♧Chapter 33 - Wasted
⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇"Justine!"- odmakla sam se od Zayna i krenula za Justinom. Žurila sam da ga sustignem i pokušam mu objasniti da nije sve kako se čini.
"Juss."- uhvatila sam ga za ruku.
"Ne zovi me tako. "- rekao je odrješito mičući se od mene.
"Justine, nije kako se čini."- pokušavala sam naći prave riječi.
"Nije kako se čini? E, pa čini se da ste ti i Zayn obični kreteni koji su preponosni da priznaju da se sviđaju jedan drugom, i zbog toga dajete drugima lažne nade i uvlačite ih u vaše igrice."- ljutito je govorio udaljavajući se sve više od mene.
"On je mene prvi poljubio!"- protestirala sam.
"Da, a tebi je to toliko smetalo da si se odmakla."- sarkastično se nasmijao i izjurio iz škole. Buljila sam za njim još par trenutaka u nadi da će se vratiti, no to se nije desilo.Sranje. Šta da radim?
Iznenada je zazvonilo zvono i shvatila sam da kasnim na prvi sat.
Požurila sam korake u nadi da ovaj dan ne postane gori nego što već je. Pokucala sam na vrata učionice i ušla. Hvala Bogu profesorica još nije stigla tako da sam brzo došetala do Finna i sjela pored njega.''Ljubila sam se sa Zaynom u ženskom wc-u.''- rekla sam mu buljeći u ploču ispred sebe. Finn nije nikako reagirao pa sam se okrenula prema njemu da ga upitam šta mu je. Zatekla sam ga kako bulji u mene sa otvorenim ustima i raširenim očima kao u sove.
''Finn?''- upitala sam zbunjeno.
''POLJUBILI SU SE!''- zaderao se u istom trenu kada je Emma ušla u učionicu. Pogledala je u našem smjeru i napravila istu facu kao i Finn.
''MOLIM?!''- uzvratila je histerično i odmah sjela ispred mene i Finna.
''Rekao sam ti da će se desiti prije maturalne!''- Finn se izbeljio Emmi koja mu je pružala 20 kuna.
''Šta se ovde dešava?''- upitala sam još zbunjenije nego prije.
''Kladili smo se kada ćeš imati svoj prvi poljubac sa Zaynom. Finn je rekao da će to biti sada, a ja na maturi.''- Emma je zakolutala očima kada je vidjela Finna kako miriše novac.
''Zašto bi se kladili oko toga?''- upitala sam vraćajući Emmi njenih 20 kuna. ''I ovo nam nije bio prvi poljubac, tako da oboje gubite.'' - priznala sam im ni sama ne znajući zašto.
''MOLIM?''- zaderali su se u isto vrijeme.
''Kada se to dogodilo?''- Emma je skoro skočila na mene.
''Ne možemo o tome da pričamo ovde- PROFESORICE!''- Finn je povikao.
''Arabella Summers me psihički zlostavlja!'' -uperio je prst u mene.
''MOLIM? NISAM!''- buljila sam u njega ljutito.
''Istina je, zlostavlja ga i dodiruje cijelo vrijme!''- Emma se složila s Finnom.
''Koji kurac izvodite?''- upitala sam tiho.
''Šuti i klimaj glavom!''-Finn je promrmljao prije nego što je povikao nešto tipa 'seksualno zlostavljanje' i 'osobni prostor'. Zabila sam glavu u dlanove moleći Boga da prestanu.
''I ja ga isto zlostavljam!''- Emma je nadodala u svađi sa Finnom.
''DOSTA! KAZNENA NASTAVA! SVI TROJE, ODMAH!''- profa se živčano zaderala tjerajući nas van iz učionice.
''Kojeg vraga vi izvodite?''-upitala sam na putu za učionicu gdje se održava kaznena nastava.
''Moramo da pričamo o tebi i Zaynu.''- Emma je rekla.
''Da, a to ne možemo u učionici punoj ljudi.''- Finn se nadovezao.
Automatski mi je došlo da se udarim tavom posred čela.
YOU ARE READING
The Bad Boy's Secret -z.m.
Fanfiction''Shout through the heart and you're to blame darling you give love a bad name." cover: @officialriina thanx gurl ❤