♧Chapter 19 - So, can we be friends?
⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇Osjetila sam nešto da me dodiruje, ali nisam se željela probuditi. Bilo mi je tako udobno i jedino što sam htjela je da me svi ostave na miru da spavam.
"Hej, malena.."- idalje me nešto dodirivalo dok je nepoznati glas dolazio iz daljine.
"Bella, probudi se.."- ovaj put sam začula glas nešto bolje i sviđalo mi se kako tiho i nježno priča. Mogla bih zauvijek ležati ovdje u polusnu i slušati taj glas i toplinu koja dopire iz njega.
"SUMMERS!"- odjednom je povisio ton i natjerao me da poskočim osjećajući kako mi srce lupa svom jačinom. Počela sam da uzdišem i pokušala se oporaviti od doživljenog šoka.
"Jebi se."- promrmljala sam osjećajući kako mi je glas hrapav kao i inače ujutro. Mrzim to, imam osjećaj koda mi je jezik utrnuo jer nisam dugo pričala.
"Hej, ne krivi mene pokušao sam te probuditi na lijep način."- Zayn se osmjehnuo pokazujući svoje blistave zube. Pogledala sam kroz prozor pokušavajući shvatiti gdje smo.
"Finn je izašao da obavi poziv."- Zayn je nadodao. Klimnula sam glavom i izašla iz auta skupa s njim.
"Vicki živi par blokova odavde, otići ćemo do tamo pješke."- objasnio je gledajući u Finna koji nam se približavao spremajući mobitel nazad u džep.
"Koji je plan uopće?"- upitala sam idalje pospana.
"Otići ću do Vicki, pokucati na vrata i reći da mi se pokvario auto i pokušati iskoristiti situaciju da bih dobio veći dojam o njoj."-
"Idalje mi se ne sviđa ova situacija."- Finn je tiho promrmljao. Bilo mi ga je žao, gotovo dvije godine je uvjeravao ljude da je gej kako bi mogao biti s djevojkom u koju je očito ljudo zaljubljen da bi na kraju završio samnom iza nekog grmlja promatrajući Zayna kako pokušava flertovati s njom. Istini za volju, možda ništa nebi bilo ovako da me upoznao sa situacijom prije dvije godine.
"Šta ako plan ne uspije?"-upitala sam tužno gledajući Finna.
"Uspjet će."- Zayn je samouvjereno nastavio. Zakolutala sam očima isfrustrirana njegovim egom i samopuzdanjem koje je preveliko za dobrobit svih nas.
"Da, ali šta ako ne uspije?"- nastavila sam tvrdoglavo.
"Zašto nebi uspio?"- Zayn me pogledao.
"Možda zato što tvoj ego stoji na putu do stvarnog odgovora? Ako ona ne padne na tebe ne znači da nije pala na nekoga prije tebe."- osjetila sam kako mi se tlak diže skupa sa željom da ga udarim.
"Nisam ni rekao da svi padaju na mene."- zakolutao je očima.
"Nisi sada, ali zato jesi prije. Uvijek sa svojim dosadnim izjavama o tome kako si neodoljiv kako si savršen kako predobro pjevaš i uvijek izgledaš tako jebeno savršeno i mirišeš prokleto dobro....NE VRTI SE SVE SAMO OKO TEBE ZAYN."- zaderala sam se i projurila naprjed ostavljajući Finna i Zayna iza sebe sa zbunjenim izrazima lica.
K vragu, više ne znam šta govorim? Zašto sam sve to rekla? Ne shvaćam zašto odjednom ima toliki utjecaj na mene?
"Šta je to bilo?"- začula sam Finnov glas iza sebe.
"Nemam pojma."- Zayn je odgovorio.
Nastavila sam da hodam ispred njih bez ikakve namjere da usporim.
Nakon gotovo pet minuta mog ubrzanog hodanja i njihovog sporog došli smo ispred velike bijele kuće sa predivnim zelenim vrtom punim cvijeća.
Osjetila sam kako mi se Zayn i Finn približavaju i pokušala zaboraviti na ceremoniju koju sam napravila prije par minuta. Ne znam zašto, ali osjećam se posramljeno. Nikad se nisam osjećala ovako, osim onaj jedan put kada sam upala u očevu i majčinu sobu te zatekla oca sa drugom ženom.
"Mi ćemo se sakriti iza stabla ovdje."- Finn je prekinuo tišinu i povukao me za sobom, dok je Zayn hodao prema velikoj bijeloj kući.
"Što je ono maloprije bilo?"- Finn me upitao kada se uvjerio da nas Zayn ne može više čuti.
"Ne znam o čemu pričaš."-promrmljala sam prateći Zaynove pokrete.
"Izderala si se na njega bez razloga."- Finn je nadodao.
"On je jedan ogromni debil sa prevelikim egom. Zaslužio je to."- prošaptala sam ni sama ne znajući zašto, Zayn me ionako ne može čuti.
