♧Chapter 31 - Broken hearts
⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇Prošla sam rukom preko očiju i okrenula se na bok. Prvo što sam ugledala je Justin. Možda sam debil jer buljim u njega, ali izgledao je tako lijepo. Tek sam sada primijetila koliko velike trepavice zapravo ima. I koža mu je tako lijepa i mekana, dođe mi da ga dodirnem. Kosa mu je bila razbarušana svugdje po jastuku i izgledao je kao anđeo. Taman u trenu kada sam htjela da ga probudim, u sobu je uletjelo maleno dijete i popelo se na krevet. Zbunjeno sam gledala malenu djevojčicu kako mi se smije sa ogromnim rupicama na obrazima. Izgledala je kao ženska verzija Justina.
"Shh!"- stavila je prstić na usta prije nego što se bacila na Justina.
"Juss!"- zaderala se slatkim glasićem skakajući po njemu kao da je trampolin. Justin se odmah probudio i uhvatio ju za glavu. Bacio ju je na krevet i počeo ju škakljati i ljubiti. Gledala sam ih sa ogromnim smješkom na usnama. To je sigurno Justinova mlađa sestra.
"Ari!"- Justin me napokon primjetio držeći malenu rukama tako da se ne može pomaknuti.
"Upoznaj Valentinu."- nakesio se gledajući je kao da će ju pojesti. Iskreno, toliko je slatka da se ne bih začudila da to napravi. Ima šiške i kovrčavu kosu, ogromne crvene obraze i najzarazniji smijeh koji sam ikada čula.
"Jeli ti to cura?"- upitala je Justina tiho, no svejedno sam ju čula. Njene riječi su me natjerale da se zacrvenim isto koliko i pogled koji mi je Juss dao nakon njenog pitanja.
"To je moja prijateljica, Arabella."- nasmijao se. Njen pogled je završio na meni. Podigla se i zagrlila me jako.
"Jako si lijepa."- tiho je šapnula i zahihotala se. Odmakla se od mene i sišla iz kreveta.
"Mama kaže da idete jest!!!"- rekla je prije nego što je izjurila iz sobe. Još jednom sam se nasmijala prisjećajući se kako je skočila na Justina.
"Oprosti zbog ovoga."- nasmiješio se dok je izlazio iz kreveta. Još uvijek je bio u odjeći od jučer. Čim smo došli iz škole išli smo da gledamo X-mana u njegovu sobu. Sjećam se da je čak i njegova mama gledala jedan film s nama.
"Zbog čega? Valentina je najslađa osoba na svijetu!"- nasmijala sam se.
Okrenuo je pogled prema meni i stao se smijati.
"Kosa ti izgleda kao da si se valjala s danisoaurima."- reko je kroz smijanje. Odmah sam izašla iz kreveta i pojurila do ogledala.
Sranje.
"To je zato jer si spavao na mojoj kosi!"- okrenula sam se gledajući ga osuđivački.
"Nisam ja kriv što ti je kosa duga dva metra."- slegnuo je ramenima.
Zakolutala sam očima vežući kosu sa vezicom koju sam imala na ruci.
"Hvala Bogu što mama nije doma, inače bi me ubila jer nisam došla kući."- promrmljala sam još uvijek gledajući svoj odraz u ogledalu. Justin mi je posudio svoju duksericu i izgledala sam kao dijete u odjeći za odrasle.
"Hajde."- njegov glas me prekinuo iz razmišljanja. Okrenula sam se i ugledala ga kako stoji ispred ormara bez majice na sebi. Iako je bio okrenut leđima, nisam mogla da odolim tim mišićima. K vragu i sve. Hipnotizirano sam buljila u njega dok je navlačio majicu. Brzo sam odvratila pogled kada se okrenuo i pravila se da gledam u pod. Iako je izgledao tako savršeno, i sve što djevojka može poželjeti, nešto je nedostajalo. Možda tetovaže? Britanski naglasak? Crna kosa? Ogromne trepavice koje ne zaslužuje? Ogromni ego? Zayn? Duboko sam udahnula stavljajući dlan na lice. Opet o njemu razmišljam.
"Idemo."-
Justin i ja smo došli do kuhinje i zatekli njegovu majku i Valentinu kako se dobacuju hranom.
"Ne jedem bobice!"- Valentina se zaderala skidajući borovnice sa palačinki i bacajući ih ravno na majku.
"Smiri se! Tina! Ne!"- gospođa Walker je prekrila lice rukama da je bobica ne pogodi.
"Mama?"-Juss je prekinuo njihovu prepirku.
"Oh, Arabella!"- nasmijala nam se dok ju je Valentina i dalje gađala bobicama. Po prvi puta sam primijetila koliko zapravo mlado Izgleda.
"Gospođo Walk-"
"Već sam ti rekla, zovi me Kelly. Kada mi netko kaže gospođo osjećam se kao stara baba."- nasmijala se mičući uvojke kovrčave smeđe kose s lica.
Klimnula sam glavom i sjela za stol skupa sa Justinom.
"Voliš li palačinke?"-upitala je stavljajući mi na tanjur barem pet malenih palačinka.
"Uh, da."- nasmijala sam se dok su se Justin i Valentina svađali. Imam osjećaj da sam zakoračila u onu savršenu obitelj iz reklama.
"Ne! Justine!"- Kelly se zaderala davajući mi tanjur prepun palačinka prelivenih sirupom. Skrenula sam pogled na Justina i Valentinu i shvatila da je Valentinino lice prepuno bijelog šlaga.
"Zašto si to napravio?"- Kelly je bjesno gledala Justina dok je brisala Valentinino lice. On se samo nasmijao nevino i nastavio jesti. Volim kako su opušteni i smiješni. Definitivno tip obitelji koja bi mogla imati vlastiti smiješni šou. The Walkers. Mogu da zamislim.
"Sama je to tražila."- Juss se smijao gledajući Valentinu kako mu se belji.
"Kada ti se dijete od 3 godine ruga ne zabiješ mu glavu u posudu sa šlagom nego ga ignoriraš."- Kelly je i dalje mrzovoljno čistila Valentinino lice.
YOU ARE READING
The Bad Boy's Secret -z.m.
Fanfiction''Shout through the heart and you're to blame darling you give love a bad name." cover: @officialriina thanx gurl ❤