vraćao doma, zaboravljao je maminu i njegovu godišnjicu, moj rođendan, uglavnom totalno se isključio i zapostavio mamu. Mama je bila sigurna da je vara, ali mislim da ju to uopće nije toliko diralo jer ga nikada nije voljela toliko...mislim, vjerovatno jest jednom davno, ali sve je to isparilo.. i tako smo prije tjedan dana mama i ja uhvatile oca sa nekom plavušom starijom od mene možda dvije godine. I onda je mama napokon poludjela, izderala se na njih dvoje, bio je to ogroman skadal. Skupile smo stvari otišle u hotel i tamo stale nekih pet dana. Na kraju je mama odlučila da se vratimo ovdje, jer je ovdje rođena i ionako nikad nije htjela napustiti Los Angeles. I evo nas."- duboko sam udahnula nakon toliko pričanja. Mislim da će jezik da mi ispadne.
"Wow. Kako si ti?"-
"Super. Ionako mi je više dopizdilo da ih gledam kako se svađaju. To dokazuje samo jedno, muški su kurve i uvijek će da ostanu."- slegnula sam ramenima, jer iskreno nije me uopće briga. Ionako ga ne smatram ocem zadnjih pet godina.

''Mhm...a Eric? Šta on kaže na sve to?''-

Eric je moj stariji brat, nikad, ali baš nikad odkad je napunio 18 godina nije bio doma duže od mjesec dana. ''Živi život kao da sutra ne postoji''- citiram ga. Znate ono, kurve, high all day all night, jebi pa odjebi? Da...to je Eric.

''Eric ne zna. Ali kad sazna.... mislim da će trebati cijela vojska da ga spriječi u pokušavanju ubijanja oca. Možda mu pomognem.''- slegnula sam ramenima.

"To je sve tako tužno Ari... krenimo na vedrije teme.. želiš znati šta se ovde dešava?"-nasmješio se, ponovo, rupice. Jebem ti proklinjem dan kada je rekao da je gej.
"Da, uputi me u sve. Kakva je škola i to ?"-
"Pa čuj, da kurve lete naša bi škola vjerovatno bila najveći aerodrom u Americi."-
"Ljepo je čuti to..."- zakolutala sam očima.
"Da... znaš li da se i Emma vratila?"- nasmješio se.
"Emma kao Emma Malik? Naša Emma? Emma sa onim retardiranim bratom? Ta Emma?"- izbečila sam oči.
"Upravo ta Emma."- Finn je potvrdio.
"Ne mogu vjerovati! Izgubila sam svaki kontakt s njom otkad...pa otkad se desilo ono . Jedino čega se sjećam je da su se kasnije preselili nazad u Englesku..."- pokušala sam u glavi da se sjetim kako je Emma izgledala, ali nisam mogla.
"Da..ali vratili su se ove školske godine. Samo da te upozorim, onaj Malik? Njen brat? Postao je glavna faca u školi. Svi ga obožavaju i to.."-slegnuo je ramenima.
"Ozbiljno? Taj kreten umišljeni? Kako iko može da ga obožava? Odvratni, mali, umišljeni..."
"Okej shvatio sam."- prekinuo me.
"Molim te, nemoj da sazna tko sam. Ako me se sjeti, maltretirat će me čitav semestar, a ako ja poludim ima da mu otkidam jaja i ispržim ih na tavi, a onda ga natjeram da ih pojede."- smrknuto sam rekla.
"Stvarno si divlja."- Finn se nakesio.
"Kao da me ne znaš....Los Angeles se dosta promjenio Finn. I znaš li tko živi u onoj kući do nas? Bukvalno su nam prozori od wc-a jedan do drugoga."- zakolutala sam očima. Oduvijek sam htjela nekog hot susjeda ili nešto, ali nemam ja sreće s tim. Vjerovatno je neka baba tamo, ili neki mladi par.
"Nemam pojma...ali hej, ako neko zgodan živi tu, možeš da ga gledaš dok se tušira."- počeo je da vrti obrvama.
"Da...mogu...a može i on mene."- uputila sam mu perverzni pogled.
"Perverznjakušo!"- nakesio se.

●○•°°•○●☆●○•°°•○●


Uzela sam kutiju ispred sebe i počela da vadim stvari iz nje. Ček, zašto sve ovo vadim kad moram da preuredim sobu? Bravo, Arabella. Aplauz.
Izašla sam iz sobe i krenula prema kupaoni. Ne mogu, da trpim više, bukvalno ću da se popišam nasred wc-a.
Upalila sam svijetlo, i istog trena ga ugasila. Netko je u kupaoni do. Nakesila sam se i prišuljala prozoru. Molim te budi prezgodan, budi muško, nemoj da budeš gej, budi crnokos po mogućnosti i voli me. Molim te. Provirila sam kroz zavjesu i ugledala djevojku svojih godina zamotanu u ručnik kako suši kosu. Predivno. Moram uvijek da izvisim. Zašto mora da bude cura? Zašto ne može da tu umjesto nje živi Dylan O'Brien? Ili Taylor Lautner? Ili Zac Efron? Ili Francisco Lachowski bez žene i djece? Uopće nisam toliko izbirljiva. Neke cure žele samo jednu osobu, a ja sam nabrojala čak četiri!
"Kozo izlazi više odatle!"- muški glas s britanskim naglaskom začuo se u wc-u do. MUŠKO JE U KUĆI! Možda je predobar? I preljep? I presavršen? A možda je i neki ružni kreten i debil....
"Nećeš ti da mi govoriš kad ću da izađem!"- cura je uzvratila.
"Nećeš ti da mi govoriš kad ću da izađem!"- ponovo se začuo glasan britanski naglasak, ali ovaj put mnogo piskutaviji. Očito pokušava da je izludi.
"Vrlo si smiješan. Ha-ha-ha. Sve se gušim od smijanja."- cura je sarkastično uzvratila.
Zakolutala sam očima i došla do wc školjke. Brzo sam obavila šta sam imala i vratila se u svoju sobu. Stvarno nemam sreće, bilo bi baš kul kad bi neki prehot lik živio pored mene. Ono da ga špijuniram i to...Isuse stvarno sam pogledala previše filmova.
Nemam ja te sreće....vjerovatno Bog zna da bi postala nekakav luđak koji bi nostop visio na prozoru od wc-a da pored mene živi neki sesan. Sigurno zato neće da mi pošalje nekoga sesana.

"Ali Bože nebih ga silovala. Samo bih gledala."- digla sam ruke u plafon zamišljajući da razgovaram s Bogom. Okej, definitivno nisam dobro i nisam to upravo napravila.




a/n
Evo gaaa...1 poglavlje, 1338 rijeci (znan, malo je.), ali nisan tila sve stavit u jedno poglavlje. Moram da napomenem da ce nastavci da idu sporo jer nemam bas vremena, ali radnja ce da ide polako necu da sve odkrijem. Nadam se da ce te citati, i ostaviti komentare?
Stay sassy ;)

The Bad Boy's Secret -z.m.Where stories live. Discover now