"Jesi li sigurna da si to zbog toga rekla? Jer meni se čini kao da sebe pokušavaš uvjeriti u nešto i da ti ne ide baš dobro."- nasmješio se lagano i dobio moj iznervirani pogled. Napokon, shvatio je da ne želim pričati o maloprijašnjem događaju, ni o Zaynu te se ponovo fokusirao na plan. Zayn je pokucao na vrata i sačekao, nakon par trenutaka otvorila mu je plavokosa djevojka odjevena u usku dugu trenerku i nekakvu usku majicu. Izgledala je kao da je upravo ustala iz kreveta sa svojom razbarušenom kosom i blijedim licem.
"Vau, stvarno izgleda loše."- prokomentirala sam zbog čega me Finn opalio po ruci. Što? Ne mogu reći da mu djevojka izgleda loše? Isuse.
Zayn se naslonio na vrata i mogla sam prepoznati osmjeh na njegovom licu. To je bio onaj osmijeh na kojeg su sve cure u školi padale i onaj osmijeh zbog kojeg su o njemu pričale kao da je nekakav bog predobar za bilokoga. Zakolutala sam očima prisjećajuči se glasina koje sam čula po školi o Zaynu.
"Misliš li da će pasti na njega?"- Finn me u jednom trenutku upitao. Iznenađeno sam ga pogledala nevjerujući svojim ušima. Dali je on upravo posumljao u svoku dragu, ljubljenu Vicki? Ah, tko bi rekao.
Nasmijala sam se na Finnovo pitanje i vratila pogled na Vicki i Zayna.
Vidio se smor na njezinom licu dok je on nešto govorio. Nakon par minuta razgovora ušla je nazad u kuću da bi se nakon par trenutaka vratila s mobitelom u rukama.
Zayn joj se nasmiješio i nešto rekao te je izvadio svoj mobitel te počeo nešto tipkati na telefon. Niti sekundu kasnije moj je mobitel zazvonio i skoro sam po treći put danas pala u šok. Brzo sam prekrila zvučnik i javila se.
"Koji kurac izvodiš?"- tiho sam upitala ne shvaćajući šta on radi.
"Hej, Bella. Pokvario mi se auto, a na putu sam do tebe pa sam se pitao možeš li me skupiti?"- osjetila sam podrugivanje u njegovom glasu.
"Okej, kontam šta radiš."- promrmljala sam.
"Da se nađemo pokraj bakinog restorana? Dobro seko."-
"Seko? Rekao si joj da zoveš sestru? Ozbiljno, mogao si nešto jadnije izvući."- prokomentirala sam promatrajući ga kako se smješi.
"Hvala ti puno, volim i ja tebe."- ponovo se nasmješio i poklopio mi. Glupan.
"Šta je to bilo?"- Finn me upitao ne skidajući pogled s Vicki.
"Zayn je glumio da sam mu sestra i da ga dođem pokupit."-odgovorila sam promatrajući Vicki kako zatvara vrata i Zayna kako se polako vraća nazad. To je to? Zbog ovoga sam se vozila 4 sata u autu s dvije budale?
Finn mi je podario jedan zabrinuti pogled i čekao da Zayn dođe do nas.
"Šta se desilo? "- Finn je upitao čekajući Zaynov odgovor s nadom u očima.
"Ništa."- odgovorio je kratko i ostavio nas zbunjene.
"Došao sam, pokucao i rekao da mi je auto pokvareno i da bih trebao nazvati sestru ali nemam novca na mobitelu. Usput sam joj par puta rekao kako je ljepa i flertovao ali ona me samo gledala kao da nisam normalan da bi na kraju otišla po kućni telefon i dala mi ga. Nakon razgovora sa Arabellom, zahvalio sam joj i pitao je kako da joj se odužim a ona je rekla tako da joj se više nikada ne pojavljujem pred očima."- Zayn je duboko udahnuo vjerovatno tužan zbog povrjeđenog ega.
"Sviđa mi se."- promrmljala sam osjećajući nekakvu bolju vibraciju prema Vicki. Ne izgleda mi kao netko tko bi samo tako pao na dečka.
"Ali idalje nismo sigurni."- prokomentirala sam.
"Molim? Odbila je Zayna!"- Finn je ljutito rekao prekrižujući ruke preko grudi.
"Da, Summers. Nema šanse da ga vara."- Zayn je nadodao.
"Želim pričati s njom."- izjavila sam odlučna u svojoj namjeri. Ne želim ništa prepustiti slučaju, ne kada je u pitanju Finn. Zar nitko ne shavaća šta znači ako je zapravo napravio djete toj curi? On je mrtav čovijek, majka i otac će mu poludjeti. Uništit će svoju mladost i iznenada morati porasti u odgovornog čovjeka koji je sposoban brinuti se o djetetu i njegovoj majci što Finn definitivno nije. On se ne može brinuti ni o ribi u akvariju.
"Arabella. Nema nikakve šanse. Nikakve šanse. Hoćeš da ti spelujem?"- Finn me prestrašeno pogledao kao da sam rekla da ću mu pobiti pola familije.
"Mislim da to nebi bila tako dobra ideja."- Zayn se složio sa Finnom. Naravno da su se složili, kao glup i gluplji nemaju pojma što zapravo može pomoći Finnu. Ništa nije toliko učinkovito kao malo ženskog razgovora i dala bih ruku u vatru da se svatko može složiti samnom na tu. Kako mogu znati da li je ona vjerna njemu samo tako što joj se Zayn smješkao i što mu je ona na kraju zalupila vratima u facu? Muški stvarno jesu glupi.
"Kako god."- promrmljala sam idalje ne planirajući posustati u svom planu. Imat ću taj razgovor s Vicki prije ili kasnije.
"Dobro, onda krenimo? Trebamo da se vratimo nazad do ponoći."- Finn je prošao ispred nas uputujući se prema autu, a ja i Zayn krenuli smo za njim.
Napokon kada smo se vratili u auto odmah sam se udobno smjestila i spremila se nazad na spavanje. Ne planiram sljedeća četiri sata provesti budna.
"Već si odlučila spavati?"- Finn je promrmljao i natjerao me da podignem ruku i pokažem mu srednji prst zbog čega se Zayn osmjehnuo.
Krenula sam da upalim radio, no Zaynov pogled me zaustavio u namjeri. Ipak nije ništa napravio nego samo nastavio da gleda prema cesti. To sam shvatila kao odobravanje i pustila muziku. Prva pjesma na koju sam naišla bila je od Taylor Swift 'Blank space' koju je Finn automacki počeo pjevati i zbog toga sam ja nastavila da tražim pjesme te se zaustavila na jednoj starijoj pjesmi koju moja majka obožava. Ni par minuta nakon što sam odlučila da želim nastaviti slušati tu stanicu pjesma je završila i pojavio se muški glas.
"A sada posebna pjesma za 20. godišnjicu braka od Jerrya za Carly."- muški dubaki glas je govorio dok sam čekala da počne pjesma. Ni sekundu nakon dobro poznata melodija proširila se autom i automacki natjerala osmjeh na moje usne.
"Oh ne."- začula sam kako se Finn vjerovatno udario dlanom po glavi.
Zayn se okrenuo prema meni sa malenim smješkom na usnama podsjećajući me na onaj dan kada smo bili na parkiralištu i kada mi je rekao da je ovo jedna od njegovih najdražih pjesama."As I sit in this smokey room the night about to end, I pass my time with strangers but this bottle's my only friend.."
Glas Bon Jovia odzvanjao je autom i ispunjao me srećom. Nemam pojma zašto sam od svih njegovoh pjesama toliko povezana uz ovu, ali imam osjećaj da je s razlogom jedna od mojih najdražih.
"Molim te ugasi tu pjesmu."- Finn je preklinjao gledajući u Zayna.
"Ne mogu. Ovo je moja najdraža pjesma."- Zayn se nasmješio Finnovom izrazu lica, dok je on stavljao slušalice u uši i mrmljao sebi u bradu. Zayn se okrenuo prema meni davajući mi jedan os svojih smješaka, te mi je namignuo mumljajući pjesmu tiho.°•○●☆●○•°
Duboko sam uzdahnula osjećajući kako me prevaljuje val zadovoljsta kada sam vidjela da majčin auto nije parkiran u dvorištu. Hvala Bogu.
Zayn je parkirao auto i izašli smo iz njega. Prije nego što smo došli odbacili smo Finna doma jer nam je bilo usput.
"Um, Summers?"- Zayn me zaustavio u namjeri da otključam vrata kuće. Upitno sam ga pogledala čekajući da mi kaže što želi.
"Želim te nešto pitati."- rekao je prilazeći.
"Pitaj."
"Pa...možemo li biti prijatelji?"- upitao je nakon kraće stanke. Prijatelji? Zbunjeno sam stajala začuđena njegovim pitanjem.
"Molim?"-
"Stvarno mi je dosta svađanja s tobom i ostalih sranja koja se dešavaju između nas radi gluposti koje su se desile prije mnogo godina."- rekao je tiho stavljajući svoje ruke u džepove jakne.
"Pa?"- upitao je nestrpljivo čekajući moj odgovor. Idalje začuđena njegovim rječima lagano sam se nasmješila i otključala vrata.
"Vidjet ćemo."- rekla sam ušavši u kuću ostavljajući ga samog sa svojim mislima. Da budem prijateljica sa Zaynom Malikom? Ne mogu vjerovati.a/n
Komentar/vote? 😊
Stay sassssssy 🤗
YOU ARE READING
The Bad Boy's Secret -z.m.
Fanfiction''Shout through the heart and you're to blame darling you give love a bad name." cover: @officialriina thanx gurl ❤